dragonflame
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 140
- Κριτικές
- 7
- Like
- 102
- Πόντοι
- 1
Διακοπες...Δυο και σημερα.Για δουλεια πας φιλε ή διακοπες ?
Διακοπες...Δυο και σημερα.Για δουλεια πας φιλε ή διακοπες ?
Διακοπες...Δυο και σημερα.
Aν εχεις της προϋποθέσεις φίλε και σου αρεσει καντην δίχως δεύτερη σκέψη.Ωραιος, καλα να περασεις.
Εγω ηταν να παω Μαρτη. Δεν τα καταφερα και τωρα προγραμματιζω για τελος Ιουνιου. Θα κατσω κανα δυο βδομαδες να δω τι παιζει απο δουλειες κι αν δω οτι υπαρχει προοπτικη για κατι καλο, θα μεινω εκει.
Ωραιος, καλα να περασεις.
Εγω ηταν να παω Μαρτη. Δεν τα καταφερα και τωρα προγραμματιζω για τελος Ιουνιου. Θα κατσω κανα δυο βδομαδες να δω τι παιζει απο δουλειες κι αν δω οτι υπαρχει προοπτικη για κατι καλο, θα μεινω εκει.
Βασικα παω για δουλεια...
επειδή έχω ζήσει εκεί 5 χρόνια και ξέρω φίλο που δουλεύει σε ελληνικό εστιατόριο (κουζίνα, όχι σερβιτόρος).
να επιταχύνεις όσο μπορείς τα γερμανικά ώστε να φύγεις από το ελληνικό εστιατόριο. οι έλληνες εστιάτορες εκεί είναι scum of the earth.
ο φίλος που είναι κουζίνα (κόβει σαλάτες και ετοιμάζει πιάτα, ούτε καν λάντζα) τα έχει δει όλα στα 15 εστιατόρια που γύρισε από τότε που τον γνώρισα γύρω στο 2008.
δεν ξέρω αν η δουλειά στο ασθενοφόρο είναι σίγουρα πάντως τα γερμανικά είναι absolutely critical εκεί για να ζήσεις αξιοπρεπώς και να πας μπροστά.
οι streetwalkers στην Oranienburgerstr είναι Abzocke, απάτη αλλά αξίζουν για μάτι και χαβαλέ μπλα μπλα όταν θα μιλάς γερμανικά.
Περι Ελληνων ταβερνιαριδων τα ξερω καλα. Εχω κι εγω ενα φιλαρακι που περασε απο εκει. Ειναι ομως κατι το αναγκαιο ωσπου να βρεθει το καλυτερο. και μιας και που σε βρηκα, αν εχεις χρονο και ορεξη απαντησε στο π.μ. που θα σου στειλω.
Βασικα παω για δουλεια. Αρχικα λατζα σε ελληνικη ταβερνα και το πρωι σχολειο για τη γλωσσα. Θα υπαρχει κενη θεση απο πρωτη Ιουλιου γιατι φευγει ενας πατριωτης. Στοχος οταν καταφερω να μιλαω καλα τα γερμανικα, να πιασω δουλεια οδηγος σε ασθενοφορο σε ιδωτικη κλινικη, οπου δουλευει μια Ρωσιδα φιλη μου.
Εχω ακουσει καλα λογια για το Βερολινο, αλλα δεν τρελενομε για τις μεγαλες πολεις. Μου αρεσει η επαρχια. Κονονισα να πουλησω το ΧΤ για εχω κανα φραγκο για τα πρωτα εξοδα και για ν΄αγορασω ενα laptop απο εδω που θα εχει ελληνικο πληκτρολογιο ωστε να μπορω να σας στελνω τις ανταποκρισεις μου απο το Berlin στα ελληνικα.
απο που εισαι επαρχια??κανα πτυχιο δν εχεις?γιατι θα σε ταραξουν εκει στη δουλεια ανιδικευτος...πολλοι γυρισαν πισω...δν εχεις τιπτ να κανεις καλυτερο ελλαδα?
Εσυ τι λες αν ειχα κατι καλυτερο να κανω θα εφευγα μεταναστης λιγο πριν κλεισω τα 47 ?
Εσυ τι λες αν ειχα κατι καλυτερο να κανω θα εφευγα μεταναστης λιγο πριν κλεισω τα 47 ?
να επιταχύνεις όσο μπορείς τα γερμανικά
αρχίζοντας από σήμερα.
Ich komme aus Griechenland. Ιχ κόμε άους Γκρίχενλαντ.
Είμαι από την Ελλάδα.
Ιch heisse Paralimnios. Iχ χάισε Παραλίμνιος.
Με λένε Παραλίμνιο.
αρχίζοντας από σήμερα.
Ich komme aus Griechenland. Ιχ κόμε άους Γκρίχενλαντ.
Είμαι από την Ελλάδα.
Ιch heisse Paralimnios. Iχ χάισε Παραλίμνιος.
Με λένε Παραλίμνιο.
Ich will dich ficken. Ιχ βιλ ντιχ φικεν.
Θελω να σε γαμησω.
Ασε τις μαλακιες και απαντησε στο π.μ αν ξερεις για αυτα που σε ρωταω.
για ν΄αγορασω ενα laptop απο εδω που θα εχει ελληνικο πληκτρολογιο ωστε να μπορω να σας στελνω τις ανταποκρισεις μου απο το Berlin στα ελληνικα.

αγόρι μου μην χάνεις τόν καιρό σουΒασικα παω για δουλεια. Αρχικα λατζα σε ελληνικη ταβερνα και το πρωι σχολειο για τη γλωσσα. Θα υπαρχει κενη θεση απο πρωτη Ιουλιου γιατι φευγει ενας πατριωτης. Στοχος οταν καταφερω να μιλαω καλα τα γερμανικα, να πιασω δουλεια οδηγος σε ασθενοφορο σε ιδωτικη κλινικη, οπου δουλευει μια Ρωσιδα φιλη μου.
Εχω ακουσει καλα λογια για το Βερολινο, αλλα δεν τρελενομε για τις μεγαλες πολεις. Μου αρεσει η επαρχια. Κονονισα να πουλησω το ΧΤ για εχω κανα φραγκο για τα πρωτα εξοδα και για ν΄αγορασω ενα laptop απο εδω που θα εχει ελληνικο πληκτρολογιο ωστε να μπορω να σας στελνω τις ανταποκρισεις μου απο το Berlin στα ελληνικα.
αγόρι μου μην χάνεις τόν καιρό σου.......
.......σε ελληνικό εστιατόριο θα βρείς δουλίτσα κουζίνα,σκουπισμα,σερβιρισμα,βοηθός κλπ όλα μαζί με 12ωρο στην καλύτερη με
καμμια μέρα ρεπό μεσοβδόμαδα και πολύ είναι....