noctilucent1
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 7.448
- Κριτικές
- 8
- Like
- 309
- Πόντοι
- 346
Τυπε μου εγω θελω να πεθάνω με χρεηΑστα τυπε θα πεθανουμε φτωχοι με αυτες εδω μεσα..
Υ.Γ.
Πηγες με Brondby?

Τυπε μου εγω θελω να πεθάνω με χρεηΑστα τυπε θα πεθανουμε φτωχοι με αυτες εδω μεσα..
Υ.Γ.
Πηγες με Brondby?

Εγώ το έχω φάει το κορμί τύπε ;)Αστα τυπε θα πεθανουμε φτωχοι με αυτες εδω μεσα..
Υ.Γ.
Πηγες με Brondby?

Τυπε μου εγω θελω να πεθάνω με χρεη![]()
![]()
![]()
Εγώ το έχω φάει το κορμί τύπε ;)
ναι πήγα ήταν![]()

ναι ;)Τα τρως πριν καν εμφανιστουν στο ευρυ κοινο ατιμουλι ;)
Και εγω μεσα ημουν![]()
Αστα τυπε θα πεθανουμε φτωχοι με αυτες εδω μεσα..
Υ.Γ.
Πηγες με Brondby?
θυρα βερονικα!!!!ναι ;)
θηρα;;
σοβαρα??![]()
![]()
![]()
Αφου τρωει τσαπου τι αλλο θα ναι![]()
Βερονικα σ αγαπαμε![]()
θα στην πεσουν οι γαυροι με αυτα που λες Ισχύει ότι τέλος του μήνα θα είναι Κρήτη?
Ο ωραίοι έχουν χρέη.Με χρεη και αναμεσα στη Βερονικα και τη Ναγια και με τη πουτσα καγκελο![]()

που εξαφανιστηκε το κοριτσι παλι..?![]()
![]()
![]()