Νέα

Βερολίνο - Γερμανία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα COMMANDER
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 481
  • Εμφανίσεις 101K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Διακοπες...Δυο και σημερα.

Ωραιος, καλα να περασεις.
Εγω ηταν να παω Μαρτη. Δεν τα καταφερα και τωρα προγραμματιζω για τελος Ιουνιου. Θα κατσω κανα δυο βδομαδες να δω τι παιζει απο δουλειες κι αν δω οτι υπαρχει προοπτικη για κατι καλο, θα μεινω εκει.
 

dragonflame

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2007
Μηνύματα
140
Κριτικές
7
Like
102
Πόντοι
1
Ωραιος, καλα να περασεις.
Εγω ηταν να παω Μαρτη. Δεν τα καταφερα και τωρα προγραμματιζω για τελος Ιουνιου. Θα κατσω κανα δυο βδομαδες να δω τι παιζει απο δουλειες κι αν δω οτι υπαρχει προοπτικη για κατι καλο, θα μεινω εκει.
Aν  εχεις της προϋποθέσεις φίλε και σου αρεσει καντην δίχως δεύτερη σκέψη.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.594
Πόντοι
45.097
Ωραιος, καλα να περασεις.
Εγω ηταν να παω Μαρτη. Δεν τα καταφερα και τωρα προγραμματιζω για τελος Ιουνιου. Θα κατσω κανα δυο βδομαδες να δω τι παιζει απο δουλειες κι αν δω οτι υπαρχει προοπτικη για κατι καλο, θα μεινω εκει.

καλη τυχη Paralimnie
σουπερ μερος να ζεις το Βερολινο απο καθε αποψη
 

Επισκέπτης
Βασικα παω για δουλεια. Αρχικα λατζα σε ελληνικη ταβερνα και το πρωι σχολειο για τη γλωσσα. Θα υπαρχει κενη θεση απο πρωτη Ιουλιου γιατι φευγει ενας πατριωτης. Στοχος οταν καταφερω να μιλαω καλα τα γερμανικα, να πιασω δουλεια οδηγος σε ασθενοφορο σε ιδωτικη κλινικη, οπου δουλευει μια Ρωσιδα φιλη μου.
Εχω ακουσει καλα λογια για το Βερολινο, αλλα δεν τρελενομε για τις μεγαλες πολεις. Μου αρεσει η επαρχια. Κονονισα να πουλησω το ΧΤ για εχω κανα φραγκο για τα πρωτα εξοδα και για ν΄αγορασω ενα laptop απο εδω που θα εχει ελληνικο πληκτρολογιο ωστε να μπορω να σας στελνω τις ανταποκρισεις μου απο το Berlin στα ελληνικα.
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
350
Πόντοι
86
Βασικα παω για δουλεια...

επειδή έχω ζήσει εκεί 5 χρόνια και ξέρω φίλο που δουλεύει σε ελληνικό εστιατόριο (κουζίνα, όχι σερβιτόρος).

να επιταχύνεις όσο μπορείς τα γερμανικά ώστε να φύγεις από το ελληνικό εστιατόριο. οι έλληνες εστιάτορες εκεί είναι scum of the earth.

ο φίλος που είναι κουζίνα (κόβει σαλάτες και ετοιμάζει πιάτα, ούτε καν λάντζα) τα έχει δει όλα στα 15 εστιατόρια που γύρισε από τότε που τον γνώρισα γύρω στο 2008.

δεν ξέρω αν η δουλειά στο ασθενοφόρο είναι σίγουρα πάντως τα γερμανικά είναι absolutely critical εκεί για να ζήσεις αξιοπρεπώς και να πας μπροστά.

οι streetwalkers στην Oranienburgerstr είναι Abzocke, απάτη αλλά αξίζουν για μάτι και χαβαλέ μπλα μπλα όταν θα μιλάς γερμανικά.

 

Επισκέπτης
επειδή έχω ζήσει εκεί 5 χρόνια και ξέρω φίλο που δουλεύει σε ελληνικό εστιατόριο (κουζίνα, όχι σερβιτόρος).

να επιταχύνεις όσο μπορείς τα γερμανικά ώστε να φύγεις από το ελληνικό εστιατόριο. οι έλληνες εστιάτορες εκεί είναι scum of the earth.

ο φίλος που είναι κουζίνα (κόβει σαλάτες και ετοιμάζει πιάτα, ούτε καν λάντζα) τα έχει δει όλα στα 15 εστιατόρια που γύρισε από τότε που τον γνώρισα γύρω στο 2008.

δεν ξέρω αν η δουλειά στο ασθενοφόρο είναι σίγουρα πάντως τα γερμανικά είναι absolutely critical εκεί για να ζήσεις αξιοπρεπώς και να πας μπροστά.

οι streetwalkers στην Oranienburgerstr είναι Abzocke, απάτη αλλά αξίζουν για μάτι και χαβαλέ μπλα μπλα όταν θα μιλάς γερμανικά.

Περι Ελληνων ταβερνιαριδων τα ξερω καλα. Εχω κι εγω ενα φιλαρακι που περασε απο εκει. Ειναι ομως κατι το αναγκαιο ωσπου να βρεθει το καλυτερο. και μιας και που σε βρηκα, αν εχεις χρονο και ορεξη απαντησε στο π.μ. που θα σου στειλω.
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.647
Κριτικές
29
Like
219
Πόντοι
1.390
Περι Ελληνων ταβερνιαριδων τα ξερω καλα. Εχω κι εγω ενα φιλαρακι που περασε απο εκει. Ειναι ομως κατι το αναγκαιο ωσπου να βρεθει το καλυτερο. και μιας και που σε βρηκα, αν εχεις χρονο και ορεξη απαντησε στο π.μ. που θα σου στειλω.

καλυτερα να πας σε γαλερα τυπε  :grin:.
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.647
Κριτικές
29
Like
219
Πόντοι
1.390
Βασικα παω για δουλεια. Αρχικα λατζα σε ελληνικη ταβερνα και το πρωι σχολειο για τη γλωσσα. Θα υπαρχει κενη θεση απο πρωτη Ιουλιου γιατι φευγει ενας πατριωτης. Στοχος οταν καταφερω να μιλαω καλα τα γερμανικα, να πιασω δουλεια οδηγος σε ασθενοφορο σε ιδωτικη κλινικη, οπου δουλευει μια Ρωσιδα φιλη μου.
Εχω ακουσει καλα λογια για το Βερολινο, αλλα δεν τρελενομε για τις μεγαλες πολεις. Μου αρεσει η επαρχια. Κονονισα να πουλησω το ΧΤ για εχω κανα φραγκο για τα πρωτα εξοδα και για ν΄αγορασω ενα laptop απο εδω που θα εχει ελληνικο πληκτρολογιο ωστε να μπορω να σας στελνω τις ανταποκρισεις μου απο το Berlin στα ελληνικα.

απο που εισαι επαρχια??κανα πτυχιο δν εχεις?γιατι θα σε ταραξουν εκει στη δουλεια ανιδικευτος...πολλοι γυρισαν πισω...δν εχεις τιπτ να κανεις καλυτερο ελλαδα?
 

Επισκέπτης
απο που εισαι επαρχια??κανα πτυχιο δν εχεις?γιατι θα σε ταραξουν εκει στη δουλεια ανιδικευτος...πολλοι γυρισαν πισω...δν εχεις τιπτ να κανεις καλυτερο ελλαδα?

Εσυ τι λες αν ειχα κατι καλυτερο να κανω θα εφευγα μεταναστης λιγο πριν κλεισω τα 47 ?
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.647
Κριτικές
29
Like
219
Πόντοι
1.390
Εσυ τι λες αν ειχα κατι καλυτερο να κανω θα εφευγα μεταναστης λιγο πριν κλεισω τα 47 ?

ρωτησα γιατι ελεγες οτι εχεις κατι χωραφια αν θυμαμαι καλα.γιατι πολλοι γνωστοι μου πηγανε και σε χωρες καλυτερες απο γερμανια--σουηδια-αυστραλια και γυρισανε πισω.παντως ετσι κ αλλιως ολο τ παγκοσμιο οικονομικο συστημα θα καταρευσει σε μερικα χρονακια
οποτε κατσε ελλαδα να απολαυσεις τα λιγα χρονακια που μεινανε με βουνο και θαλλασσα  :grin:
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
350
Πόντοι
86
να επιταχύνεις όσο μπορείς τα γερμανικά

αρχίζοντας από σήμερα.

Ich komme aus Griechenland.    Ιχ κόμε άους Γκρίχενλαντ.
Είμαι από την Ελλάδα.

Ιch heisse Paralimnios. Iχ χάισε Παραλίμνιος.
Με λένε Παραλίμνιο.

 

duskolieggrafi

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
5.006
Κριτικές
203
Like
5.140
Πόντοι
18.827
αρχίζοντας από σήμερα.

Ich komme aus Griechenland.     Ιχ κόμε άους Γκρίχενλαντ.
Είμαι από την Ελλάδα.

Ιch heisse Paralimnios. Iχ χάισε Παραλίμνιος.
Με λένε Παραλίμνιο.

Ich will dich ficken. Ιχ βιλ ντιχ φικεν.
Θελω να σε γαμησω.
 

Επισκέπτης
αρχίζοντας από σήμερα.

Ich komme aus Griechenland.    Ιχ κόμε άους Γκρίχενλαντ.
Είμαι από την Ελλάδα.

Ιch heisse Paralimnios. Iχ χάισε Παραλίμνιος.
Με λένε Παραλίμνιο.

Ασε τις μαλακιες και απαντησε στο π.μ αν ξερεις για αυτα που σε ρωταω.
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
350
Πόντοι
86
Ασε τις μαλακιες και απαντησε στο π.μ αν ξερεις για αυτα που σε ρωταω.

Απάντησα.

Aber warum bist du unhoeflich? Άμπα βαρούμ μπιστ ντου ουνχέφλιχ?
Αλλά γιατί είσαι αγενής?

In Deutschland musst du hoeflich sein. Ιν Ντόιτσλαντ μουσ ντου χέφλιχ ζάιν.
Στην Γερμανία πρέπει να είσαι ευγενικός.

 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.594
Πόντοι
45.097

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.502
Κριτικές
21
Like
371
Πόντοι
5.795
Βασικα παω για δουλεια. Αρχικα λατζα σε ελληνικη ταβερνα και το πρωι σχολειο για τη γλωσσα. Θα υπαρχει κενη θεση απο πρωτη Ιουλιου γιατι φευγει ενας πατριωτης. Στοχος οταν καταφερω να μιλαω καλα τα γερμανικα, να πιασω δουλεια οδηγος σε ασθενοφορο σε ιδωτικη κλινικη, οπου δουλευει μια Ρωσιδα φιλη μου.
Εχω ακουσει καλα λογια για το Βερολινο, αλλα δεν τρελενομε για τις μεγαλες πολεις. Μου αρεσει η επαρχια. Κονονισα να πουλησω το ΧΤ για εχω κανα φραγκο για τα πρωτα εξοδα και για ν΄αγορασω ενα laptop απο εδω που θα εχει ελληνικο πληκτρολογιο ωστε να μπορω να σας στελνω τις ανταποκρισεις μου απο το Berlin στα ελληνικα.
αγόρι μου μην χάνεις τόν καιρό σου
όλα τά αποβράσματα από πάκισταν αφγανιστάν κλπ έχουν όνειρο την γερμανία....
δέν πρόκειτε να βρείς δουλειά ...
είσαι ευρωπαιος καλομαθημένος  έλληνας τεμπέλης γιά έναν γερμανό.
αλλά νά πάς  θα το χαρω πολυ γιά να δείς την γλύκα μπάς καί αλλάξεις μυαλά καί γίνεις χρυσαυγίτης......
'εχεις νά φάς γαμίση ...
1. από τους τούρκους δουλεύουν για εικοσε ευρώ 10 ωρες
1.αφγαν πακισταν κλπ .δουλεύουν γιά 15 ευρώ 10 ωρες
3,πολωνία ρωσσία ουγγαρίθα κλπ δουλεύουνν για 25 ευρώ για 12 ώρες.....

σε ελληνικό εστιατόριο θα βρείς δουλίτσα κουζίνα,σκουπισμα,σερβιρισμα,βοηθός κλπ όλα μαζί  με 12ωρο στην καλύτερη με 25 συν ένσιμα και φυσικά υπερωρίες τσάμπα
θάχεις για παρέα όσους πακιστανούς κλπ κατόρθώσαν νά την κάνουν με νταλίκα απο ηγουμενίτσα πάτρα και είναι και γαμώ τά παιδιά.......
με το που θα πάς στό εστιατόριο θά ρχίσουν να δουλευουν κανένα δίωρο παραπάνω από τόν φόβο μην τους σουτάρει τό αφεντικό και βάλει κανέναν φίλο σου πατριωτάκι κλπ στην θέση τους.....
σαββατοκυριακα ξεχασέ τα
καμμια μέρα ρεπό μεσοβδόμαδα και πολύ είναι....
 

Επισκέπτης
αγόρι μου μην χάνεις τόν καιρό σου.......



.......σε ελληνικό εστιατόριο θα βρείς δουλίτσα κουζίνα,σκουπισμα,σερβιρισμα,βοηθός κλπ όλα μαζί  με 12ωρο στην καλύτερη με
καμμια μέρα ρεπό μεσοβδόμαδα και πολύ είναι....

Στo Bερολινο δεν θα ειμαι ξεκρεμαστος. Θα με φιλοξενει μια Ρωσιδα φιλη μου μεχρι να βρω δουλεια που να μου αρεσει και θα με βοηθαει στα νταραβερια μου με τις υπηρεσιες.  Εχω ηδη ετοιμασει την ομαδα υποστηριξης, η οποια αποτελειτε απο τη Ρωσιδα που σου ειπα, 2 Ελληνες που ζουν χρονια εκει και ο ενας δουλευει σε ξυλουργειο κι επισης ενας Πακιστανος που ζουσε στο χωριο μου και καταφερε να παει στο Βερολινο κι εχω επαφες μαζι του. Σκοπευω να μαθω οσο πιο γρηγορα τη γλωσσα για να κανω παρεες με Γερμανους και να ενταχθω στην κοινωνια τους. Κι φυσικα για να βγαλω Γερμανιδα γκομενα. Αν δεν μου αρεσει ή δεν καταφερω να προσαρμοστω θα φυγω για Γαλλια οπου κι εκει εχω καποιους φιλους. Στην Ελλαδα δεν γυριζω.
Πριν χρονια οταν εφυγα απο την Αθηνα για το χωριο, ειχα ονειρα και δεν μου περνουσε απο το μυαλο οτι θα ξανα ζουσα σε μεγαλη πολη. Τωρα, μετα απο σχεδον 8 χρονια στο χωριο, νιωθω οτι εχω μπουχτησει. Οτι η ζωη μου ειναι σε τελμα και χρειαζομε ενα καινουριο ξεκινημα. Ξερω οτι θα μου λειψουν οι ανεσεις, το αραγμα και οι αργοι ρυθμοι της ελληνικης επαρχιας, αλλα δεν μασαω. Εχω περασει και το σταδιο του τεμπελη, του τελειως ρουχλα και το σταδιο του εργασιομανη. Τα τελευταια χρονια βλεπω διπλα μου μιζερια και κατηφεια. Βαρεθηκα τα παραπονα, θελω χαμογελα και δραση. Οταν εχω στοχους, οση εκμεταλευση και να υποστω, δεν πεφτω, ουτε κανω πισω. Σφιγκω δοντια και συγκεντρωνομε στο στοχο.

Οι Ελληνες ας ψηφιζουν ΝΔ, χρυση αυγη, Πασοκ κι ας πηδανε απο τα μπαλκοκια με τα παιδια τους μαζι. Στ΄αρχιδια μου πλεον. Το μονο που με νοιαζει ειναι να βγαλω το ΠΕΙ για το διπλωμα, καινουριο διαβατηριο, να πουλησω τη μηχανη μου και Ιουλιο θα πινω τη μπυρα μου στο Berlin
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom