Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
... και διηγωντας τα να κλαις.οταν ξεκινησε 70 δεν επαιρνε η κανω λαθος?
σιγα μην επενδυσει και σε fund το πυροκαυλι![]()
Και μετά να αγοράσει μερίδιο σε ιδιωτική κλινική οέο
. Και έτσι να πραγματοποιηθεί και το αρχικό αγνό της όνειρο (rosebud ;)), μόνο που πια δεν θα είναι μια απλή ΄νοσοκόμα, αλλά μεγαλονοσοκόμα (κατά το μεγαλογιατρός)
Επειδη διαβαζω για τις "χαμηλές" τιμες στο Λονδινο, καντε ερευνα και θα δειτε οτι μια καλή ανεξαρτητη ή απο γραφείο ξεκινα απο 350 λίρες την ωρα. Και ανεβαινουν οι τιμες.
Δεν ειναι τυχαίο οτι κάποιες αμερικανίδες ps, οταν ερχονται για λίγο Ευρωπη, στο Λονδίνο εσκορτάρουν (τελευταια ειχε ερθει η Eva Lovia, £1500 for the hour]
Το πρόβλημα στη χώρα λύνεται ΜΟΝΟ με το μαύρο χρήμα. Μόνο έτσι κυκλοφορεί το χρήμα.To θέμα δεν είναι να μένουν ελλάδα αλλα και να δηλώνονται,αλλιώς δώρον άδωρον!η βερόνικα και η κάθε βερόνικα θα λυσει το οικονομικό πρόβλημα στην χώρα??
Το πρόβλημα στη χώρα λύνεται ΜΟΝΟ με το μαύρο χρήμα. Μόνο έτσι κυκλοφορεί το χρήμα.
Τύπε κούρασες να πιπίλας την ίδια καραμέλα "κοντή" γούστα είναι αυτά ξεκολλά...Στο μεταξύ όλοι θεωρείτε νορμάλ μία κοντή να ζητάει 250 την ώρα, χωρίς τα εξτρά ...
Στο μεταξύ όλοι θεωρείτε νορμάλ μία κοντή να ζητάει 250 την ώρα, χωρίς τα εξτρά ...
Τύπε κούρασες να πιπίλας την ίδια καραμέλα "κοντή" γούστα είναι αυτά ξεκολλά...
Το μέτρο είναι αντικειμενικό.
Δεν χωράνε υποκειμενισμοί .
Η κοντή αν είναι ωραία παίζει σε όλα τα γήπεδα.τα καλήτερα παιχνίδια τα κάνουν οι κοντες!!ξεκόλα!!κοντες με θηριώδες τσαμπουκά γουστάρουμε !! 1.65-1,70 ειναι γαμάτες απο εκεί και πάνω είναι αγγούρια άτσαλα με τεράστιες πατούσες και χερούκλες!!Η κοντή αν είναι ωραία παίζει σε όλα τα γήπεδα.
τα καλήτερα παιχνίδια τα κάνουν οι κοντες!!ξεκόλα!!κοντες με θηριώδες τσαμπουκά γουστάρουμε !! 1.65-1,70 ειναι γαμάτες απο εκεί και πάνω είναι αγγούρια άτσαλα με τεράστιες πατούσες και χερούκλες!!Η κοντή αν είναι ωραία παίζει σε όλα τα γήπεδα.

Μονο στο πλάτος ειμαι απολυτος
Στο υψος μου αρεσει η ποικιλία![]()
αυτο εξυπακουεται φιλε!!!! ;) ;) ;)Μονο στο πλάτος ειμαι απολυτος
Στο υψος μου αρεσει η ποικιλία![]()