kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
πιο κοντινόδεν ειναι η Βερονικα. Εννοείται
ειπα ωραιο αβαταρ επειδη απλα μαρεσε σαν αβαταρ οχι επειδη ειναι εκεινη αλλα οκ καλα εκανες και το ποσταρες
πιο κοντινόδεν ειναι η Βερονικα. Εννοείται

οτι να ναι
στα αβαταρ βαζεις οτι θελεις
ολοι ξερουν δεν καπνιζω
και δεν θα σας εδειχνα προσωπο ποτε
αν και ειναι το ατου μου ;)
1-2 εικονες που ειχα αβαταρ προσωπου ειναι απο γοογλε εννοειται και μου μοιαζουν πολυ θα ελεγα ;)

Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Τωρα που βρηκα χρονο να πω οτι ειμαι πολυ χαρουμενη
που μολυς γυρισω με εχουν κλεισει duo με Ναγια!
εχω ακουσει τοσα πολλα γιαυτην![]()
απτο λιγο που εχουμε μιλησει εχω καταλαβει οτι ειναι πολυ καλη :-*
και ολοι μου λενε τα καλυτερα ;)!!!!
την ευχαριστω για τα καλα της λογια ανυπομονω να την γνωρισω απο κοντα και να παιξουμε παρεα!!!
Αδυναμια μου οι ψηλες μελαχρινες![]()
![]()
στειλε μου αριθμο ενδιαφερομαι και γω μωρο για το ντουο.αν μπορειτε να κανονισετε και με τη μαριλενα για threesome ακομα καλυτερα.θα ειμαι γενναιόδωρος.Τωρα που βρηκα χρονο να πω οτι ειμαι πολυ χαρουμενη
που μολυς γυρισω με εχουν κλεισει duo με Ναγια!
εχω ακουσει τοσα πολλα γιαυτην![]()
απτο λιγο που εχουμε μιλησει εχω καταλαβει οτι ειναι πολυ καλη :-*
και ολοι μου λενε τα καλυτερα ;)!!!!
την ευχαριστω για τα καλα της λογια ανυπομονω να την γνωρισω απο κοντα και να παιξουμε παρεα!!!
Αδυναμια μου οι ψηλες μελαχρινες![]()
![]()
Τωρα που βρηκα χρονο να πω οτι ειμαι πολυ χαρουμενη
που μολυς γυρισω με εχουν κλεισει duo με Ναγια!
εχω ακουσει τοσα πολλα γιαυτην![]()
απτο λιγο που εχουμε μιλησει εχω καταλαβει οτι ειναι πολυ καλη :-*
και ολοι μου λενε τα καλυτερα ;)!!!!
την ευχαριστω για τα καλα της λογια ανυπομονω να την γνωρισω απο κοντα και να παιξουμε παρεα!!!
Αδυναμια μου οι ψηλες μελαχρινες![]()
![]()
Οκ... Καταλάβαμε πολλά!
Οκ, δεν καταλάβαμε, κατάλαβα (εγω μονο). οκ τωρα?πιστευεις οτι κρυβεται η ναγια πισω απο την αυξηση της τιμης της βερονικας ?
εγω αυτο καταλαβαινω ετσι οπως το λες
Οκ, δεν καταλάβαμε, κατάλαβα (εγω μονο). οκ τωρα?

500ακι το duo;δεν είναι και πολλά, ένα μήνας δουλειάς γιά τούς πιο πολλούς από εμάς, είναι να το σκέφτεστε;σιγά το πράμα.![]()
![]()
Γιατι να αλλαξει σπορ? Επειδη καποιοι φροντιζουν να ανεβαζουν τα κασε και χαλανε την πιατσα?φιλε με 500/μηνα καλυτερα να αλλαξεις σπορ (φιλικα το λεω).
Αστα να πανε.. Ατμοσφαιρα Ρομα'..έμπειροι όλοι από λατινες οι μπουρναζιώτες ....
κάθε μήνα ειναι αρούμπα, σάο πάολο , μοντεβίδεο ....
εμενα αδυναμια μου ειναι και οι ψηλες μελαχρινες και οι κοντες μελαχρινες!!!Τωρα που βρηκα χρονο να πω οτι ειμαι πολυ χαρουμενη
που μολυς γυρισω με εχουν κλεισει duo με Ναγια!
εχω ακουσει τοσα πολλα γιαυτην![]()
απτο λιγο που εχουμε μιλησει εχω καταλαβει οτι ειναι πολυ καλη :-*
και ολοι μου λενε τα καλυτερα ;)!!!!
την ευχαριστω για τα καλα της λογια ανυπομονω να την γνωρισω απο κοντα και να παιξουμε παρεα!!!
Αδυναμια μου οι ψηλες μελαχρινες![]()
![]()

