You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερολίνο - Γερμανία
- Μέλος που άνοιξε το νήμα COMMANDER
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 481
- Εμφανίσεις 102K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
giannhsg
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 582
- Like
- 64
- Πόντοι
- 6
μαγκες πολυ καλο το swinger insomnia!
επαιξες μπαλα;
ημουν βελγιο αυτο το σαββατοκυριακο και μπηκα σε κατι αντιστοιχο. 140€ η εισοδος με απεριοριστο φαγητο/ποτο απο τις 21 εως τις 4.00 σε swing party με συγκεκριμενο αριθμο singles μεσα που περνανε απο τσεκαδορο στη πορτα.
ηταν κατι αναλογο; θα βρεθω βερολινο το επομενο διμηνο για δουλεια και με ενδιαφερει.
kaboul
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 3.265
- Κριτικές
- 1
- Like
- 23
- Πόντοι
- 16
ναι οπως τα λες πηγαινε δεν θα χασεις, μονοι αντρες ηταν περισοτεροιεπαιξες μπαλα;
ημουν βελγιο αυτο το σαββατοκυριακο και μπηκα σε κατι αντιστοιχο. 140€ η εισοδος με απεριοριστο φαγητο/ποτο απο τις 21 εως τις 4.00 σε swing party με συγκεκριμενο αριθμο singles μεσα που περνανε απο τσεκαδορο στη πορτα.
ηταν κατι αναλογο; θα βρεθω βερολινο το επομενο διμηνο για δουλεια και με ενδιαφερει.
chicharito
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2014
- Μηνύματα
- 3.346
- Κριτικές
- 24
- Like
- 6.899
- Πόντοι
- 3.666
Ασε τα swing και πιασε τα μινγκ , Βερολινο απο AlexanderPlatz τον κεντρικο σταθμο περνεις τρενακι για Charlotteburg περιοχη .... προσγειωνεσαι Charlotte κι απο εκει στο 10λεπτο εισαι στο Artemis FKK τον ναο των FKK , δινεις 80αρι στην εισοδο κι απο εκει ξεκιναει η απογειωση για τον ναο του ερωτα , εχει ποικιλομορφους μπουφεδες κι αν εισαι και feet τυπος στον κατω οροφο που ειναι το κατω σινεμα εχει και γυμναστηριο ακριβως διπλα , ARTEMIS FKK απ τα πιο δυνατα μαγαζια του Βερολινου να χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα , αν πας θελουμε εντυπωσεις .....επαιξες μπαλα;
ημουν βελγιο αυτο το σαββατοκυριακο και μπηκα σε κατι αντιστοιχο. 140€ η εισοδος με απεριοριστο φαγητο/ποτο απο τις 21 εως τις 4.00 σε swing party με συγκεκριμενο αριθμο singles μεσα που περνανε απο τσεκαδορο στη πορτα.
ηταν κατι αναλογο; θα βρεθω βερολινο το επομενο διμηνο για δουλεια και με ενδιαφερει.

giannhsg
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 582
- Like
- 64
- Πόντοι
- 6
Ασε τα swing και πιασε τα μινγκ , Βερολινο απο AlexanderPlatz τον κεντρικο σταθμο περνεις τρενακι για Charlotteburg περιοχη .... προσγειωνεσαι Charlotte κι απο εκει στο 10λεπτο εισαι στο Artemis FKK τον ναο των FKK , δινεις 80αρι στην εισοδο κι απο εκει ξεκιναει η απογειωση για τον ναο του ερωτα , εχει ποικιλομορφους μπουφεδες κι αν εισαι και feet τυπος στον κατω οροφο που ειναι το κατω σινεμα εχει και γυμναστηριο ακριβως διπλα , ARTEMIS FKK απ τα πιο δυνατα μαγαζια του Βερολινου να χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα , αν πας θελουμε εντυπωσεις .....![]()
![]()
![]()
![]()
Συμφωνω πως το artemis ειναι ο,τι καλυτερο, ωστοσο οταν το βασικο κρητιριο για εμας ειναι το flat rate, το artemis ειναι σκετη απατεωνια γιατι εκτος απο τα 80 που θελεις στην εισοδο, θελεις λευτα για να γαμησεις την καθε μια
άμα δεν έχεις την πεντακοσαρού για 2 μερες στο αρτεμης κάθεσε αθήνα και πας σε κανένα στουντιο....Συμφωνω πως το artemis ειναι ο,τι καλυτερο, ωστοσο οταν το βασικο κρητιριο για εμας ειναι το flat rate, το artemis ειναι σκετη απατεωνια γιατι εκτος απο τα 80 που θελεις στην εισοδο, θελεις λευτα για να γαμησεις την καθε μια
οταν είχα παει το 2010 είχε 50 η είσοδος και 50 το κορίτσι οι καιροί αλλάζουν ....
όποιος δεν έχει πάει καθημερινα στο άρτεμης και οχι παρασκευοσαββατοκυριακό έχει χάσει πάρα πολλα .λένε και για άλλα σε άλλες πόλεις στη γερμανία αλλά όπως είναι το άρτεμης δεν είναι κανένα μου το λένε και οι ίδιοι οι γερμανοί δες την ιστοσελίδα τους φίλε μου να καταλάβεις
παραδεισοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος
giannhsg
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 582
- Like
- 64
- Πόντοι
- 6
άμα δεν έχεις την πεντακοσαρού για 2 μερες στο αρτεμης κάθεσε αθήνα και πας σε κανένα στουντιο....
οταν είχα παει το 2010 είχε 50 η είσοδος και 50 το κορίτσι οι καιροί αλλάζουν ....
όποιος δεν έχει πάει καθημερινα στο άρτεμης και οχι παρασκευοσαββατοκυριακό έχει χάσει πάρα πολλα .λένε και για άλλα σε άλλες πόλεις στη γερμανία αλλά όπως είναι το άρτεμης δεν είναι κανένα μου το λένε και οι ίδιοι οι γερμανοί δες την ιστοσελίδα τους φίλε μου να καταλάβεις
παραδεισοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος
παραδεισος ειναι φιλε μου, δεν λεω, εμεις ομως δεν ταξιδευουμε απο χομπυ για πορνοτουρισμο. ειμαστε μεροκαματιαριδες που ταξιδευουμε λογω δουλειας, οποτε στην παρουσα δεν κοιταμε την ποιοτητα γιατι δεν μπορουμε να την εχουμε βασει τιμης. κοιταμε οτιδηποτε πιο value υπαρχει για τη τσεπη.
εχω παει στο αρτεμις και στο king george που ειναι flat rate. φυσικα και δεν συγκρινονται οι υπηρεσιες, ο χωρος, τα κοριτσια κτλ, αλλα στο δευτερο περασα καλυτερα γιατι με 90 ευρω γαμαγα και επινα απο το πρωι ως το βραδυ
Καρίνα
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2017
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 14
- Πόντοι
- 6
δυσκολο. kit kat και wuwu club παντως, θα βεις αρκετες που αν τις ψησεις θα σε ακολουθησουν στο χοτελι
Και γιατί να πας σε ξενοδοχείο; Σε χαλάει το dark room; Άσε που οι περισσότεροι εκεί μέσα κάνουν σεξ ανοικτά.
agios_prevezis
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12
- Κριτικές
- 1
- Like
- 27
- Πόντοι
- 0
βασικά στο berlinintim έχει και τρανς αποτι γνωρίζω και κάνουν και incall
agios_prevezis
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12
- Κριτικές
- 1
- Like
- 27
- Πόντοι
- 0
@giannhsg κιγκτζορτζ όλα τα λεφτά, μπάζα και χάλια χώρος με τα αρτεμις δεδομένα, αλλα γαμάς μέχρι και τα έπιπλα!συν το χαβαλέ της υπόθεσης!
ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ ΠΟΥΤΣΑΡΑΣ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2016
- Μηνύματα
- 7.751
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9.939
- Πόντοι
- 2.356
Τυποι γραφω με το 21χρονο ξαδερφακι μου,
που θα έχει μια ανταποκριση πτήσης μεσω Βερολίνου και 5-6 ώρες για ξοδεμα.
Ειδε αυτο το βίντεο και κατενθουσιάστηκε με το επιπεδο των κοριτσιων της πιάτσας
το οποίο βρηκα ότι είναι τραβηγμένο στην Oranienstraße ενώ
εγώ ηξερα οτι τέτοιο μουχαμπετι παίζει μόνο Kurfürstenstraße
Από διάφορα βίντεο που ειδα,Oranienstraße παιζουν πιο δυνατές πουτάνες και ακόμη πολλές Γερμανιδες ενώ Kurfürstenstraße πιο ρουμανογύφτισσες.
Κάνω λαθος;
Artemis να τον στείλω για καθαρο χρονο το πολύ 3 ώρες λόγω πτήσεων δεν αξιζει..
Είδα τα Flatrate τύπου Caligula και King George,αλλά οι εργαζομενες στις φωτό φαίνονται μεγαλα μπάζα.
Διπλα στο SFX αεροδρόμιο έχει ανοίξει και ενα ακόμη Flatrate το Αirport Girls,
αλλά και εκεί το ρόστερ ειναι γτπ..
www.airport-girls.eu/]http://www.airport-girls.eu/[/url]
Εδω σκέφτηκα να τον στείλω,
που ειναι πιο χαλαρή η φαση,αλλά αυτός είδε το βίντεο από Oranienstraße και παρανόησε
Οπότε..
Αυτοί ειναι παρέα 3 εικοσάρηδες,γερμανικά καθόλου.
Αν πάνε Oranienstraße παίζει να τους ψειρισουν ή να τους ζητάνε extra για να πιασουν βυζί και λοιπές μαλακίες οπως στην Ολλανδία;
Σε αλλοδαπό forum διαβασα ότι η ταριφα ειναι 50ευρω+14ευρώ για 20 λεπτά διαμονη σε κάποιο διπλανο ξενοδοχείο Stockholm?
Ετσι παιζεται η φάση;
Δωστε λίγο τα φωτα σας οι Βερολινεζοι γιατι πολύ freestyle και τρελαμένο είναι το ξαδερφάκι και θα χασει καμιά πτηση για πισω στο τέλος..
που θα έχει μια ανταποκριση πτήσης μεσω Βερολίνου και 5-6 ώρες για ξοδεμα.
Ειδε αυτο το βίντεο και κατενθουσιάστηκε με το επιπεδο των κοριτσιων της πιάτσας
το οποίο βρηκα ότι είναι τραβηγμένο στην Oranienstraße ενώ
εγώ ηξερα οτι τέτοιο μουχαμπετι παίζει μόνο Kurfürstenstraße
Από διάφορα βίντεο που ειδα,Oranienstraße παιζουν πιο δυνατές πουτάνες και ακόμη πολλές Γερμανιδες ενώ Kurfürstenstraße πιο ρουμανογύφτισσες.
Κάνω λαθος;
Artemis να τον στείλω για καθαρο χρονο το πολύ 3 ώρες λόγω πτήσεων δεν αξιζει..
Είδα τα Flatrate τύπου Caligula και King George,αλλά οι εργαζομενες στις φωτό φαίνονται μεγαλα μπάζα.
Διπλα στο SFX αεροδρόμιο έχει ανοίξει και ενα ακόμη Flatrate το Αirport Girls,
αλλά και εκεί το ρόστερ ειναι γτπ..
www.airport-girls.eu/]http://www.airport-girls.eu/[/url]
Εδω σκέφτηκα να τον στείλω,
που ειναι πιο χαλαρή η φαση,αλλά αυτός είδε το βίντεο από Oranienstraße και παρανόησε

Οπότε..
Αυτοί ειναι παρέα 3 εικοσάρηδες,γερμανικά καθόλου.
Αν πάνε Oranienstraße παίζει να τους ψειρισουν ή να τους ζητάνε extra για να πιασουν βυζί και λοιπές μαλακίες οπως στην Ολλανδία;
Σε αλλοδαπό forum διαβασα ότι η ταριφα ειναι 50ευρω+14ευρώ για 20 λεπτά διαμονη σε κάποιο διπλανο ξενοδοχείο Stockholm?
Ετσι παιζεται η φάση;
Δωστε λίγο τα φωτα σας οι Βερολινεζοι γιατι πολύ freestyle και τρελαμένο είναι το ξαδερφάκι και θα χασει καμιά πτηση για πισω στο τέλος..
rigormortis
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 10.643
- Κριτικές
- 429
- Like
- 5.116
- Πόντοι
- 20.605
βερολίνο δεν ειναι το άρτεμις ? 
χειμωνα θα το δω απο κοντά
χειμωνα θα το δω απο κοντά
jaygatsby
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 7.896
- Κριτικές
- 1
- Like
- 350
- Πόντοι
- 86
Τυποι γραφω με το 21χρονο ξαδερφακι μου,
που θα έχει μια ανταποκριση πτήσης μεσω Βερολίνου και 5-6 ώρες για ξοδεμα.
Στον αγοραίο έρωτα όλα είναι ρίσκο αλλά αυτές του δρομου και ειδικά στο Mitte στο Βερολίνο, έτσι λέγεται εκεί που είναι η Οranienburgerstrasse ειναι Abzocke, γερμανιστί φόλες ή στην καλύτερη ξεπέτες για τουρίστες.
Οι Γερμανοί που ξέρουν γαμάνε ή Άρτεμις (γεμάτο το πάρκινγκ του τα Σαββατοκύριακα) ή στα εξαιρετικά μπουρδέλα της πόλης που βέβαια καλύτερα να είσαι τακτικός πελάτης για να ρίξεις τα γαμήσια του αιώνα με άρειες κοπέλες...πάντα.
Αχ Αλέξα,
Αχ Ζάρα...
:'(
taurus1
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 8 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 5.532
- Κριτικές
- 31
- Like
- 1.588
- Πόντοι
- 6.305
Επισκέφτηκα το Βερολίνο πέρσι το φθινόπωρο και έμεινα σε ξενοδοχείο κοντά στην Oranienburger Str.
Η αλήθεια είναι ότι εξάντλησα το χρόνο μου σε μουσεία και άλλα αξιοθέατα και δεν ασχολήθηκα με το θέμα του σάιτ.
Σε μια από τις βραδινές μου βόλτες πάντως με πλησίασαν κοπέλες της περιοχής ,κομψά ντυμένες ( βροχή και κρύο), ιδιαίτερα όμορφες. Μου είπαν πώς στη συγκεκριμένη περιοχή (Museumsinsel) κυκλοφορούν κυρίως Γερμανίδες. 80 ευρώ για 25-30' ,2 φορές αν υπάρχει χρόνος, σε δωμάτιο της κοπέλας. Δεν δοκίμασα, αν και η μία κοπέλα ήταν άγγελος!
Η αλήθεια είναι ότι εξάντλησα το χρόνο μου σε μουσεία και άλλα αξιοθέατα και δεν ασχολήθηκα με το θέμα του σάιτ.
Σε μια από τις βραδινές μου βόλτες πάντως με πλησίασαν κοπέλες της περιοχής ,κομψά ντυμένες ( βροχή και κρύο), ιδιαίτερα όμορφες. Μου είπαν πώς στη συγκεκριμένη περιοχή (Museumsinsel) κυκλοφορούν κυρίως Γερμανίδες. 80 ευρώ για 25-30' ,2 φορές αν υπάρχει χρόνος, σε δωμάτιο της κοπέλας. Δεν δοκίμασα, αν και η μία κοπέλα ήταν άγγελος!
ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ ΠΟΥΤΣΑΡΑΣ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2016
- Μηνύματα
- 7.751
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9.939
- Πόντοι
- 2.356
βερολίνο δεν ειναι το άρτεμις ?
χειμωνα θα το δω απο κοντά![]()
Bερολίνο ειναι,80ευρώ είσοδο+60ευρώ για κάθε μπαλάκι αν θυμάμαι καλά.
Disneyland για ενήλικες

Στον αγοραίο έρωτα όλα είναι ρίσκο αλλά αυτές του δρομου και ειδικά στο Mitte στο Βερολίνο, έτσι λέγεται εκεί που είναι η Οranienburgerstrasse ειναι Abzocke, γερμανιστί φόλες ή στην καλύτερη ξεπέτες για τουρίστες.
Οι Γερμανοί που ξέρουν γαμάνε ή Άρτεμις (γεμάτο το πάρκινγκ του τα Σαββατοκύριακα) ή στα εξαιρετικά μπουρδέλα της πόλης που βέβαια καλύτερα να είσαι τακτικός πελάτης για να ρίξεις τα γαμήσια του αιώνα με άρειες κοπέλες...πάντα.
Αχ Αλέξα,
Αχ Ζάρα...
:'(
Το περίμενα να είναι φόλες,τύπου Αμστερνταμ.
Απλα Aμστερνταμ Red District η επικινδυνότητα είναι μηδέν.
Πέρα από κανά ψείρισμα,σκέφτομαι και για παράσημα,η εμπειρία και των 3 στο πληρωμένο είναι ΜΗΔΕΝ.
Φόλα να φανε είναι το λιγότερο που θα με πειραξει.
Επισκέφτηκα το Βερολίνο πέρσι το φθινόπωρο και έμεινα σε ξενοδοχείο κοντά στην Oranienburger Str.
Η αλήθεια είναι ότι εξάντλησα το χρόνο μου σε μουσεία και άλλα αξιοθέατα και δεν ασχολήθηκα με το θέμα του σάιτ.
Σε μια από τις βραδινές μου βόλτες πάντως με πλησίασαν κοπέλες της περιοχής ,κομψά ντυμένες ( βροχή και κρύο), ιδιαίτερα όμορφες. Μου είπαν πώς στη συγκεκριμένη περιοχή (Museumsinsel) κυκλοφορούν κυρίως Γερμανίδες. 80 ευρώ για 25-30' ,2 φορές αν υπάρχει χρόνος, σε δωμάτιο της κοπέλας. Δεν δοκίμασα, αν και η μία κοπέλα ήταν άγγελος!
Οντως καποιες από το πρωτο βιντεο ειναι πολυ δυνατές,δικαίως ενθουσιάστηκε ο ΞΑ.
2 φορες σε 25 λεπτά είναι με το πιστόλι στον κρόταφο..
Τι να πρωτοπρολαβεις..
Πάλι καλά που παιζουν μπάλα σε δωμάτιο.
Εδω στην Πράγα ειναι 1 ώρα/50ευρώ και κανεις οτι γουσταρεις με το πάσο σου.
Ειδα μόλις ενα ρεπορτάζ στο youtube απο Kurfürstenstraße που γαμιούνται σε σκαλάκια,εισόδους κτιρίων,πάρκα,κ.λ.π. τελείως χύμα.
ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ ΠΟΥΤΣΑΡΑΣ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2016
- Μηνύματα
- 7.751
- Κριτικές
- 1
- Like
- 9.939
- Πόντοι
- 2.356
Να κανω μια ενημερωση στα γρηγορα περί Βερολινου
Τελικα πηρα το αμαξι και πηγα Βερολινο για να μην πανε ο ξαδερφος και οι φιλοι του ξεβρακωτοι στα αγγουρια.
Πρωτη σταση με το αμαξι και αποβαση Kurfürstenstraße.
Γυφτορουμανονταβαδες της πλακας καβαντζωμενοι στα περιξ.
Σαπιες ρουμανογυφτισσες 20€τρομπονι 30γαμησι σε κατι καβαντζες στα κτιρια τριγυρω ή με +5€ σε καμπινα sex shop παραδιπλα.
Δυο Ουγγαρεζες πολυ καλες,ειδικα η μια 20 χρονων 1.80 μπλε ματια ξανθια τρελο μουνι.
Δεν υπερβαλλω καθολου.Μόνο σε καμπινα,30 τρομπονι,40 γαμησι,+5 η καμπινα.
Τρελαθηκαν οι μικροι,ξεπετα τους ειπα οτι ειναι αυτη και την καναμε.
Δευτερη σταση king george.Με το που ειδαμε τι κοσμος ειναι στην εισοδο και τις φωτο με τις σαπιες εργαζομενες στο site,την καναμε.
Με 49€ οσα γαμησια θες και δωρεαν ξυδια,δεν πρεπει να περιμενει κανεις πιο σοβαρες γκομενες απο αυτες που ουτε βαρυποινιτης μετα απο 30 χρονια στ φυλακη δε γαμαει.
Τριτη σταση Caligoula.Καλυτερες γκομενες,αλλά δεν ειναι flatrate σαν το προηγουμενο.
Ειναι π.χ.69€ τα 2 γαμησια,free ξυδια και παραμονη max 2 ωρες.
109€ τα απεριοριστα γαμησια-παραμονη.
Τεταρτη σταση Oranienstaße,σαφως καλυτερο επιπεδο εμφανισης απο Kurfürstenstraße,αλλά και υψηλοτερες τιμες.
Σε αυτο το δρομο παιζουν και Γερμανακια και τα καλά σε πηγαινουν σε ενα ξενοδοχειο του κωλου οπου η χρεωση μπορει να φτασει για γαμησι συνολικα και το 80ευρω.
Τεμαχια πολυ δυνατα.
Μαλακιες τυπου Αμστερνταμ με γελοια απατεωνιστικα extra τυπου+20€ αν θες να μου πιανεις τα βυζιά ενω με γαμας,δεν παιζουν.
Τι λυση εδωσε φυσικα το Artemis και ας ξηλωθηκαμε ομαδικως.
Εμπειρια ζωης για τους πιτσιρικαδες,τα εχουμε ξαναγραψει για το εν λογω καταστημα
Τελικα πηρα το αμαξι και πηγα Βερολινο για να μην πανε ο ξαδερφος και οι φιλοι του ξεβρακωτοι στα αγγουρια.
Πρωτη σταση με το αμαξι και αποβαση Kurfürstenstraße.
Γυφτορουμανονταβαδες της πλακας καβαντζωμενοι στα περιξ.
Σαπιες ρουμανογυφτισσες 20€τρομπονι 30γαμησι σε κατι καβαντζες στα κτιρια τριγυρω ή με +5€ σε καμπινα sex shop παραδιπλα.
Δυο Ουγγαρεζες πολυ καλες,ειδικα η μια 20 χρονων 1.80 μπλε ματια ξανθια τρελο μουνι.
Δεν υπερβαλλω καθολου.Μόνο σε καμπινα,30 τρομπονι,40 γαμησι,+5 η καμπινα.
Τρελαθηκαν οι μικροι,ξεπετα τους ειπα οτι ειναι αυτη και την καναμε.
Δευτερη σταση king george.Με το που ειδαμε τι κοσμος ειναι στην εισοδο και τις φωτο με τις σαπιες εργαζομενες στο site,την καναμε.
Με 49€ οσα γαμησια θες και δωρεαν ξυδια,δεν πρεπει να περιμενει κανεις πιο σοβαρες γκομενες απο αυτες που ουτε βαρυποινιτης μετα απο 30 χρονια στ φυλακη δε γαμαει.
Τριτη σταση Caligoula.Καλυτερες γκομενες,αλλά δεν ειναι flatrate σαν το προηγουμενο.
Ειναι π.χ.69€ τα 2 γαμησια,free ξυδια και παραμονη max 2 ωρες.
109€ τα απεριοριστα γαμησια-παραμονη.
Τεταρτη σταση Oranienstaße,σαφως καλυτερο επιπεδο εμφανισης απο Kurfürstenstraße,αλλά και υψηλοτερες τιμες.
Σε αυτο το δρομο παιζουν και Γερμανακια και τα καλά σε πηγαινουν σε ενα ξενοδοχειο του κωλου οπου η χρεωση μπορει να φτασει για γαμησι συνολικα και το 80ευρω.
Τεμαχια πολυ δυνατα.
Μαλακιες τυπου Αμστερνταμ με γελοια απατεωνιστικα extra τυπου+20€ αν θες να μου πιανεις τα βυζιά ενω με γαμας,δεν παιζουν.
Τι λυση εδωσε φυσικα το Artemis και ας ξηλωθηκαμε ομαδικως.
Εμπειρια ζωης για τους πιτσιρικαδες,τα εχουμε ξαναγραψει για το εν λογω καταστημα
new york boy
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 407
- Κριτικές
- 8
- Like
- 158
- Πόντοι
- 1
γεια σας παιδια
πηγα πριν 3 βδομαδες βερολινο και πηγα σε swinger club, οχι με πορνες. τελεια φαση. την μια μερα πηδηξα 4 γυναικες και την αλλη 6! και μιλαμε
για οχι στημενη φαση, για γυναικες απο ζευγαρια που γουσταρανε και βογγουσανε...θα σας προτεινα να πατε στο avarus.
πηγα πριν 3 βδομαδες βερολινο και πηγα σε swinger club, οχι με πορνες. τελεια φαση. την μια μερα πηδηξα 4 γυναικες και την αλλη 6! και μιλαμε
για οχι στημενη φαση, για γυναικες απο ζευγαρια που γουσταρανε και βογγουσανε...θα σας προτεινα να πατε στο avarus.
giannhsg
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 582
- Like
- 64
- Πόντοι
- 6
γεια σας παιδια
πηγα πριν 3 βδομαδες βερολινο και πηγα σε swinger club, οχι με πορνες. τελεια φαση. την μια μερα πηδηξα 4 γυναικες και την αλλη 6! και μιλαμε
για οχι στημενη φαση, για γυναικες απο ζευγαρια που γουσταρανε και βογγουσανε...θα σας προτεινα να πατε στο avarus.
στο club culture houze εχεις παει?
loutsos21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 693
- Κριτικές
- 11
- Like
- 394
- Πόντοι
- 296
Να κανω μια ενημερωση στα γρηγορα περί Βερολινου
Τελικα πηρα το αμαξι και πηγα Βερολινο για να μην πανε ο ξαδερφος και οι φιλοι του ξεβρακωτοι στα αγγουρια.
Πρωτη σταση με το αμαξι και αποβαση Kurfürstenstraße.
Γυφτορουμανονταβαδες της πλακας καβαντζωμενοι στα περιξ.
Σαπιες ρουμανογυφτισσες 20€τρομπονι 30γαμησι σε κατι καβαντζες στα κτιρια τριγυρω ή με +5€ σε καμπινα sex shop παραδιπλα.
Δυο Ουγγαρεζες πολυ καλες,ειδικα η μια 20 χρονων 1.80 μπλε ματια ξανθια τρελο μουνι.
Δεν υπερβαλλω καθολου.Μόνο σε καμπινα,30 τρομπονι,40 γαμησι,+5 η καμπινα.
Τρελαθηκαν οι μικροι,ξεπετα τους ειπα οτι ειναι αυτη και την καναμε.
Δευτερη σταση king george.Με το που ειδαμε τι κοσμος ειναι στην εισοδο και τις φωτο με τις σαπιες εργαζομενες στο site,την καναμε.
Με 49€ οσα γαμησια θες και δωρεαν ξυδια,δεν πρεπει να περιμενει κανεις πιο σοβαρες γκομενες απο αυτες που ουτε βαρυποινιτης μετα απο 30 χρονια στ φυλακη δε γαμαει.
Τριτη σταση Caligoula.Καλυτερες γκομενες,αλλά δεν ειναι flatrate σαν το προηγουμενο.
Ειναι π.χ.69€ τα 2 γαμησια,free ξυδια και παραμονη max 2 ωρες.
109€ τα απεριοριστα γαμησια-παραμονη.
Τεταρτη σταση Oranienstaße,σαφως καλυτερο επιπεδο εμφανισης απο Kurfürstenstraße,αλλά και υψηλοτερες τιμες.
Σε αυτο το δρομο παιζουν και Γερμανακια και τα καλά σε πηγαινουν σε ενα ξενοδοχειο του κωλου οπου η χρεωση μπορει να φτασει για γαμησι συνολικα και το 80ευρω.
Τεμαχια πολυ δυνατα.
Μαλακιες τυπου Αμστερνταμ με γελοια απατεωνιστικα extra τυπου+20€ αν θες να μου πιανεις τα βυζιά ενω με γαμας,δεν παιζουν.
Τι λυση εδωσε φυσικα το Artemis και ας ξηλωθηκαμε ομαδικως.
Εμπειρια ζωης για τους πιτσιρικαδες,τα εχουμε ξαναγραψει για το εν λογω καταστημα
Ναός το Artemis φίλε. Μια χαρά περάσατε. Αυτά είναι
new york boy
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 407
- Κριτικές
- 8
- Like
- 158
- Πόντοι
- 1
οχι