Kapsonis19891989
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 3.907
- Κριτικές
- 12
- Like
- 21
- Πόντοι
- 26
να ανοίξουμε καμία σαμπάνια...γάμησε ο jon smith την valeria !!!
τυπε εγω αν ημουν jon smith μετα απο τοσο καιρο θα της ελεγα αντε γαμησου εσυ κ ο γρυλλος σου!να ανοίξουμε καμία σαμπάνια...γάμησε ο jon smith την valeria !!!
τυπε εγω αν ημουν jon smith μετα απο τοσο καιρο θα της ελεγα αντε γαμησου εσυ κ ο γρυλλος σου!
εγω εχω τηλεφωνο αλλα δεν εχω λεφτα![]()
![]()

Σου τα εφαγε ο ΕΜΦΙΑ????????![]()
![]()

οχι φιλε μου
οι ιεροδουλες![]()

Τοτε εισαι σε καλο δρομο....![]()

Οπως λέει και ένα τραγούδι music makes people come together η μουσική είναι το παν![]()

Madonna

Ας μου στειλει καποιος σας παρακαλω το τηλ της Βαλεριας να κανω εξυπηρετηση σε ενα φιλαρακι που καιγεται χωρις να ψαχνω βραδιατικα.ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!

Αυτη είναι η αλήθεια...
Η Βαλέρια "Μου έψησε το ψάρι στα χείλη" μέχρι να μου στείλει τον αριθμό του κινητού της σε μύνημα!!!
Δόξα το θεότα κατάφερα!!
![]()
