Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281

Συνημμένα

  • bcig.jpg
    bcig.jpg
    61,1 KB · Εμφανίσεις: 105

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Ρε Θωμά, περίμενα τόση ώρα για κάτι καλύτερο,
Τέλος πάντων...
Καληνύχτα σας
 

Motardos

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2016
Μηνύματα
645
Like
52
Πόντοι
6
Καλά ακόμα για αυτή λέτε; Μεγάλωσε παντρεύτηκε έκανε παιδιά και εσείς ακόμα λέτε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Επίσης μην λες πράγματα που δεν ισχύουν, ποτέ δεν έγραψα τίποτα για τα τρίο του Καρέλη, εγώ πρώτη φορά ασχολήθηκα όταν αμφισβήτησε την κριτική μου. Πολύ μετά δηλαδή από τις κρατικές του Καρέλια που ουδέποτε σχολίασα.
Να σου πω εγώ τι έπαθες τύπε.
Έπεσες στην μέρα που ο Καρελιας είχε κλείσει την παρτουζα με το τρίο Βερόνικα. Μαριαλενα,  Σοφία.
Εκεί έπεσε βαρύ μαρουλι τι να κλασει το δικό σου το 250 αρι ?
Γιωργη, για παρεα μαζι με το πρωινο σου. Η οποτε το δεις τελος παντων...
Για την ιστορια ο τυπος που παρεθεσες αποδεδειγμενα ητανε κλωνος, και ειχε κλεισει ραντεβου οπως ειπωθηκε στο νημα της βερ αλλα ο τυπακος ηθελε να την "αδειασει"

Καλημερα Γιωργη! Εσυ που δεν εισαι ο κουτσομπολης και δεν σχολιασες ποτε το τριπλο...

Μηπως θελεις να σου παραθεσω και το ποστ που βγαζεις τον Καρελη μεταξυ εμου και αλλων οτι μεσω των κριτικων του προμοταρε την Βερονικα για να κρατησει τιμη?
 

Manossad

Μέλος
Εγγρ.
4 Οκτ 2017
Μηνύματα
77
Like
86
Πόντοι
0
Ρε τραβάτε σε κανα γήπεδο ναρθετε στα ισια σας και σταματήστε να βγάζετε τα λυσακα σας.
 

Manossad

Μέλος
Εγγρ.
4 Οκτ 2017
Μηνύματα
77
Like
86
Πόντοι
0
40% να διαγραφεί τελείως.
Ολο λογια...
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Γιωργη, για παρεα μαζι με το πρωινο σου. Η οποτε το δεις τελος παντων...
Για την ιστορια ο τυπος που παρεθεσες αποδεδειγμενα ητανε κλωνος, και ειχε κλεισει ραντεβου οπως ειπωθηκε στο νημα της βερ αλλα ο τυπακος ηθελε να την "αδειασει"

Καλημερα Γιωργη! Εσυ που δεν εισαι ο κουτσομπολης και δεν σχολιασες ποτε το τριπλο...

Μηπως θελεις να σου παραθεσω και το ποστ που βγαζεις τον Καρελη μεταξυ εμου και αλλων οτι μεσω των κριτικων του προμοταρε την Βερονικα για να κρατησει τιμη?




Μετά 2 ώρες και το μόνο που βρήκες είναι ένα ποστ που έγινε για να πειράξω κάποιον που έγραψε ότι τον ακύρωσε.
Και αυτό το λες κράξιμο για το τριο?
Έγραψες όταν ο καρελις έγραψε κριτική, το ποστ  είναι άσχετο με τον χρόνο της κριτικής, είναι 3 μήνες μετά και παράθεση σε άλλον.
Και είσαι χαρούμενους για την επιτυχία σου?
Άντε κοιμήσου ήσυχος, τους έπεισες όλους.
Α ρε κακομοίρη.


Δεν μου λες επισης γιωργη. Οταν ο Καρελης ανεβασε κριτικη για τριπλο. Μαριαλενα σοφια και βερονικα γιατι μαζι με αλλους την επεσες μονο στην βερονικα στην καρτελα κριτικων της και στο νημα της αλλα και στον καρελη
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Μετά 2 ώρες και το μόνο που βρήκες είναι ένα ποστ που έγινε για να πειράξω κάποιον που έγραψε ότι τον ακύρωσε.
Και αυτό το λες κράξιμο για το τριο?
Έγραψες όταν ο καρελις έγραψε κριτική, το ποστ  είναι άσχετο με τον χρόνο της κριτικής, είναι 3 μήνες μετά και παράθεση σε άλλον.
Και είσαι χαρούμενους για την επιτυχία σου?
Άντε κοιμήσου ήσυχος, τους έπεισες όλους.
Α ρε κακομοίρη.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Εχετε ποτέ αναλογιστεί οτι πολλές αναφορές απέναντι στη συγκεκριμένη επαγγελμματία, οπως και οι αναφορές για τα κατουρήματα κτλ.. ειναι μια μορφή bullying προς την συγκεκριμένη εκδιδόμενη.. που δε διαφέρει και πολύ απο αυτο που γίνετε κατα καιρούς σε pornstars οι οποίες έχουν φτάσει μέχρι την αυτοκτονία..
 

Επισκέπτης
Εχετε ποτέ αναλογιστεί οτι πολλές αναφορές απέναντι στη συγκεκριμένη επαγγελμματία, οπως και οι αναφορές για τα κατουρήματα κτλ.. ειναι μια μορφή bullying προς την συγκεκριμένη εκδιδόμενη.. που δε διαφέρει και πολύ απο αυτο που γίνετε κατα καιρούς σε pornstars οι οποίες έχουν φτάσει μέχρι την αυτοκτονία..



Έχεις αναλογιστεί ότι βάζεις πάλι φωτιά σε ένα νήμα που είχε ησυχάσει?
Κάθε τόσο πετάγετε κι ένας!
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Ειναι αδιανόητο ένα κοριτσάκι που βγήκε στο κλαρί να μπορεί να αντεπεξέλθει ψυχολογικά σε ολες αυτές τις επιθέσεις που γίνανε στο νήμα της..

Για δείτε τι είπε μια pornstar και θα καταλάβετε τι λέω..

"έχω περιορίσει το χρόνο μου στα social media, διότι δέχομαι συνεχή κακοποίηση, για τη δουλειά μου. Μας παρενοχλούν πολύ. Δεν υπάρχει μέρα, στην καριέρα μου, που να μην μου επιτέθηκε κάποιος. Μετά τους θανάτους, αποφάσισα πως δεν θα περνώ περισσότερο χρόνο από μια ώρα στα social media. Δεν θέλω να διαβάζω τόσα αρνητικά σχόλια. Μου δημιουργούν κατάθλιψη. Είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά. Πάντα υπάρχουν κάποιες -κυρίως νεότερες- να σε αντικαταστήσουν, σε περίπτωση που έχεις κάποιο πρόβλημα. Αυτό δημιουργεί μεγάλο άγχος. Το να μεγαλώνεις προκαλεί άγχος".

Odette Delacroix

"Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν" ανέφερα κάτι συγκεκριμένο.. τώρα αν με αφορμή αυτό ξεκινήσει η παλιά κουβέντα.. τι να πώ? Δε θέλω να το πιστεύω αυτό..
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Τότε μπορείς να της γυρεψεις συγνώμη για ότι προσβλητικό της έχεις γράψει, αφού τώρα μετανιωσες!
:hi:
 

petrobill

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2011
Μηνύματα
63
Κριτικές
1
Like
30
Πόντοι
0
Εχετε ποτέ αναλογιστεί οτι πολλές αναφορές απέναντι στη συγκεκριμένη επαγγελμματία, οπως και οι αναφορές για τα κατουρήματα κτλ.. ειναι μια μορφή bullying προς την συγκεκριμένη εκδιδόμενη.. που δε διαφέρει και πολύ απο αυτο που γίνετε κατα καιρούς σε pornstars οι οποίες έχουν φτάσει μέχρι την αυτοκτονία..



Δεν νομιζω ότι εδώ υπηρξε σωματική ή  ψυχολογική κακοποίηση.
Απλως επισυμανθηκαν καποιες αληθειες, ότι παρειχε καποιες υπηρεσιες που αρνιοταν.
Εγινε ένα ποστ χθες σε λλο νημα που δειχνει την αληθεια της ιστοριας.



Αλλα σου λέω και άλλα μου λες. Που το πας, που το φέρνεις, στην Βερονικα καταλήγεις,έχει κολλήσει η βελόνα!

Με ρωτάς για την Βερόνικα τι άλλο? Τι θες σου πω?

Τα λογια για την Βερόνικα είναι περιττά.

Ο καθε νοήμων άνθρωπος μόλις είδε τα βιντεάκια κατάλαβε ότι είναι μέτριας εμφάνισης. Ενώ  καποιοι την παρουσίαζαν (μεσα σε αυτους πρωτος και καλύτερος εσυ) σαν την Θεα Αφροδίτη!  Γι'αυτό και το κράξιμο.

Δήθεν είχε κόστος 250. Ενώ κανεις δεν είχε δώσει τοσα γι'αυτο και το κράξιμο.

Έβγαινε εδώ και έλεγε ότι δεν θέλει να της ακουμπάνε τα μαλλιά και στα βιντεάκια σκουπιζε με τα μαλλιά χυμένες σαγιονάρες, αφού πρώτα τις είχε περάσει ένα χεράκι με την γλώσσα. Γι'αυτό και το κράξιμο.

Έλεγε ότι δεν κάνει πρωκτικό και στις φωτογραφίες είδαμε ότι της είχαν κάνει τον κωλο σαν το παπούτσι του Αντετοκουμπο. Γι'αυτο και το κράξιμο.


Τα θέματα αυτά έχουν συζητηθεί στο θρεντ της. Τα ξέρεις και εσύ αυτά καλύτερα απο εμενα. Ας μην συνεχίσουμε την κουβέντα δεν έχει ουσία, είναι off tipoc.
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Το τι υπηρεσίες εκανε και τι κοστολογουσε...έχει αναλυθεί πολλές φορές!
Σε οτι υπηρεσίες πρόσφερε το είχε πει απο την αρχή στον καθένα,οπως διαβασα,και κανένας δεν βγήκε να διαμαρτυρηθει οτι άλλαξε υπηρεσίες πάνω στο ραντεβού.
Όλα έχουν ειπωθεί πολλές φορες!

Όπως, πως βγήκαν αρκετοί,εκμεταλλευόμενοι τα βίντεο και φωτογραφιες για να βγάλουν το όποιο κόμπλεξ και να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα τους, είναι γεγονος!
Το ότι βγήκε ο Θωμάς με το ψεύτικο ραντεβού νσ σχολιάσει μια κωλαρα, για την οποία όλοι ξέρουμε οτι ανήκει σε κοπέλα του χώρου, ας πει αυτός τι συμφέροντα υποστηρίζει...
Και που είναι το μεμπτό αν τον έχει ανοιγμενο? Απλά τον δίνει όπου θέλει! Του τον έταξε, και δεν του έκατσε?

Αλλά σε τι αλλο μπορείς να κανείς bullying? Βρίσκοντας ότι μπορείς να σχολιασεις και αποκαλύπτοντας την πραγματική της ταυτότητα! Το αν την πείραξε η όλη κατάσταση το ξέρει μόνο αυτή, και ίσως δεν το αποκαλύψει ποτέ για να μην πάρουν χαρά άτομα σαν τον Θωμά...
Ευτυχώς που σταμάτησε, απο εδώ μέσα...
 

poustalekos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
3.024
Like
800
Πόντοι
96
Επ μάγκες Στείλτε k εδώ κανένα βιντεάκι να γουστάρουμε!!! Θέλω να δω χυμενη σαγιοναρα!!
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.058
Κριτικές
10
Like
412
Πόντοι
96
Ποιος είναι ο Θωμάς?


Θωμάς είναι η «αγάπη»  του Στρατή.
Και μην ρωτήσεις ποιος είναι ο Στρατής.



Το τι υπηρεσίες εκανε και τι κοστολογουσε...έχει αναλυθεί πολλές φορές!
Σε οτι υπηρεσίες πρόσφερε το είχε πει απο την αρχή στον καθένα,οπως διαβασα,και κανένας δεν βγήκε να διαμαρτυρηθει οτι άλλαξε υπηρεσίες πάνω στο ραντεβού.
Όλα έχουν ειπωθεί πολλές φορες!

Όπως, πως βγήκαν αρκετοί,εκμεταλλευόμενοι τα βίντεο και φωτογραφιες για να βγάλουν το όποιο κόμπλεξ και να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα τους, είναι γεγονος!
Το ότι βγήκε ο Θωμάς με το ψεύτικο ραντεβού νσ σχολιάσει μια κωλαρα, για την οποία όλοι ξέρουμε οτι ανήκει σε κοπέλα του χώρου, ας πει αυτός τι συμφέροντα υποστηρίζει...
Και που είναι το μεμπτό αν τον έχει ανοιγμενο? Απλά τον δίνει όπου θέλει! Του τον έταξε, και δεν του έκατσε?

Αλλά σε τι αλλο μπορείς να κανείς bullying? Βρίσκοντας ότι μπορείς να σχολιασεις και αποκαλύπτοντας την πραγματική της ταυτότητα! Το αν την πείραξε η όλη κατάσταση το ξέρει μόνο αυτή, και ίσως δεν το αποκαλύψει ποτέ για να μην πάρουν χαρά άτομα σαν τον Θωμά...
Ευτυχώς που σταμάτησε, απο εδώ μέσα...


Στα έχω πει και κατ’ ιδίαν. Μόνο κακό κάνεις που ποστάρεις εδώ.
Κακώς κατ’ εμέ έχεις πρόσβαση εκεί που δεν έπρεπε να έχεις.
 

poustalekos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
3.024
Like
800
Πόντοι
96
Η μισή Ελλάδα τα έχει δει ρε μαν που ήσουν εσύ?
Καυλεα μου απο τη στιγμη που η κοπελα σταματησε να εργαζεται δεν εμπαινα να διαβαζω τι γραφατε εδω! Ημουν σιγουρος οτι θα γραφανε μαλακιες οι αγαπουληδες! Δεν ηξερα ομως οτι εχασα κατι τοσο σπουδαιο οπως τη χυμενη σαγιοναρα!! γαμωτο!!!
 

sonicmauhdem123

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2015
Μηνύματα
204
Κριτικές
5
Like
123
Πόντοι
1
Θα ήθελα να δω και 'γω βίντεο με την Βερόνικα, αν μπορεί να το στείλει κάποιος με πμ είτε εδώ.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom