Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
προλάβετε λήγει σε 6 μέρες γαμήστε με παλια τιμή διότι μετά 300 με 6 άτοκες
.. περιμένω και τον μαλάκα τον προμότορα να με απειλήσει με πμ όπως προχθες ..
συνήθως από μπετόστοκους οπότε no worriesπαιζονται απειλες στο site ????
πεφτω απο τα συννεφα !!!
Ειναι συνοδοιπορος του apoc?οι προσφορες με ατοκες δωσεις είναι για άτομα σαν εσενα!!!
ευχαριστω για την ενημέρωση!!!
οταν αλλαξεις τρόπο σκεψης θα καταλάβεις πως είναι η πραγματική ζωή... κουμουνι!!!
Με 120/h μια χαρα ηταν η μικρη αν και ακουω για σχετικα αποστειρωμένες υπηρεσίες. Κριμα που δεν προλαβα. Εννοείτε ότι για 250/h με τιποτα.

αν εξομειώνεις την πουτάνα που κατευθύνουν 3-4 εγχώριοι σβουγκοκολάριοι με την οποια κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανια μεγια σου με χαρά σου να παςΘα παω αυριο σε μια αντιπροσωπεια αυτοκινητων
και θα επικαλεστω το επιχειρημα σου
αν εξομειώνεις την πουτάνα που κατευθύνουν 3-4 εγχώριοι σβουγκοκολάριοι με την οποια κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανια μεγια σου με χαρά σου

Μυστη μου επρεπε να ακουσεις
εμενα και οχι τον apoc![]()
Το concept της τιμολογησης δεν εχεις πιασειαν εξομειώνεις την πουτάνα που κατευθύνουν 3-4 εγχώριοι σβουγκοκολάριοι με την οποια κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανια μεγια σου με χαρά σου να πας
Θα παω αυριο σε μια αντιπροσωπεια αυτοκινητων
και θα επικαλεστω το επιχειρημα σου
ρε μεγαλε εσυ τι κοπτεσαι αν ο αλλος κανει κριτικη στην τιμη?οι προσφορες με ατοκες δωσεις είναι για άτομα σαν εσενα!!!
ευχαριστω για την ενημέρωση!!!
οταν αλλαξεις τρόπο σκεψης θα καταλάβεις πως είναι η πραγματική ζωή... κουμουνι!!!
Με προσβαλεις τωρα ότι θα ακουγα τον αποκ(!!!). Απλα δεν ετυχε να τη συναντησω, με εχουν φαει τα στανταρακια.

Τυπε αν σε ρωτησουν που το διαβασες αυτο ενημερωσε τους για το site. :S :S :S

και πουτάνες θα πληρώνω αλλά όσο εγώ πιστεύω ότι αξίζουν
εγώ θα δίνω όσα αξίζουν
εγώ πάντοτε λιώνω τον πωλητή ακόμα κι αν δεν αγοράζωΤο concept της τιμολογησης δεν εχεις πιασει
Ο πωλητης καθοριζει την τιμη αναλογα με την ζητηση
Αν θεωρεις κατι υπερτιμημενο απλα δεν αγοραζεις
Δεν προσπαθεις να πεισεις τον πωλητη να ριξει την τιμη
Ειδικα οταν αυτος πουλαει αβερτα
σεβαστόνπολυ επιφανειακα αντιμετωπιζεις το ζητημα
ο πελατης να καθοριζει την τιμη του "προιοντος"? σε ποιο οικονομικο συστημα συμβαινει αυτο?
στην συγκεκριμενη εγχωρια αγορα η κοπελα μπορει ανετα να "παιξει" με την αγορα και ζητηση ανεβαζοντας οσο πανω θελει την τιμη μεχρι να βρει μια ισορροπια που θα την ικανοποιει.
απο τη στιγμη που εχει υψηλη ζητηση της ειναι παντελως αδιαφορο αν μπορεις εσυ να πληρωσεις.
ειπαμε cg το πλεον προσοδοφορο επαγγελμα στην Ελλαδα πλεον.
