Καλησπερα Βερονικα! θα μου στειλεις το τηλ σε pm?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλησπερα Βερονικα! θα μου στειλεις το τηλ σε pm?
εμενα δεν μαφησε να βγαλω φωτο
αυτη θα ελεγα ειναι 100% αντιπροσωπευτικη
μαυρη και γεματη αυτα τα χρυσα σχεδια
μεχρι και στο νινι ειχε
αυτα τα χρυσα ειναι νεα μοδα στις κυριες που κανουν τουρ στας Αμερικας και στας Ντουμπαιας ....
καντο και συεπειδη με εχουν ρωτησει αρκετοι ποσο κοστισε το 24ωρο με τη βερονικα, εγω την εκλεισα με 1400... στην αγγελια της γραφει 1600...!
βρε ασε τα τατου και πες μας πως παει το ποδαρακι σου?ειναι φτηνα αλλα οχι και τοσο τα τοσο φτηνα ειναι μουφες
, αυτα εδω ειναι καλα και κρατανε 5-7 μερες ;)
58 ευρο την ωρα , 1 ευρο το λεπτο.επειδη με εχουν ρωτησει αρκετοι ποσο κοστισε το 24ωρο με τη βερονικα, εγω την εκλεισα με 1400... στην αγγελια της γραφει 1600...!


ειναι φτηνα αλλα οχι και τοσο τα τοσο φτηνα ειναι μουφες
, αυτα εδω ειναι καλα και κρατανε 5-7 μερες ;)
ωραιος ο φιλος!!!σφαιρικες γνωσεις!!!πεστα κοπελα μου ... υπαρχουν και με φυλλο χρυσου που ειναι πανακριβα... αυτα που πουλανε στο ebay ειναι τις πλακας... περαστικα σου.

δεν υπαρχει νομιζω
δεν εχω δει πουθενα μονο για μαλλια ειχα βρει και δεν ηταν και τοσο ακριβο αλλα χαλαει και δεν αξιζε
στειλε μ λινκ αν θελεις που τα βρισκω :-*
ωραιος ο φιλος!!!σφαιρικες γνωσεις!!!![]()
![]()
δεν θα ελεγα σφαιρικες.. απλα ετυχε.... να μου το εχουν πει προσφατα
χρυση χενα αρα λες εσυ ε ,στην ελλαδα δεν εχω δει να κανουν μονο μαυρη
δεν μπορω ναπαντησω στα μηνυματα να ξερετε μπαινω απο κιν και δεν μου τα ανοιγει
θα προσπαθησω αργοτερα :-*
κολαει το κιν μου
καλυτερα ειναι αλλα θα εχω επιδεσμο για 15 μερες
με φαγατε![]()
