filantra380
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 89
- Like
- 14
- Πόντοι
- 0
υπαρχει συναγωνιστη στην kurfusestrase που εγραψα και πιο πανω. δεν εκατσα πολύ αλλα ειδα ολη την φαση.. 15 ευρω η ταριφα αλλα μιλαμε για χαλια.. ακομα τρεχω 
να πω και εγω τις εμπειριες μου από το βερολινο..
στην kurfusestrase η καπως ετσι είναι μια πιατσα χαλι μαυρο το μεταξουργειο μπροστα του είναι χλιδα ΜΑΚΡΙΑ.
στην oraniembourg εγω πιατσα δεν ειδα πηγα 4 φορες και μεσημερι και βραδυ.. δεν ξερω αν εχει μεταφερθεί αλλου, κριμα παντως γιατι ειχα ακουσει τα καλυτερα.
στο Royal που πηγα πολύ ωραιες γυναικες αλλα και πολύ ακριβα από οσο θυμαμαι.
στην hochstase εχει 2 σπιτια τυπου μπουρδελα μετρια μουνακια 40 ευρω μιση ωρα και ένα φλοκι 80 ευρα μια ωρα 2 φλοκια επισης υπαρχουν και καποια στουντιο εκει <<studien>> πολύ ωραια μουνια ωραιος χωρος 60 ευρα και 120 αντιστοιχα μιση και μια ωρα.
για το αρτεμις εχουν χιλιοειποθη όλα από τους συναγωνιστες. οποιος παει στο βερολινο μια επισκεψη από τον ναο επιβάλλεται.
Ποσό σου πήγε το μαλλί ;Γάμησα Γερμανίδα σπονσορέτ δίμετρη πάνω από 190.Πολύ καλό μπούκι βιομηχανικό τελικά οι Γερμανίδες το κατέχουν το άθλημα αφού θέλει δουλειά.Βέβαια εμφάνιση πολύ χύμα εναλλακτική,καμία σχέση με Σλάβες.Γενικά οι Γερμανίδες γυμνές είναι πολύ ανώτερες από ό,τι ντυμένες.Καμία αισθητική στο ντύσιμο.Ελληνόφιλη,γούσταρε ελληνικά φαγιά και μουσική με τα χίλια και κάποια στιγμή στο δωμάτιο άρχισε γυμνή τα τσιφτετέλια.Πρώτη φορά είδα Γερμανίδα να σείεται στον ήχο του κλαρίνου.Πολύ καλή προσπάθεια,βέβαια δεν κουνούσε τον κώλο της όπως οι Ελληνίδες και οι Βαλκάνιες αλλά ήταν εξαιρετική για Δυτική.
Γενικά το σπονσοριλίκι με Δυτικές κοστίζει περίπου τα διπλά σε σχέση με Σλάβες.Ολα πιο άνετα αλλά γενικά η εμπειρία με Σλάβες θα έλεγα καλύτερα το έχουν περισσότερο το ερωτικό.Οι Γερμανίδες πιο βιομηχανικές,άνετες με γύμνια κτλ.



που εισαι αρχηγε. Νομιζα την επεσες σε προσφυγοπουλα απο Ουκρανια και σ εκλεισαν φυλακηΕδώ με τη δίμετρη Γερμανίδα στο ελληνικό.Δε βγάζω άλλες φωτό γιατί θα με ευνουχίσει.
Μάλλον λόγω πολέμουΚοιτα τι έκανε ο Πούτιν. Πληθωρισμός και στο σπονσορινγκ.
Από Βουκουρεστι όπου βρίσκομαι αυτές τις μερες έχει κάμποσες Ουκρανεζες ,μόνες η με παιδάκια. Μέχρι και στο ξενοδοχείο είναι μια π με ρώταγε στη γλώσσα της που είναι το εστιατόριο.
Μεγάλη ξυνιλα πάντως. Δεν ξέρω αν είναι μόνιμη η του πολέμου
Τα έχει γράψει αλλού.Ποσό σου πήγε το μαλλί ;
Πρώτη φορά με Γερμανίδα ;
Ανταλλακτικη οικονομία επιστροφή στην προϊστορική εποχήΤα έχει γράψει αλλού.
Δίνει κάτι iPhone ή άλλα αντίστοιχα ανταλλάγματα.
Δεν είναι value for money όμως.Σπόνσορινγκ παίζει παντού Μεσόγειο,Δύση,σλαβικές χώρες απλά οι Σλάβες το κατέχουν καλύτερα το άθλημα.Να σε κάνουν να νιώθεις ο απόλυτος γαμάω,ημίθεος και βάλε.Είναι πιο θηλυκές όπως και να το κάνουμε.
Περίμενε μερικούς μήνες να δουν, ειδικά αυτές που έχουν παιδί, ότι στη δύση το πολύ να ενδιαφερθεί για πάρτη τους κανάς μεχμέτΜε Ουκρανέζες παίζει και πολύς παπάς τώρα.Απειρες μου έχουν ζητήσει λεφτά για να σωθούν από τα καταφύγια που μένουν ακούγοντας εκρήξεις κτλ και υπόσχονται τα πάντα.Η για να στεριώσουν προσωρινά Πολωνία κτλ.Ουσία όμως μηδέν.
Ισως Πολωνία να είναι καλύτερα αλλά Βιέννη,Βερολίνο,Πράγα δεν ήταν καλό το σκηνικό όπως το έκοψα έχουν άλλες προτεραιότητες και ο πούτσος περνάει σε δεύτερη μοίρα.
Αντίθετα έχει ανέβει η Ρωσία εκεί έχουν ζωηρό ενδιαφέρον αφού τις έχει γαμήσει η ακρίβεια.
Σε δυο εβδομάδες θα πάω Καλίνινγκραντ να ρίξω κανάν πούτσο.Ερχονται όλες χαλαρά και έχει άπειρες φτηνές εσωτερικές πτήσεις.
Οι ουκρανες εχουν πεσει σε εμφανιση για μενα , λογω φτωχειας. Τωρα οι Γερμανοι θελουν να τους κοψουν και τα επιδοματα.Περίμενε μερικούς μήνες να δουν,