Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
το ιδιο ελαβα κι εγω μολις. Παιδια μην μου στελνετε πμ για τηλεφωνα που δεν εχω την αδεια να δωσω. Ειδικα πμ με προσψορες. Θα αγνοουνται επιδεικτικα.Τυποι πρωτα τα λεφτα και μετα το τηλ ε..
το ιδιο και σε μενα...συμφωνω απολυτα με τον φιλο...δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα παιδια!!!το ιδιο ελαβα κι εγω μολις. Παιδια μην μου στελνετε πμ για τηλεφωνα που δεν εχω την αδεια να δωσω. Ειδικα πμ με προσψορες. Θα αγνοουνται επιδεικτικα.
τραγικες καταστασεις..για ενα τηλΤυποι πρωτα τα λεφτα και μετα το τηλ ε..

Τυποι πρωτα τα λεφτα και μετα το τηλ ε..
τραγικες καταστασεις..για ενα τηλ![]()
![]()
ρε ολα πρεπει να του τα παρει να μην του αφησει φραγκοκ αν του ζητουσε η βερονικα 250ευρα θα εβγαινα να πει ακριβη ηταν χαχαχαχα

δυνατη προσφορα φιλε!!!!Τυποι εμενα μου προτειναν πληρωμενο τριο :S

και διαβαζουν ολοι κριτικες του τυπου: Τι μουναρα ειναι, τι γαμησαρα κανει 

εγω ακομα την ψαχνω παντως...που εισαι τουμπανο??Νταξει ρε τυποι λογικο ειναι.. επειδη εμεις τη βρηκαμε το παιζουμε υπερανω τωρα?
Αφου ποσταρει η μικρη τη κωλαρα της και τις βυζαρες της..και διαβαζουν ολοι κριτικες του τυπου: Τι μουναρα ειναι, τι γαμησαρα κανει
Ε το μυαλο σαλευει μετα.. χαχαχα![]()

εγω ακομα την ψαχνω παντως...που εισαι τουμπανο??![]()
![]()
Δε την εκλεισες εσυ? Γιατι λες ψεματα? ειπαμε απο μια φορα ο καθενας..
δεν λεω ψεμματα..εσεις τελος του χρονου παλι

![]()
δεν λεω ψεμματα..εσεις τελος του χρονου παλι
![]()
![]()
και τώρα που έχει μαυρίσει ακομα περισσότερο μοιάζει με λατινα μουναρα...και έχει ομορφύνει![]()