Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

ciko mares

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2013
Μηνύματα
364
Like
423
Πόντοι
21
Εμείς μπορεί να ερωτευτούμε ένα cg... Το αντίθετο μάλλον αδύνατο... Το έκανα μία φορά, ποτέ ξανά... Όχι γιατί δεν το αξίζουν, απλά έχουν μάθει να μην πιστεύουν στον έρωτα με τη ζωή που κάνουν και νομίζουν ότι θες να κερδίσεις κάτι όπως όλοι οι άλλοι. Οπότε μόνο πίκρα σε περιμένει στη γωνία...
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ...σοφά λόγια.  :hi:
 

Syrios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2012
Μηνύματα
2.319
Κριτικές
8
Like
3.244
Πόντοι
456
Πολυ ντορος βλεπω για την συγκεκριμενη,βλεπω παιζει τωρα ξανα 6μηνο στο bourdelα και δεν ειχα μπει ποτε στο προφιλ της να διαβασω κριτικες μαλλον επειδη στην φωτο που εχει βαλει προφιλ με το μαυρο σωμα και με τα βραχιολια  μου φαινοταν σαν ρουμανα η γυφτισα.
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Πολυ ντορος βλεπω για την συγκεκριμενη,βλεπω παιζει τωρα ξανα 6μηνο στο bourdelα και δεν ειχα μπει ποτε στο προφιλ της να διαβασω κριτικες μαλλον επειδη στην φωτο που εχει βαλει προφιλ με το μαυρο σωμα και με τα βραχιολια  μου φαινοταν σαν ρουμανα η γυφτισα.



Ετσι μπραβο,γιατι εγω είμουν μαλακας οταν τα ελεγα.
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Εάν ψάξεις καλύτερα θα δεις συγκεκριμένα ότι έγραψα ότι κάποιος είπε ότι έβαλε βυζια βλακακο μου. Όπως ότι έχουν γίνει σχόλια για την περίεργη μύτη σε σχέση με το πρόσωπο της που για τα δικά μου δεδομένα ισχύει δεν την λες κ γαλλική όπως έχω ξανά πει!! Μάθε να διαβάζεις αυτά που ΕΓΩ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ κ όχι αυτά που λένε ότι έχω γράψει η αποσπασματικά ποστ! Σε συγχωρώ λόγο βλακείας! Το ότι τελικά την συνάντησα ενώ με έλεγες ψεύτη όπως συνεχίζεις βέβαια για διαφορετικούς λόγους αυτή την φορά γαργάρα το έκανες...!

Μυτη μπουγατσομαχαιρο δλδ;ε καλα ρε μη κοιτας τη μυτη και συ κοιτα αλλου. :idiot:
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Ετσι μπραβο,γιατι εγω είμουν μαλακας οταν τα ελεγα.

Πες τα  άρχοντα..!! :jerking:  :jerking:. Το οτι κάνει σολαριουμ το γνωρίζουμε καιρό, δηλαδη οποια ειναι μαυρισμένη και φοραει βραχιολια ειναι ρουμανο/γυφτακι ε? .  :headbang:
 

gari10

Μέγας
Εγγρ.
15 Δεκ 2010
Μηνύματα
4.567
Κριτικές
10
Like
2.859
Πόντοι
3.665
Πες τα  άρχοντα..!! :jerking:  :jerking:. Το οτι κάνει σολαριουμ το γνωρίζουμε καιρό, δηλαδη οποια ειναι μαυρισμένη και φοραει βραχιολια ειναι ρουμανο/γυφτακι ε? .  :headbang:
ρε δώσε συ τα 250 και μην σε νοιάζει
να είσαι χαρούμενος έτσι σε θέλω
τα κοντοπούτανα στο Βουκου παρακαλούσαν και παρακαλούν να τα βιζιτάρεις για 200 Ron
αν τα παζαρέψεις τα παίρνεις με λιγότερα
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Ετσι μπραβο,γιατι εγω είμουν μαλακας οταν τα ελεγα.
ρε φιλε μας τα χεις ζαλισει σοβαρα αφου δεν την εχεις δοκιμασει την κοπελα τι μιλας?.Ελληνιδα είναι η Βερονικα 100%.
 

milrodos

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2016
Μηνύματα
56
Like
0
Πόντοι
0
:2funny: :2funny:
Καλα την πεσατε σε ενα κοντοπουτανο κ απο 70 ευρο ζηταει 250 τι να πω.
Οταν ο Θεος εβρεχε μιαλα ολοι ομπρελα κρατουσατε.
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
:2funny: :2funny:
Καλα την πεσατε σε ενα κοντοπουτανο κ απο 70 ευρο ζηταει 250 τι να πω.
Οταν ο Θεος εβρεχε μιαλα ολοι ομπρελα κρατουσατε.

Ποσο καιρο την ιδια καραμελιτσα. Κλαψτε μαγκες , και αφήστε εμας να δίνουμε 250 γ να περναμε καλα, κ εσεις τραβάτε αλλου.
 

Επισκέπτης
Ας μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα...  Το ένα αφορά αγορά,  ενω εδω έχουμε  "ενοικιαση" μιας ωρας.
 

shuri

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2014
Μηνύματα
116
Κριτικές
2
Like
48
Πόντοι
1
Τελικά τα νήματα είναι για πληροφορίες ή για λογομαχίες;
 

Επισκέπτης
Έπεσε σκουπα  κι εμεινε το σχολιο μου ξεκρεμαστο?    χμ...
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Βερόνικα γυμνάζεσαι δε μας έχεις πει?
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom