ciko mares
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2013
- Μηνύματα
- 364
- Like
- 423
- Πόντοι
- 21
Εμείς μπορεί να ερωτευτούμε ένα cg... Το αντίθετο μάλλον αδύνατο... Το έκανα μία φορά, ποτέ ξανά... Όχι γιατί δεν το αξίζουν, απλά έχουν μάθει να μην πιστεύουν στον έρωτα με τη ζωή που κάνουν και νομίζουν ότι θες να κερδίσεις κάτι όπως όλοι οι άλλοι. Οπότε μόνο πίκρα σε περιμένει στη γωνία...




