Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καβλα εισαι σκετη! Την έχω δει πολλες φορές αυτή απο την αγγελια σου στο adoos και παντα με καβλωνεις!!!

Αν βαρεθείς, ανέμενε όπου νάναι την νέα κολεκσιόν της χειμερινής σεζόν!!!![]()
καλα εισαι κουκλε;Με ανυπομονησία!!!
φιλια κουκλε μου :-*tzouli me exeis kavlosei tioso poli
καλα εισαι κουκλε;
Συντομα..καλο βραδυ κ πολλα φιλια ;)Μιά χαρά, εσύ καβλα μου;
Πότε θα μας αφιερώσεις καμια νεά φωτό σου; Δυστυχώς ειμαι απο επαρχία και δε μπορώ να σε συναντήσω απο κοντά.
καλημερα και καλη εβδομαδα φιλεναδα ...και καλο χειμωνα επισης !καλη βδομαδα σε ολους :-*
γεια σου κουκλακι μου,επισης νασαι καλα κ πολλα φιλια :-* :-*καλημερα και καλη εβδομαδα φιλεναδα ...και καλο χειμωνα επισης !
καλημερα μαναρι...τα πιο αισθησιακα παπαρακια του κοσμου!!!γεια χαρα σε ολους :-*
δε θα τολεγα....καλημερα κ απο μενα μπραβο φιλε τα γευτικες κιολας ετσι καλοςςςςςςςςςς.........
ρε φίλε ο άνθρωπος είπε τα πιο αισθησιακά... όχι τα πιο γευστικά... για τέτοιες πληροφορίες να απευθυνθείς στον Λαζάρου στο Βαρούλκο (μάστερ σεφ κλπ κλπ)ετσι οπος το ειπες αυτο καταλαβα ας πει κ κανενας αλλος τι καταλαβε......