ε οχι και ξενοδοχειακι σου....πενταστερο και ειναι δικο μου..και να βγαζεις τα παπουτσια σου οταν μπαινεις![]()
αν δεν ήμασταν εμείς θα το'χες κλείσει...
μήπως να βγάλω το
μου να ηρεμήσεις λίγο? *Pε οχι και ξενοδοχειακι σου....πενταστερο και ειναι δικο μου..και να βγαζεις τα παπουτσια σου οταν μπαινεις![]()
μου να ηρεμήσεις λίγο? *Pεχει κι ο Γιαννης καικιαν δεν ήμασταν εμείς θα το'χες κλείσει...οπότε δικό μου είναι!
μήπως να βγάλω τομου να ηρεμήσεις λίγο? *P
ναι,να σου κρατησω και τα ποσοστα σου

τον λαγουδάκη λες ???? χαχαχαχαχχαχαθελει ενας φιλος μου να σε γαμησει..
μπα...αλλος ειναο ο υποψηφιοςτον λαγουδάκη λες ???? χαχαχαχαχχαχα
Τι δευτέρα τι καιρό θα κάνει; :-μινι καυσων αυριο...
δεν ξερωΤι δευτέρα τι καιρό θα κάνει; :-
Γιατι να μην ξερηςδεν ξερω![]()
να βγαλω τα μαλλινα...καλησπεραΓιατι να μην ξερης
δεν ακουσες που ειπε χιονια και παγωνια![]()
Καλησπερα
Το θερμόμετρό σου να είναι εντάξει και θα το βρεις!δεν ξερω![]()

οσο γι αυτο ουτε λογοςΤο θερμόμετρό σου να είναι εντάξει και θα το βρεις!![]()
Βγαλτα, ακομη μαλινα φοραςνα βγαλω τα μαλλινα...καλησπερα![]()

να τα βγαλω απ τη ντουλαπα για τον χιονια που ερχεταιΒγαλτα, ακομη μαλινα φορας![]()
![]()
Αντε να δουμε βαλε-βγαλε στο τελος ερχεταινα τα βγαλω απ τη ντουλαπα για τον χιονια που ερχεται![]()

εγινε η βροχη χαλαζι δεν πειραζειΑντε να δουμε βαλε-βγαλε στο τελος ερχεται![]()
![]()