Ας μου στειλει καποιος σας παρακαλω το τηλ της Βαλεριας να κανω εξυπηρετηση σε ενα φιλαρακι που καιγεται χωρις να ψαχνω βραδιατικα.ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
Ας μου στειλει καποιος σας παρακαλω το τηλ της Βαλεριας να κανω εξυπηρετηση σε ενα φιλαρακι που καιγεται χωρις να ψαχνω βραδιατικα.ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
Ο Jon Smith αφιέρωσε 2 μήνες,60 μηνύνματα και καθημερινή παρουσία στο forum της Valeria για πάρει τον αριθμό της και εσύ θέλεις να πάρεις τηλέφωνο σε μία νύχτα ... και για έναν φίλο σου
Στείλε pm στον Jon Smith,να σου εξηγήσει ότι είναι mission impossible