Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
XAZH ISWS ERWTHSH.....H VERONIKA20 EINAI AYTH?
SORRY GIA GREEK ENGLISH PLIKTROLOGIO THEMA
θα σε  παρακαλεσω,να γραφεις με ελληνικα,οπως αναφερεται και στους κανονες του φορουμ
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165

Η κοπέλα είναι άπαιχτη. Απο τα καλύτερα που έχουν περάσει και το καλύτερο αυτή την εποχή. Κάποιος που έγραψε κάτι για χοντρή ή παίρνει ληγμένα ή θα πρέπει να ντρέπεται. Λεπτομέρειες όταν.....
 

agelou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2012
Μηνύματα
254
Κριτικές
2
Like
1.137
Πόντοι
201
Μια φορα συναντησα την Βερονικα κ οφειλω να ομολογησω οτι για εμενα ειναι μια απο τις καλυτερες επιλογες, αν οχι η καλυτερη αυτη τη στιγμη, γιατι εχει ολο το πακετο το κοριτσι! Παρα πολυ ομορφο προσωπο, τελειο κορμι με απιστευτα φυσικοτατα βυζια, αν κ εμενα μου αρεσει το μικρο βυζακι τα βυζια της Βερονικα ειναι το κατι αλλο... Απο χαρακτηρα κ συμπεριφορα η κοπελια ειναι απιστευτη! Στο σεξ τελεια σε ολα κ δεν υπαρχει τπτ που θα σε ξενερωσει ουτε για ενα δευτερολεπτο!! Θα συμφωνησω απολυτα με τους φιλους που την εχουν συναντησει κ λενε τα πραγματα κ την εμπειρια τους οπως ακριβως ειναι! Τωρα οι υπολοιποι που δεν την εχουν συναντησει κ λεει ο καθενας την παπαρια τους ας πανε στις αλλες, ονοματα δεν λεμε.. κ να ζουλανε κ να γλυφουν σιλικονες κ πλαστικουρα... Με την πρωτη ευκαιρια θα κανονισω παλι συναντηση με την μικρη αλλα μαλλον οταν γυρισει γιατι τα οικονομικα ειναι καπως αυτην την εποχη! Οπως κ να'χει το κοριτσι ειναι οτι καλυτερο αυτην την στιγμη!!  :rockon:  :rockon:
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
11
Like
466
Πόντοι
546
να κανω μια χαζη ερωτηση..ποσα ραντεβου να κανει την μερα??δεν εχω διαβασει καποιον να φυγει παραπονεμενο απο πλευρας αποδοσης..
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
να κανω μια χαζη ερωτηση..ποσα ραντεβου να κανει την μερα??δεν εχω διαβασει καποιον να φυγει παραπονεμενο απο πλευρας αποδοσης..
Τυπε μου πολλα
αλλα το διασκεδαζει
Θα μπορουσε να μπει σε μια μοναδα καταδρομε ν
Και να τους βγαλει ολους νοκ αουτ
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
11
Like
466
Πόντοι
546

arturo1990

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2015
Μηνύματα
26
Κριτικές
9
Like
0
Πόντοι
0
καλησπερα κυριοι!!!μπορειτε να μ πειτε ποιο ειναι το profile της για να μπορω να της στειλω πμ??ευχαριστω πολυ εκ το προτερων!!
 

mr.madman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2011
Μηνύματα
2.179
Κριτικές
9
Like
740
Πόντοι
316
καλησπερα κυριοι!!!μπορειτε να μ πειτε ποιο ειναι το profile της για να μπορω να της στειλω πμ??ευχαριστω πολυ εκ το προτερων!!

Αν κοιτάξεις 3-4 σελίδες πίσω θα το βρείς.
 

man3939

Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2011
Μηνύματα
81
Like
0
Πόντοι
0
να κανω μια χαζη ερωτηση..ποσα ραντεβου να κανει την μερα??δεν εχω διαβασει καποιον να φυγει παραπονεμενο απο πλευρας αποδοσης..
το πώς τα καταφερνει μονο η ιδια το ξέρει...
Δεν είναι και το πιο εύκολο επάγγελμα....
 

salbalourdos

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουν 2009
Μηνύματα
20
Like
123
Πόντοι
0
Νομίζω οτι θα πτωχεύσω αν μου απαντήσει πότε... :kneel: :kneel: :erection:
 

man3939

Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2011
Μηνύματα
81
Like
0
Πόντοι
0
.....τριτη πρωι ανταλλάζουμε μήνυματα...μου προτεινει ραντεβού για τέταρτη πρωι και εγω πρεπει να παω εφορία  :headbang: :headbang:....ξαναστελνω μήνυμα.....  αναμονη τωρα....εκανα μαλακ@@ :think: :think:...γαμω την εφορια μου!!!!
 

jimadams71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2016
Μηνύματα
126
Κριτικές
18
Like
876
Πόντοι
311
.....τριτη πρωι ανταλλάζουμε μήνυματα...μου προτεινει ραντεβού για τέταρτη πρωι και εγω πρεπει να παω εφορία  :headbang: :headbang:....ξαναστελνω μήνυμα.....  αναμονη τωρα....εκανα μαλακ@@ :think: :think:...γαμω την εφορια μου!!!!
υπομονή οταν γυρίσει μονο με μήνυμα κλείνει ραντεβού?  το τηλ δεν ισχύσει?
 

man3939

Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2011
Μηνύματα
81
Like
0
Πόντοι
0
....και γιατι δεν στελνεις μήνυμα διευκρινιζοντας οτι εχεις το συγκεκριμένο Νο τηλέφωνου στην ίδια;;!!..
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom