You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Tzouli Trans
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TZOYLI
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 9K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Καβλα εισαι σκετη! Την έχω δει πολλες φορές αυτή απο την αγγελια σου στο adoos και παντα με καβλωνεις!!!
Αν βαρεθείς, ανέμενε όπου νάναι την νέα κολεκσιόν της χειμερινής σεζόν!!!

Αν βαρεθείς, ανέμενε όπου νάναι την νέα κολεκσιόν της χειμερινής σεζόν!!!![]()
Με ανυπομονησία!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.056
- Like
- 7.973
καλα εισαι κουκλε;Με ανυπομονησία!!!
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.056
- Like
- 7.973
φιλια κουκλε μου :-*tzouli me exeis kavlosei tioso poli
καλα εισαι κουκλε;
Μιά χαρά, εσύ καβλα μου;
Πότε θα μας αφιερώσεις καμια νεά φωτό σου; Δυστυχώς ειμαι απο επαρχία και δε μπορώ να σε συναντήσω απο κοντά.
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.056
- Like
- 7.973
Συντομα..καλο βραδυ κ πολλα φιλια ;)Μιά χαρά, εσύ καβλα μου;
Πότε θα μας αφιερώσεις καμια νεά φωτό σου; Δυστυχώς ειμαι απο επαρχία και δε μπορώ να σε συναντήσω απο κοντά.
TRANS_NINA
Trans
- Εγγρ.
- 7 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 11.046
- Like
- 11.347
καλημερα και καλη εβδομαδα φιλεναδα ...και καλο χειμωνα επισης !καλη βδομαδα σε ολους :-*
TZOYLI
Trans
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 7.056
- Like
- 7.973
γεια σου κουκλακι μου,επισης νασαι καλα κ πολλα φιλια :-* :-*καλημερα και καλη εβδομαδα φιλεναδα ...και καλο χειμωνα επισης !
καλημερα μαναρι...τα πιο αισθησιακα παπαρακια του κοσμου!!!γεια χαρα σε ολους :-*
δε θα τολεγα....καλημερα κ απο μενα μπραβο φιλε τα γευτικες κιολας ετσι καλοςςςςςςςςςς.........
Glykomoutsounos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 4 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 3.843
- Like
- 3.238
- Πόντοι
- 1.706
ρε φίλε ο άνθρωπος είπε τα πιο αισθησιακά... όχι τα πιο γευστικά... για τέτοιες πληροφορίες να απευθυνθείς στον Λαζάρου στο Βαρούλκο (μάστερ σεφ κλπ κλπ)ετσι οπος το ειπες αυτο καταλαβα ας πει κ κανενας αλλος τι καταλαβε......
