ppgiorgos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 389
- Κριτικές
- 7
- Like
- 332
- Πόντοι
- 281
Επίσης μην λες πράγματα που δεν ισχύουν, ποτέ δεν έγραψα τίποτα για τα τρίο του Καρέλη, εγώ πρώτη φορά ασχολήθηκα όταν αμφισβήτησε την κριτική μου. Πολύ μετά δηλαδή από τις κρατικές του Καρέλια που ουδέποτε σχολίασα.
Γιωργη, για παρεα μαζι με το πρωινο σου. Η οποτε το δεις τελος παντων...Να σου πω εγώ τι έπαθες τύπε.
Έπεσες στην μέρα που ο Καρελιας είχε κλείσει την παρτουζα με το τρίο Βερόνικα. Μαριαλενα, Σοφία.
Εκεί έπεσε βαρύ μαρουλι τι να κλασει το δικό σου το 250 αρι ?
Γιωργη, για παρεα μαζι με το πρωινο σου. Η οποτε το δεις τελος παντων...
Για την ιστορια ο τυπος που παρεθεσες αποδεδειγμενα ητανε κλωνος, και ειχε κλεισει ραντεβου οπως ειπωθηκε στο νημα της βερ αλλα ο τυπακος ηθελε να την "αδειασει"
Καλημερα Γιωργη! Εσυ που δεν εισαι ο κουτσομπολης και δεν σχολιασες ποτε το τριπλο...
Μηπως θελεις να σου παραθεσω και το ποστ που βγαζεις τον Καρελη μεταξυ εμου και αλλων οτι μεσω των κριτικων του προμοταρε την Βερονικα για να κρατησει τιμη?
Δεν μου λες επισης γιωργη. Οταν ο Καρελης ανεβασε κριτικη για τριπλο. Μαριαλενα σοφια και βερονικα γιατι μαζι με αλλους την επεσες μονο στην βερονικα στην καρτελα κριτικων της και στο νημα της αλλα και στον καρελη
Μετά 2 ώρες και το μόνο που βρήκες είναι ένα ποστ που έγινε για να πειράξω κάποιον που έγραψε ότι τον ακύρωσε.
Και αυτό το λες κράξιμο για το τριο?
Έγραψες όταν ο καρελις έγραψε κριτική, το ποστ είναι άσχετο με τον χρόνο της κριτικής, είναι 3 μήνες μετά και παράθεση σε άλλον.
Και είσαι χαρούμενους για την επιτυχία σου?
Άντε κοιμήσου ήσυχος, τους έπεισες όλους.
Α ρε κακομοίρη.
Εχετε ποτέ αναλογιστεί οτι πολλές αναφορές απέναντι στη συγκεκριμένη επαγγελμματία, οπως και οι αναφορές για τα κατουρήματα κτλ.. ειναι μια μορφή bullying προς την συγκεκριμένη εκδιδόμενη.. που δε διαφέρει και πολύ απο αυτο που γίνετε κατα καιρούς σε pornstars οι οποίες έχουν φτάσει μέχρι την αυτοκτονία..

Εχετε ποτέ αναλογιστεί οτι πολλές αναφορές απέναντι στη συγκεκριμένη επαγγελμματία, οπως και οι αναφορές για τα κατουρήματα κτλ.. ειναι μια μορφή bullying προς την συγκεκριμένη εκδιδόμενη.. που δε διαφέρει και πολύ απο αυτο που γίνετε κατα καιρούς σε pornstars οι οποίες έχουν φτάσει μέχρι την αυτοκτονία..
Αλλα σου λέω και άλλα μου λες. Που το πας, που το φέρνεις, στην Βερονικα καταλήγεις,έχει κολλήσει η βελόνα!
Με ρωτάς για την Βερόνικα τι άλλο? Τι θες σου πω?
Τα λογια για την Βερόνικα είναι περιττά.
Ο καθε νοήμων άνθρωπος μόλις είδε τα βιντεάκια κατάλαβε ότι είναι μέτριας εμφάνισης. Ενώ καποιοι την παρουσίαζαν (μεσα σε αυτους πρωτος και καλύτερος εσυ) σαν την Θεα Αφροδίτη! Γι'αυτό και το κράξιμο.
Δήθεν είχε κόστος 250. Ενώ κανεις δεν είχε δώσει τοσα γι'αυτο και το κράξιμο.
Έβγαινε εδώ και έλεγε ότι δεν θέλει να της ακουμπάνε τα μαλλιά και στα βιντεάκια σκουπιζε με τα μαλλιά χυμένες σαγιονάρες, αφού πρώτα τις είχε περάσει ένα χεράκι με την γλώσσα. Γι'αυτό και το κράξιμο.
Έλεγε ότι δεν κάνει πρωκτικό και στις φωτογραφίες είδαμε ότι της είχαν κάνει τον κωλο σαν το παπούτσι του Αντετοκουμπο. Γι'αυτο και το κράξιμο.
Τα θέματα αυτά έχουν συζητηθεί στο θρεντ της. Τα ξέρεις και εσύ αυτά καλύτερα απο εμενα. Ας μην συνεχίσουμε την κουβέντα δεν έχει ουσία, είναι off tipoc.
Ποιος είναι ο Θωμάς?
Το τι υπηρεσίες εκανε και τι κοστολογουσε...έχει αναλυθεί πολλές φορές!
Σε οτι υπηρεσίες πρόσφερε το είχε πει απο την αρχή στον καθένα,οπως διαβασα,και κανένας δεν βγήκε να διαμαρτυρηθει οτι άλλαξε υπηρεσίες πάνω στο ραντεβού.
Όλα έχουν ειπωθεί πολλές φορες!
Όπως, πως βγήκαν αρκετοί,εκμεταλλευόμενοι τα βίντεο και φωτογραφιες για να βγάλουν το όποιο κόμπλεξ και να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα τους, είναι γεγονος!
Το ότι βγήκε ο Θωμάς με το ψεύτικο ραντεβού νσ σχολιάσει μια κωλαρα, για την οποία όλοι ξέρουμε οτι ανήκει σε κοπέλα του χώρου, ας πει αυτός τι συμφέροντα υποστηρίζει...
Και που είναι το μεμπτό αν τον έχει ανοιγμενο? Απλά τον δίνει όπου θέλει! Του τον έταξε, και δεν του έκατσε?
Αλλά σε τι αλλο μπορείς να κανείς bullying? Βρίσκοντας ότι μπορείς να σχολιασεις και αποκαλύπτοντας την πραγματική της ταυτότητα! Το αν την πείραξε η όλη κατάσταση το ξέρει μόνο αυτή, και ίσως δεν το αποκαλύψει ποτέ για να μην πάρουν χαρά άτομα σαν τον Θωμά...
Ευτυχώς που σταμάτησε, απο εδώ μέσα...
Καυλεα μου απο τη στιγμη που η κοπελα σταματησε να εργαζεται δεν εμπαινα να διαβαζω τι γραφατε εδω! Ημουν σιγουρος οτι θα γραφανε μαλακιες οι αγαπουληδες! Δεν ηξερα ομως οτι εχασα κατι τοσο σπουδαιο οπως τη χυμενη σαγιοναρα!! γαμωτο!!!Η μισή Ελλάδα τα έχει δει ρε μαν που ήσουν εσύ?