gasper
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 2.030
- Like
- 1.206
- Πόντοι
- 96
Σε εμποδισε καποιος να .. χαψεις το παραμυθι με τον δρακο?Πού είναι οι apoc ,kitsos και Άρης να σχολιάσουν;;;;;;Απορώ με την διαδρομή που κάνει η λογική στο κεφάλι μερικών..........
Σε εμποδισε καποιος να .. χαψεις το παραμυθι με τον δρακο?Πού είναι οι apoc ,kitsos και Άρης να σχολιάσουν;;;;;;Απορώ με την διαδρομή που κάνει η λογική στο κεφάλι μερικών..........
με αγαπη παντα, καλημερα για εσας :-*καληνυχτα για μενα :-*
φωτο απο χτες πηγα κ γω για μπανιο επιτελους με την ησυχια μου ,
με αγαπη παντα, καλημερα για εσας :-*καληνυχτα για μενα :-*
φωτο απο χτες πηγα κ γω για μπανιο επιτελους με την ησυχια μου ,
ΠΑΙΔΑΡΟΣ!!!με αγαπη παντα, καλημερα για εσας :-*καληνυχτα για μενα :-*
φωτο απο χτες πηγα κ γω για μπανιο επιτελους με την ησυχια μου ,

με αγαπη παντα, καλημερα για εσας :-*καληνυχτα για μενα :-*
φωτο απο χτες πηγα κ γω για μπανιο επιτελους με την ησυχια μου ,

Παιδιά αφήστε τις αμπελοφιλοσοφίες, τις εικασίες και τις έριδες. Το γκομενάκι είναι super. Τι να λέμε τώρα.. Νομίζω έχει γίνει ομορφότερη από ποτέ..
Αν ήμουν ο Noah και έφτιαχνα μια κιβωτό για να σώσω 10 CG θα ήταν από τις πρώτες που θα έμπαινε (και ίσως η μόνη Ελληνίδα).. Είναι η διαφήμιση του ελληνικού escorting. Ξέρει τι κάνει, πώς να το κάνει. Έχει το πακέτο όλο. Από τις πιο ολοκληρωμένες παρουσίες που έχω συναντήσει.
Δε το κάνω για να τη διαφημίσω γιατί ούτε κερδίζω προσωπικά κάτι και το κυριότερο δεν το έχει ανάγκη. Θα γράψω αύριο μια κριτική για το πλάσμα

θα σου ξανα πω τυπε οτι εισαι ανενημέρωτος και όσο βλέπω να γραφείς θα σε πω φιλικά ανόητο!! Κρατά της συμβουλές σου δικηγορε μου για τον εαυτό σου η όποιον στην ζητήσει! Οι περισσότεροι ξέρουν πράγματα που δεν μπορούν να πουν η δεν γουστάρουν! Θα σου δώσω κ εγω μια συμβουλή...μην φύτρωνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν. Καλη συνέχεια!Είμαι 100% ενημερωμένος. Απλά δεν κάθομαι να ασχοληθώ για το τι έπαιρνε πριν. που δεν ήξερα ότι υπάρχει καν μια Βερόνικα σε αυτήν την ζωή. Αλλά με το τι παίρνει τώρα. Επίσης ξέρεις τι άλλο κάνω; Τηρώ κατά γράμμα μια κουβέντα κάποιου που μου είχε πει ως συμβουλή όταν είχα ένα μαγαζί.
"Αν δεν σου αρέσει η τιμή του πωλητή που θα σου έρθει να σου πουλήσει, μην ασχολείσε μαζί του. Και τον χρόνο σου θα χάσεις και μαλάκας θα γίνεις"!
Επίσης σε παράθεση που έκανες στο ποστ του R0NiN αν κατάλαβα καλά αφήνεις να εννοειθεί ότι ο τύπος που τα έσταξε μαζί με το λουξ δωμάτιο είναι μαλάκας. Το έχω ξανα πει σε αυτό το φόρουμ. Ο κάθείς μπορεί να έχει όσες γυναίκες είναι ικανός να χρηματοδοτήσει και να τις φέρει ζάφτι στο κρεβάτι ταυτόχρονα. Χαλάλι του!
Καλή σου μέρα και όσο πιο γρήγορα κάνεις πράξη την κουβέντα με τα κόκκινα γράμματα τόσο πιο όμορφα θα νιώσεις.![]()
Που να σου εξηγώ εαν δεν κόβει το μυαλό...!Eδω ρε φιλε μπηκα σε αντιπαραθεση με τον apoc
για την φυσικοτητα των βυζιων της
Ο apoc την ειχε δει μονο απο φωτο
Εγω της τα ειχα πιασει φιλησει γλυψει
Και επεμενε :S
Παρακαλώ ορίστε τι θελεις να σχολιάσω νέος;Πού είναι οι apoc ,kitsos και Άρης να σχολιάσουν;;;;;;Απορώ με την διαδρομή που κάνει η λογική στο κεφάλι μερικών..........
Τα γραπτά μένουν τυπε Σεπτέμβρη-Οκτώβριο...εκεί γύρω! Λιγο υπομονή!!240 για δύο ώρες βλέπω στην κριτική.
Ε,εντάξει.Ως τον Σεπτέμβρη θα υπάρξει επαλήθευση του apoc και θα φτάσει τα 150 η ώρα.![]()
Tύπε μπορεις να καταλάβεις την διαφορά μεταξύΠου να σου εξηγώ εαν δεν κόβει το μυαλό...!
Καλή συνέχεια apoc και να προσέχεις τα ρέστα... και τα σαπούνια...
noctilucent Άστο να πάει στο διάολο. Μην ασχολείσαι άλλο. Αποδεδειγμένη είναι και επιστημονικάκαι για μια ακόμα φορά νίκησε!
Tα ρεστα τα δινω μπουρμπουαρ και τα σαπουνια σε τυπακια σαν εσενα....!Αντε αγορι μου να πιεις το γαλατακι σου τωρα..! Με εκανες να μην μπορω να βγω απο το σπιτι 1 μηνα απο την ντροπη μου..!Καλή συνέχεια apoc και να προσέχεις τα ρέστα... και τα σαπούνια...
noctilucent Άστο να πάει στο διάολο. Μην ασχολείσαι άλλο. Αποδεδειγμένη είναι και επιστημονικάκαι για μια ακόμα φορά νίκησε!
Επειδη εισαι ΜΑΛΑΚΑΣ και ΒΛΑΚΑΣ και προκατελειμενος στο nickname μου...αμφιβαλεις δλδ οτι μπορει να την εχω συναντησει κ να μην το ξερει ουτε η ιδια με αλλο nick η μεσω αλλου τυπου απο εδω μεσα? Αλλα ποιος εχασε το μυαλο να το βρουν τυπακια σαν εσενα...! Αιντε τωρα πηγαινε να παιξεις αλλου εξυπνακια...!Tύπε μπορεις να καταλάβεις την διαφορά μεταξύ
κάποιου που έζησε ενα γεγονος και κάποιου που απλά του μεταφερανε μια εικονα?
Επειδη εισαι ΜΑΛΑΚΑΣ και ΒΛΑΚΑΣ και προκατελειμενος στο nickname μου...αμφιβαλεις δλδ οτι μπορει να την εχω συναντησει κ να μην το ξερει ουτε η ιδια με αλλο nick η μεσω αλλου τυπου απο εδω μεσα? Αιντε τωρα πηγαινε να παιξεις αλλου εξυπνακια...!

Επιμενεις δλδ να μην θες να καταλαβεις...!Δεν πειραζει κατανοω το προβλημα σου.....!Βαριέμαι να ψάχνω τα ποστ σου
Αλλα κάπου πιο πίσω εγραψες πως οταν επαιρνε 70 κάτι στράβωσε και ΔΕΝ την πήρες
Επισης η επιμονη στο οτι οι ΒΥΖΑΡΕΣ της ειναι σιλικονη, καταμαρτυρά οτι την εχεις δει μονο απο φωτό
![]()