milrodos
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Σεπ 2016
- Μηνύματα
- 56
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Μην παίρνεις και όρκο...
![]()
ασχετο
τσμπουκια κανουν ολες γυναικες δεν λεει αυτο οτι ειναι και πουτανεςΜην παίρνεις και όρκο...
![]()
τσμπουκια κανουν ολες γυναικες δεν λεει αυτο οτι ειναι και πουτανεςασχετο![]()
τσμπουκια κανουν ολες γυναικες δεν λεει αυτο οτι ειναι και πουτανες
Πρώτα διάβασε και μάθε. Η ταρίφα της ήταν 500 δολάρια και πήγαινε πάντα με μεγαλοπαραγωγούς και σκηνοθέτες του Hollywood. Φήμες κάνουν λόγο επίσης για ταινία πορνό που φυσικά δεν βγήκε ποτέ στην επιφάνεια. Έτσι και αλλιώς σαν τσόντα εμφανιζόταν και στο σινεμά. Σιγά τη διαφορά!!!ασχετο![]()
τσμπουκια κανουν ολες γυναικες δεν λεει αυτο οτι ειναι και πουτανες
Και η Σοφία Λώρεν είναι ζωντανός θρύλος επίσης. Α, δεν σου το είπα... Και αυτή ήταν στο κλαμπ! Με τις βίζιτες ντε. Είδες τι (πραγματικά) μεγάλες προσωπικότητες έχει βγάλει το αρχαιότερο επάγγελμα;Marilyn Monroe ειναι Θρύλος .Τωρα τι λετε εσεις.............![]()
![]()
το θεμα δν ειναι να αρεσεις παντου , αλλα να αρεσεις εκει που θελεις ;),τα υπολοιπα μου ειναι αδιαφορα .
κοντη κοντη κοντη κοντη
και με την γλωσσοφαγια σας χτυπισα το ποδι μου :'( αντε να δουμε τωρα
Έλα ρε. ..περαστικά σου! !το θεμα δν ειναι να αρεσεις παντου , αλλα να αρεσεις εκει που θελεις ;),τα υπολοιπα μου ειναι αδιαφορα .
κοντη κοντη κοντη κοντη
και με την γλωσσοφαγια σας χτυπισα το ποδι μου :'( αντε να δουμε τωρα
περαστικα κουκλα ελπιζουμε να εισαι καλα και να ειναι κατι απλο...το φαγατε που το φαγατε το κοριτσι ρε τυποι πειτε ενα περαστικα τουλαχιστον!!!το θεμα δν ειναι να αρεσεις παντου , αλλα να αρεσεις εκει που θελεις ;),τα υπολοιπα μου ειναι αδιαφορα .
κοντη κοντη κοντη κοντη
και με την γλωσσοφαγια σας χτυπισα το ποδι μου :'( αντε να δουμε τωρα

Κοριτσάρα μου! Να στο κάνω μα να περάσει.το θεμα δν ειναι να αρεσεις παντου , αλλα να αρεσεις εκει που θελεις ;),τα υπολοιπα μου ειναι αδιαφορα .
κοντη κοντη κοντη κοντη
και με την γλωσσοφαγια σας χτυπισα το ποδι μου :'( αντε να δουμε τωρα

Αν αγοράσει από τα Zara, τα χρηματα μένουν στην Ελλάδα;Για να ξεκολλήσουμε από τα ίδια και τα ίδια. Υπάρχει και άλλο σημαντικό θέμα:
Τα χρήματα που θα βγάζει με το ιδρώτα του σώματος της στο εξωτερικό, η βερόνικα, θα τα φέρνει πίσω στην Ελλάδα ή θα τα καταθέτει σε τράπεζες του εξωτερικού οέο;;;
Κατά τη γνώμη μου αφού αναδείχθηκε επαγγελματικά στην ελλάδα, στην ελλάδα πρέπει και να τα ξαναφέρνει! Αποτελεί ηθική και πατριωτική της υποχρέωση![]()
Αν αγοράσει από τα Zara, τα χρηματα μένουν στην Ελλάδα;
Αν αγοράσει απο τα Mediamarkt, τα χρήματα μένουν στην Ελλάδα;
Αφού δεν παράγεις κάτι σαν χώρα, όλα τα χρήματα έξω πάνε.
To θέμα δεν είναι να μένουν ελλάδα αλλα και να δηλώνονται,αλλιώς δώρον άδωρον!η βερόνικα και η κάθε βερόνικα θα λυσει το οικονομικό πρόβλημα στην χώρα??
zeljko Εσένα σε άφησα για το τέλος. Στο ιεραποστολικό έχεις δίκιο, δεν λέω. Αν σε δει κάποιος στο 1.87 και την 1.65 από κάτω σου θα νομίζει ότι γαμάς το κρεβάτι. Αλλά Φαντάσου τώρα ένα μουνί στο 1.75 και εσύ στο 1.87. Σε πιο Kinky φάση και όχι κλασσική, να το σηκώσεις κατακόρυφα σε 69 στο όρθιο. Θα σου γλείφει τα γόνατα τρομάρα σου και λαχτάρα σου!![]()
Ξεχνας και το αλλο τυπε και δε κανει και analΔεν ξέρω για 1,87.
Είμαι 1,96 .
Με βολεύουν πολύ καλύτερα πάνω από 1,70.
Αν είναι και πάνω από 1,75 ακόμη καλύτερα.
Και αισθητικά μου αρέσουν πιο πολύ.
Είναι , ό,τι κι αν πουν κάποιοι , ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ,
οπότε έχει να κάνει και με τις χρεώσεις.
Τώρα τη συγκεκριμένη , στα 250 ευρώ για 1,65 ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ στην αγγελία της,
δεν το σκέφτομαι καν ως υποψήφια επιλογή.
Περιμένω κριτικές από μία Λιάνια του golden diamond , που ΓΡΑΦΕΙ 1,75.
Η συγκεκριμένη πάντως , με αυτά που διαβάζω , κακώς το πήγε 250 ευρώ μόνο το βασικό από τα 120.
500 ευρώ πρέπει να το πάει.
Θα τα παίρνει.
Όχι από μένα βέβαια.
Απορώ με τα επιχειρήματα μερικών...Οι φωτογραφίες της είναι υπέροχες και μακάρι να βλέπαμε και άλλες...είναι πολύ![]()
