Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Επισκέπτης
Δεν καταλαβες, το κοψε τελειως λεει.
Απηύδησε πλεον , αφηνει μουστακι και ντυνετε στα μαυρα  :rolleyes:
URL]]
 

fouxter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2012
Μηνύματα
3.999
Κριτικές
1
Like
1.269
Πόντοι
216
μερικοι εδω μεσα ειστε απλα γλιτσες  
και χειροτεροι απο γκομενα σε περιοδο
το 90% αυτου του σαιτ ειναι επιπεδου υπο του μηδενος κατινες σκετες μονο το φακιωρι  :grin: και το ξεσκονιστηρι σας λειπει
βαρεθηκα
σιχαθηκα
ζητησα να διαγραφει το νημα ,δεν γινεται  
και μετα το προφιλ μου
τελος μεινετε μονοι σας να τα λετε ανετα  
δεν ξαναμπαινω
ελληνικη παιδεια
τα ειπαμε κ πριν
:rockon: :rockon: :rockon:
 

milrodos

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2016
Μηνύματα
56
Like
0
Πόντοι
0
Σημερα περασα μια Υπεροχη μερα !!!Που κατεληξε σε μια ακομα πιο υπεροχη νυχτα !!!Ειχα καιρο ν περασω τοσο καλα κ να χαλαρωσω μετα τοσο,!!
ΚΑΙ μετα μου γαμησατε την διαθεση ,!!!με τα ηλιθια υβριστικα inbox μηνυματα σας μερικοι και τις μαλακιες που μου αραδιαζετε κ με ρωτατε ,λεω μην ασχολησε μην ασχολησε αλλα δεν γινεται να μ γαμετε την ψυχολογια ρε,
και εσυ εισαι ελεηνος  φιλε Αληθεια ποσο χρονων εισαι ???60?? μου θυμιζεις κατι Κωλογριες!!! που κατινιαζουν με οτι βρουν κ δεν εχουν με τι νασχοληθουν στην μιζερη ζωη τους
σημερα μονο πηρα 512 μηνυματα, αλλα χαλαλι γτ ξερεις κατι??
σας ΣΙΧΑΘΗΚΑ , μην δειτε ατομο σωστο να γουσταρει αυτο π κανει κ να λενε οι αλλοθ καλα λογια γιαυτο να πεσετε να το φατε ,δεν πειραζει δεν ειναι για μενα αυτα ,
καθιστε με τις αλβανες σας! κ με αυτες που το παιζουν ελληνιδες ,!η μαυτες που ηρθαν απτο χωριο βλαχες !τετοια σας αξιζουν
ΕΓΩ ΤΕΛΟΣ ,και ναι ξερω χεστηκατε αλλα δεν με νοιαζει,  οσοι ειναι οκ ανθρωποι τους γουσταρα με χιλια κ τους το εδειξα προσπαθωντας ν τους ευχαριστησω οσο μπορω, αυτοι κ μονο αυτοι ξερουν που θα με βρουν! Αν μπορει καποιος να κλεισει το νημα εντελως θα  τ εκτιμουσα !!!! το προφιλ μου θα κλεισει κ αυτο ,  κ εσυ ξερεις εε συνεχισε την παραπληροφορηση σου ! ελευθερα πλεον

τα έχουμε ξανακούσει αυτα
 

nakits30

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2016
Μηνύματα
11
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
0
καλη σου μερα μου στελνεισ το κιν για να βρεθουμε φιλιααααα
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
μερικοι εδω μεσα ειστε απλα γλιτσες  
και χειροτεροι απο γκομενα σε περιοδο
το 90% αυτου του σαιτ ειναι επιπεδου υπο του μηδενος κατινες σκετες μονο το φακιωρι  :grin: και το ξεσκονιστηρι σας λειπει
βαρεθηκα
σιχαθηκα
ζητησα να διαγραφει το νημα ,δεν γινεται  
και μετα το προφιλ μου
τελος μεινετε μονοι σας να τα λετε ανετα  
δεν ξαναμπαινω
Επι τελους. Ξεβρωμησε το σαιτ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.563
Κριτικές
42
Like
50.020
Πόντοι
28.246

Velociraptoras

Μέγας
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.907
Κριτικές
36
Like
6.630
Πόντοι
3.936

aouale

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουν 2011
Μηνύματα
107
Κριτικές
13
Like
512
Πόντοι
291
Αυτο το θρεντ δεν ξενερωνει με τιποτα!!! Πρωι μεσημερι βραδυ κατι θα υπαρχει για συζητηση
:coffee: :coffee: :coffee:
 

victoria2419

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2015
Μηνύματα
316
Like
15
Πόντοι
1
Πες μου κάτι!ποιός ο λόγος να αποδείξης ότι είσαι εμφανίσημη σε ένα σάιτ για άντρες!!?

Κανένας. Απλά δεν έχω κάτι να κρύψω. Υπάρχουν άτομα που αμφιβάλλουν ακόμη και για το φύλο μου. Δεν έχω θέμα να τους αφήσω να με δουν. Δεν χάνω κάτι (δεν κερδίζω κάτι επίσης).
 

victoria2419

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2015
Μηνύματα
316
Like
15
Πόντοι
1
η απαιτηση ειναι να συναντηθουμε σαν ανθρωποι, το στυλακι εγω θα περναω με τον νταντυ και συ θα καθεσαι σα μαλακας να κοιτας  στα 1000 μετρα γιατι ειμαι και πολυ μπιζι και καθε δευτερολεπτο μου κοστιζει χιλια ευρω να πας να το πουλησεις σε κανα πιρφορο σου ειπα :) το φαγητο και το ταξι  το προτεινα επειδη απλα σε εκοψα για φτωχομπινεδιαρα που το παιζει καμποση πισω απο ενα νικ στο ιντερνετ :)  και για να σε προλαβω,κυριος ειμαι με τις κυριες :)
Να το κρατησεις το ταξι και το φαγητο. Αυτοκινητο εχω, ταξι μπορω να καλεσω και το φαγητο (και λοιπα εξοδα) το πληρωνω μονη μου. Αν ηταν να σου πουλησω τον χρονο μου θα προσεγγιζα τις τιμες της μικρης αμορφωτης 20αρας βερονικας. Και λιγα λεω.
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
Να το κρατησεις το ταξι και το φαγητο. Αυτοκινητο εχω, ταξι μπορω να καλεσω και το φαγητο (και λοιπα εξοδα) το πληρωνω μονη μου. Αν ηταν να σου πουλησω τον χρονο μου θα προσεγγιζα τις τιμες της μικρης αμορφωτης 20αρας βερονικας. Και λιγα λεω.
Διακρίνω φθονο προς την Βερονικα
Για εκεινη σκάνε 250 για μια ώρα
Ενω μάλλον εσενα δεν σε  :knockinb:
ούτε τσαμπα :S
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Να το κρατησεις το ταξι και το φαγητο. Αυτοκινητο εχω, ταξι μπορω να καλεσω και το φαγητο (και λοιπα εξοδα) το πληρωνω μονη μου.[size=20pt] Αν ηταν να σου πουλησω τον χρονο μου θα προσεγγιζα τις τιμες της μικρης αμορφωτης 20αρας βερονικας[/size]. Και λιγα λεω.

Αυτό θα το καθορίζαμε εμείς με την ζήτηση που θα είχες.
Και άλλες προσπάθησαν να ανεβούν στα 200 και 250αρια και γέλασε και το παρδαλό κατσίκι.
Η Βερόνικα είναι από τις λίγες περιπτώσες που υπερδιπλασίασε τιμή και ταυτόχρονα ανέβασε και τη ζήτησή της.

Aν τελικά ανέβεις Πράγα,θα δώσω στο forum μια πολύ αντικειμενική εικόνα της εμφάνισής σου,μιας και οι υπόλοιπες που γράφουν εδώ μέσα τόσα χρόνια δεν ήταν σε θέση να postάρουν ούτε τη φτέρνα τους.
Μια pentagiotissa που το επιχείρησε,δεν θα την πηδούσαν ούτε με 10ευρώ στο Μετάξι..

δεν εχω αναγκη να γλειψω κανεναν ουτε να το παιζω καλη εδω μεσα ουτε ειμαι fake,
δεν προσπαθω να μεγαλοποιαστω ουτε ανεβηκα ουτε τπτ,
[size=20pt]θα ανεβω οταν εξαφανιστω και δεν με ξαναδειτε ποτε και κανω μια νορμαλ ζωη [/size]
οι υπηρεσιες ιδιες ειναι παντου και εδω ισως καλυτερες μιας και μιλαμε κ την ιδια γλωσσα
μπαινω εδω κ χαβαλεδιαζομαι μιας κ εβαλα ιντερνετ στ κιν κ μου πεταει ειδοποιησεις
οταν γυρισω δεν θα εχω χρονο ουτε να φαω

Εσύ μαγκάκι,επειδή είσαι μικρό και δεν έχεις εμπειρία από πουτάνες/call girls/πορνοσταρ,κάνε έναν κόπο και διάβασε καμιά βιογραφία τους..
Εδώ κοτζάμ πορνοστάρ που έβγαλαν λεφτά με το τσουβάλι αναγκάστηκαν να κάνουν come back επειδή  απέτυχαν να διαχειριστούν καταστάσεις.
Λίγες κατάφεραν να ξεφύγουν από το χώρο.

Και χωρίς να θέλω να γίνω κακός μαζί σου..
Για ποια νορμάλ ζωή μιλάς ότι θα κάνεις μετά από αυτή σου την ενασχόληση;
Νομίζεις ότι πούλησες μόνο το κορμί σου τόσο καιρό;

Τέσπα,δε θελω να το χοντρύνω πρωινιάτικα.

 

Επισκέπτης
Νταξει οχι και bullying...απλα μας ειπε 2 κουβεντες παραπανω, μην την σταυρωσουμε κιολας :erection:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
φυσικα κ δεν σ εχουν παρει ,γιαυτο πληρωνετε για ωμο σεξ ,ποια θα σας αντεξει στην νορμαλ ζωη για κατι παραπανω ενας κ ενας ολα τα λουκουμια εδω μαζευτικατε
Tα ακουτε εσεις που σκατε 250αρια? Ειστε ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
μερικοι εδω μεσα ειστε απλα γλιτσες  
και χειροτεροι απο γκομενα σε περιοδο
το 90% αυτου του σαιτ ειναι επιπεδου υπο του μηδενος κατινες σκετες μονο το φακιωρι  :grin: και το ξεσκονιστηρι σας λειπει
βαρεθηκα
σιχαθηκα
ζητησα να διαγραφει το νημα ,δεν γινεται  
και μετα το προφιλ μου
τελος μεινετε μονοι σας να τα λετε ανετα  
δεν ξαναμπαινω


Κακός βρίζεις!!οι άνθρωποι που αποκαλείς γλιτσες σου δωσανε τ ωραία 250αρια για να σε  :knockinb: και τωρα τους απαξιώνεις επειδή ανέβηκες level!!πάρτο αλλιώς γιατι η ζωή τα φέρνει περίεργα,άτιμο πράμα το κάρμα μικρή!και στο λέει ενας αρκετά μεγαλύτερος και εμπειρότερος!!πρόσεχε γτ αυτους που βρίζεις ανεβαίνοντας θα τους βρείς κατεβαίνοντας γιατι όλες αργά η γρήγορα κρεμάνε το στρίγκ τους περνάει η μπογιά τους!!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
γιαυτο γαμαμε πουτανες για να μην μας σπανε τα αρχιδια με τις ηλιθιες συζητησεις πριν και μετα το γαμησι. Τις πουτανες δε τις πληρωνουμε για να γαμησουμε, αλλα γιατι φευγουν αμεσως μετα το γαμησι χωρις πολλα πολλα λογια  :birdman:
Ετσι!!!!
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Απλά έχεις την παράλογη απαίτηση να πας για καφέ/φαγητό μαζί μου. Ενώ εγώ εξαρχής σκόπευα να επιτρέψω σε κάποιον από το forum να με δει για να διαπιστώσετε ότι είμαι εμφανίσιμη.
:2funny:  :jerking:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom