giorgos58
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 13.713
- Κριτικές
- 1
- Like
- 8
- Πόντοι
- 166
Καλησπερα καυλακαλησπερα καυλες![]()
Καλησπερα καυλακαλησπερα καυλες![]()
Ξηρογλυφεσαι εεεεεΜπράβο!
Έχετε τόσα μεγάλα τσουτσουνους
καλα ειμαι αγορι μου,φχαριστω...βαρεσε ζεστη κ μου ρχονται ζαλισμενα τα μωρα μου...τους δινω καρπουζακι κ συνερχονται ;)Καλα εισαι;
Ξηρογλυφεσαι εεεεε![]()
![]()


τον λαγουδακι εχω μερες ν ακουσω...λες να τον κλειδωσε η λιλα μεσα στο μπανιο;Καλα εισαι;
Να αναπληρωνουν και τα υγρακαλα ειμαι αγορι μου,φχαριστω...βαρεσε ζεστη κ μου ρχονται ζαλισμενα τα μωρα μου...τους δινω καρπουζακι κ συνερχονται ;)
Καλησπερα φιλε![]()
![]()
![]()
καλησπέρα...πολύ νέκρα βλέπω..για ξυπνήστε![]()
![]()
![]()
![]()
καλησπέρα...πολύ νέκρα βλέπω..για ξυπνήστε![]()

μπας και συναντησες τον λαγουδακι και τον διαμαντιδη πουθενα;τους χασαμε....![]()
![]()
![]()
καλησπέρα...πολύ νέκρα βλέπω..για ξυπνήστε![]()
το ελιξηριο ;)Το γιατρικο
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Διαθετουμε το καλυτερο φαρμακοτο ελιξηριο ;)
δια πασαν νοσον κ πασαν μαλακιαν...Διαθετουμε το καλυτερο φαρμακο
μια πιπα γυροπηρες κ τον τιτλο του καλυτερου αμυντικου,μπραβο...!!!!τι δωρο να σου κανω; ;)
με τα κουκουτσια;καλα ειμαι αγορι μου,φχαριστω...βαρεσε ζεστη κ μου ρχονται ζαλισμενα τα μωρα μου...τους δινω καρπουζακι κ συνερχονται ;)
εδω ειμαι αστερι μου!!!!!!!!μπας και συναντησες τον λαγουδακι και τον διαμαντιδη πουθενα;τους χασαμε....