Μπράβο νέος το πιασες το νόημα! Συμπλήρωσες 5 μηνύματα και τώρα μπορείς να στείλεις στη κοπέλα πμ![]()

Μπράβο νέος το πιασες το νόημα! Συμπλήρωσες 5 μηνύματα και τώρα μπορείς να στείλεις στη κοπέλα πμ![]()

Ηλικια original της κυριας ξερουμε ?Ενδιαφερουσα περιπτωση η νεαρα.
Ηλικια original της κυριας ξερουμε ?

Γράψε άλλα τέσσερα μηνύματα, και πήγαινε στη γωνία να πάρεις χαρτάκι.Καλησπερα στο forum και εγω καινουριος στη παρεα ....![]()
Καλημέρα, έχω στείλει πμ στην Βερόνικα αλλά δεν μου το βγάζει στα απεσταλμένα και δεν ξέρω αν έχει σταλθεί κανονικά, μάλλον όχι. Καμιά ιδεά γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Ευχαριστώ. (έχω συμπληρώσει τα 5 μνμ)