karadeniz111
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2018
- Μηνύματα
- 168
- Like
- 2
- Πόντοι
- 1
που τα ειδες τα καραμουνα ρε φιλε?
ηταν σιγουρα γερμανιδες?
οκ υπαρχουν πολλες ωραιες γερμανιδες, αλλα δεν εχουν ιχνος θυληκοτητας και ειναι σαν αντρες
επισης δεν εχουν καθολου κωλο ειναι σαν ντουλαπες το σωμα τους και πολυ γυμνασμενες
τεσπα γουστα ειναι αυτα...
δουλευουν παντου οι γερμανιδες δεν εχουν συγκεκριμενο μερος
πηγαινε στα παρκα εκει θα χτυπησεις πολλες
και μια συμβουλη
παντα θα πηγαινεις ως ανωτερος ελληνας θεος και οχι ως κακομοιρης γραικυλος οπως εχουμε συνηθισει εδω μεσα τα τελευταια χρονια
σαν να εισαι ο καλυτερος στον κοσμο και δεν θα κολλωνεις πουθενα. οπως κανουν και οι τουρκοι και οι τουρκαλμπαν εκει
μην αγχωνεσαι ειναι πολυ ευκολο να βγαλεις οποια γερμανιδα γουσταρεις...
αντε και καλα γαμησια!
ηταν σιγουρα γερμανιδες?
οκ υπαρχουν πολλες ωραιες γερμανιδες, αλλα δεν εχουν ιχνος θυληκοτητας και ειναι σαν αντρες
επισης δεν εχουν καθολου κωλο ειναι σαν ντουλαπες το σωμα τους και πολυ γυμνασμενες
τεσπα γουστα ειναι αυτα...
δουλευουν παντου οι γερμανιδες δεν εχουν συγκεκριμενο μερος
πηγαινε στα παρκα εκει θα χτυπησεις πολλες
και μια συμβουλη
παντα θα πηγαινεις ως ανωτερος ελληνας θεος και οχι ως κακομοιρης γραικυλος οπως εχουμε συνηθισει εδω μεσα τα τελευταια χρονια
σαν να εισαι ο καλυτερος στον κοσμο και δεν θα κολλωνεις πουθενα. οπως κανουν και οι τουρκοι και οι τουρκαλμπαν εκει
μην αγχωνεσαι ειναι πολυ ευκολο να βγαλεις οποια γερμανιδα γουσταρεις...
αντε και καλα γαμησια!