Πρώτον δεν πρόκειται να κάτσω να απαντήσω σε μαλακίες που γραφουν μερικοί .. Το ποσο έδωσα είναι καθαρά δικό μου θέμα άρα δεν είμαι υποχρεωμένος να πω. Η κριτική είναι αρκετή.
Το ότι κάποιοι λένε ότι προωθώ η διαφημίζω η όπως θες πες το την βερόνικα είναι παπαριές.. Πιστεύετε ότι χρειάζεται πρωηθηση αυτή η γυναικάρα?
Δεύτερον "apoc" φαίνεται ότι είσαι πειραγμένος στο κεφάλι δεν εξηγείται.. γραφεις μαλακίες στο νήμα της κοπέλας και ειρωνεύεσαι και το λες αυτό χαβαλέ? Εξυπνάκια.
A Και τώρα που διαβάζω αυτό για τα βυζιά της , (ότι είπες δηλαδή ότι είναι σιλικονάτα????)