Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Οσοι ζητατε απο αλλους το τηλ της Βερονικας ειτε με ΠΜ ειτε εδω στο θρεντ να διευκρινιστει ξανα οτι:

..το ραντεβου κλεινετε μεσο ΠΜ απ την ιδια μονο εδω στο σαιτ.. στελνετε ΠΜ στην ιδια κλεινετε ημερ/ωρα/μερος και το κινητο της το δινει μονο η ιδια για να της αποσταλλει sms και μονο sms για το δωματιο στο χοτελ..

Δεν απανταει σε μνμ στο κινητο αμα δεν εχει προηγηθει συνεννοηση απο εδω στο σαιτ οποτε ματαια ζητατε το τηλεφωνο.. και να το βρειτε το κινητο δε θα απαντησει αμα δεν εχει προηγηθει επεικοινωνια μεσο ΠΜ εδω στο σαιτ.. εν ολιγοις μονο μεσο ΠΜ.. ο λογος που κανενας δε δινει το τηλ της ειναι αυτος γιατι δεν υπαρχει λογος να το δωσουμε αφου ΔΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΠΜ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΣΑΙΤ..

Καλη τυχη..  :hi:

:wanker: :wanker: ξεροχυνουμε με οδηγιες για την προσεγγιση της κορασιδας
 

Ezalor

Μέλος
Εγγρ.
26 Μαΐ 2012
Μηνύματα
40
Like
6
Πόντοι
0
Τσάμπα παιδευόμαστε μάγκες. Πιστεύω ότι δεν απαντάει καν η ιδία. Προφανώς κάποιο πρακτορείο διαχειρίζεται το προφίλ της κτλπ κτλπ
 

gasper

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2013
Μηνύματα
2.030
Like
1.206
Πόντοι
96
Τσάμπα παιδευόμαστε μάγκες. Πιστεύω ότι δεν απαντάει καν η ιδία. Προφανώς κάποιο πρακτορείο διαχειρίζεται το προφίλ της κτλπ κτλπ
στην απαντηση 927 το γραφει καθαρα οτι ΔΕΝ ειναι ανεξαρτητη..
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.563
Κριτικές
42
Like
50.022
Πόντοι
28.246
Ναι εγώ λέω ότι ακόμα και εδώ στην συζήτηση δε μας απαντάει η ίδια αλλά κάποιο γραφείο...
Ναι, 05:00 το πρωί ή κάτι τέτοιες ώρες κάθεται ο άλλος να ξενυχτάει για να απαντάει αντί της Βερόνικας. Και απαντάει πάντα ένας συγκεκριμένος, μιας ο τρόπος γραφής της είναι ο ίδιος πάντα.  :uglystupid:
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.620
Κριτικές
48
Like
2.457
Πόντοι
6.955
Μη δινοντας το τηλεφωνο  σε ολους, .δημιουργει τεχνητη ελλειψη (του μουνιου της) και κλαινε οι μαλακες. Στις πουτανες πηγαίνουμε (και) για να μην εχουμε αναγκη να παρακαλαμε τις γκομενες, όχι για να παρακαλαμε και τις πουτανες.
Ετσι ακριβώς
 

Karelis69

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
24 Απρ 2016
Μηνύματα
4.382
Κριτικές
67
Like
10.474
Πόντοι
24.436
Πότε γυρίζει πίσω από τις διακοπές:
 

Karelis69

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
24 Απρ 2016
Μηνύματα
4.382
Κριτικές
67
Like
10.474
Πόντοι
24.436
Έχει πολύ καιρό ακόμα δηλαδή!!!
 

Lykos21RRRR

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2016
Μηνύματα
9
Like
0
Πόντοι
0
Αντε βρε κοπελια γυρνα,θα μου ερθει ο ΕΝΦΙΑ.
 

tattou

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2014
Μηνύματα
62
Like
0
Πόντοι
0
Καλημερα σε ολους..εχει πει νομιζω οτι θα ερθει 20 με 23 αυγουστου..οποτε πρεπει να περιμενουμε μεγαλη σιραααα..
 

mirmigas

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2016
Μηνύματα
8
Like
2
Πόντοι
0
Είσαι και πολύ ωραίο μωρό!!!

Σκέτος Δυναμίτης!!!

:o :o :o
 

mirmigas

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2016
Μηνύματα
8
Like
2
Πόντοι
0
Τι κορμί θανατηφόρο είσαι εσύ!!!

Μια συνάντηση μαζί σου θα με στείλει αδιάβαστο!!!

Σε περιμένουμε!!!
 

mirmigas

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2016
Μηνύματα
8
Like
2
Πόντοι
0
Καλά, κυκλοφορούν τέτοια ωραία κορμιά στην πιάτσα!!!

Έχω μείνει πολύ πίσω τελικά!!!
 

mirmigas

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2016
Μηνύματα
8
Like
2
Πόντοι
0
Δεν παίζεσαι με τίποτα!!!

Οι κριτικές σου είναι συγκλονιστικές!!!
 

xprncseeker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2015
Μηνύματα
556
Κριτικές
10
Like
258
Πόντοι
296
Μπράβο νέος το πιασες το νόημα! Συμπλήρωσες 5 μηνύματα και τώρα μπορείς να στείλεις στη κοπέλα πμ  :sunglasses:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom