Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Υπουργός

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Σεπ 2006
Μηνύματα
3.634
Κριτικές
41
Like
2.121
Πόντοι
8.235
τι γινεται ρε μαγκες τοσο δύναμη το κορίτσι?? και ειναι και μικρούλα.. :kissass:
Σε μερικους μπορει να μην αρεσει. Ολα αυτα τα πραγματα ειναι υποκειμενικα. Οταν λεω να μην αρεσει εννοω εμφανισιακα (κατι που το θεωρω αδυνατο) και οχι απο αποψη σερβις. Αν δεν ειναι κανεις βρωμιαρης,μαλακοπιτουρας κτλ το σερβις που θα παρει απο τη Βερονικα θα το διηγειται στα εγγονια του.
Σου λεω να την εχω απο κατω, να της κανω mouthfucking, να ξεροχυνω μεσα στο στομα της και μετα με τα σαλια της και τη γλωσσα της να μου δειχνει τα χυσια μου πριν παει να τα φτυσει. Και οχι με το που χυνω να φευγει σαν το Καρλ Λιουις στην τουαλετα αλλα να κραταει τα χυσια μου μεσα στο στομα της.
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
11
Like
466
Πόντοι
546
Σε μερικους μπορει να μην αρεσει. Ολα αυτα τα πραγματα ειναι υποκειμενικα. Οταν λεω να μην αρεσει εννοω εμφανισιακα (κατι που το θεωρω αδυνατο) και οχι απο αποψη σερβις. Αν δεν ειναι κανεις βρωμιαρης,μαλακοπιτουρας κτλ το σερβις που θα παρει απο τη Βερονικα θα το διηγειται στα εγγονια του.
Σου λεω να την εχω απο κατω, να της κανω mouthfucking, να ξεροχυνω μεσα στο στομα της και μετα με τα σαλια της και τη γλωσσα της να μου δειχνει τα χυσια μου πριν παει να τα φτυσει. Και οχι με το που χυνω να φευγει σαν το Καρλ Λιουις στην τουαλετα αλλα να κραταει τα χυσια μου μεσα στο στομα της.
οκ stop!! καλυτερα σε αυτην παρα στην εφορια :kissass2:
 

ggary1000

Μέγας
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.339
Κριτικές
14
Like
525
Πόντοι
4.475
Η Βερονικα σε εμφανιση συγκρινεται μονο με Βαλερια κ μαλιστα εχει πιο ωραιο προσωπο!!
Στα συν της, περυσι που τη συναντησα ηταν ΚΑΙ ΓΑΜΩ τα παιδια!!
 
Εγγρ.
18 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.764
Κριτικές
12
Like
811
Πόντοι
326
Λαθος εποχη διαλεξα να παω διακοπες!!! Απο σεπτεμβριο βερονικα εισαι η πρωτη μου προτεραιοτητα. Τετοια κορμαρα δε μπορω να τη χασω με τιποτα!!!
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Σε μερικους μπορει να μην αρεσει. Ολα αυτα τα πραγματα ειναι υποκειμενικα. Οταν λεω να μην αρεσει εννοω εμφανισιακα (κατι που το θεωρω αδυνατο) και οχι απο αποψη σερβις. Αν δεν ειναι κανεις βρωμιαρης,μαλακοπιτουρας κτλ το σερβις που θα παρει απο τη Βερονικα θα το διηγειται στα εγγονια του.
Σου λεω να την εχω απο κατω, να της κανω mouthfucking, να ξεροχυνω μεσα στο στομα της και μετα με τα σαλια της και τη γλωσσα της να μου δειχνει τα χυσια μου πριν παει να τα φτυσει. Και οχι με το που χυνω να φευγει σαν το Καρλ Λιουις στην τουαλετα αλλα να κραταει τα χυσια μου μεσα στο στομα της.
:pipa1: :pipa1: :pipa2: :orchestra:
 

vvkostas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2016
Μηνύματα
26
Κριτικές
4
Like
47
Πόντοι
0
Αυτα γίνονται και γράφονται και αντε να βρεις μετά Βερόνικα.....
:headbang: :headbang: :orchestra:
 

LanciaRallye037

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2016
Μηνύματα
769
Κριτικές
42
Like
2.609
Πόντοι
5.196
Η Βερονικα σε εμφανιση συγκρινεται μονο με Βαλερια κ μαλιστα εχει πιο ωραιο προσωπο!!
Στα συν της, περυσι που τη συναντησα ηταν ΚΑΙ ΓΑΜΩ τα παιδια!!
Πιο ωραίο πρόσωπο απο Βαλέρια;
Βερόνικα έχεις πμ για τηλέφωνο!!!!!!
 

aouale

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουν 2011
Μηνύματα
107
Κριτικές
13
Like
512
Πόντοι
291
Για Βαλερια δεν ξερω αλλα αυτο το προσωπο δυσκολα δν θα αρεσει σε καποιον
 

tilegrfos111

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2016
Μηνύματα
75
Κριτικές
4
Like
73
Πόντοι
0
Το παλιό τηλέφωνο που τελείωνε σε 479 ισχύει ή άλλαξες τελικά?
 

salbalourdos

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουν 2009
Μηνύματα
20
Like
123
Πόντοι
0
Καλησπέρα!!! Δεν μπορω να στειλω pm....Βοήθεια κάνεις? ?
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165
Πιο ωραίο πρόσωπο απο Βαλέρια;
Βερόνικα έχεις πμ για τηλέφωνο!!!!!!

Άστο κι εγω ακομα περιμένω.... Αλλα αξίζει η αναμονή! Εχω καταλάβει οτι πρόκειται για τεράστιο αστέρι
 

company of heroes tho

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
5.803
Κριτικές
187
Like
19.140
Πόντοι
32.148
Καλησπέρα!!! Δεν μπορω να στειλω pm....Βοήθεια κάνεις? ?
Πρέπει να έχεις 5+ μυνήματα για να έχεις αυτή την δυνατότητα, ξεκίνα να λες μωρό μου, κοριτσαρα μου, θέα μου  κ.α. στην Βερόνικα  
 

salbalourdos

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουν 2009
Μηνύματα
20
Like
123
Πόντοι
0
Μάγκες δεν ξερω για εσας, πάντως εγω καθε φορά που βλεπω νεα φωτογραφία απο Βερόνικα σεληνιαζομαι και ανεβάζω πυρετό... :wanker:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom