Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Έκοψες το μαλλί ?
Ναι καρδιά μου.
Έκοψες το μαλλί ?
Ε βάλε μας να δούμε το νέο λουκ !!!Καληνύχτα μωράκια μου.
Πρωι πρωι μας καυλωσες!!!!Καλημερα Τζεναρα ποσες μερες θα κατσεις Σαλονικα ,ειπες θα ερθεις 8 μεχρι ποτε για να μπορεσουμε να σε![]()
καλημερα πολυ Brigitte Nielsen look ;)Καλό σας απόγευμα μωράκια μου.

καλημερα πολυ Brigitte Nielsen look ;)![]()
![]()
ΚαλημέραΘάλασσα και σήμερα;
Κουκλα εισαι με το νεο λουκ .....
2-8 θα ειμαι αθηνα κ θα λειπεις????παλι ατυχος ειμαι.....ελεος