maik_mk
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 7.273
- Like
- 1.507
- Πόντοι
- 266
ααααααα δεν έχεις παίξει μάλλον lineage 2 να δεις τι ωραία είναι τα elf με γαλάζιο μαλιΧαχαχαχ σαν τρελή θα είμαι έτσι.
εγώ τα έχω με ροζ ανταύγειες τώρα ρεθα εισαι ιδια ο μαικ![]()
![]()
![]()
![]()
Τρέμουν τα πεζοδρόμια στο διάβα μου ρε είμαι ωραίο παιδίγιατι ρε ρωτα τον μαικ ποσοι τον κοιτανε στον δρομο ;) ειναι τραβηχτικό αγορι![]()
![]()
![]()

