Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλημέρα Τασούλη μου, Ευχαριστώ πολύ.

καλημερα τζενακι![]()
Καλησπέρα Τζένη. Μπορεις να μου στείλεις το τηλέφωνό σου;
Καλησπέρα Τζένουλα...![]()
Γεια σου ΤΖενη,μπορω να εχω τηλεφωνο σου;
εισαι.......................ονειροΚαλημέρα καλό Σαββατοκύριακο.
καυλημεραΚαλημέρα καλό Σαββατοκύριακο.
με τις βυζαρες στα μούτρα η ημέρα πάει σίγουρα για
και

εδω εισαι τασσο?εψαχνα κατι μερες να σε δω,και ελεγα θα διακοπαρεις.την καλησπερα μου και στην κυρια του θεματος βεβαια.και ας μην την ξερω,ειναι ομως στα προσεχως.καυλημεραμε τις βυζαρες στα μούτρα η ημέρα πάει σίγουρα για
και
![]()
![]()
![]()
;)
![]()
καλησπερα κουκλαρα!!Καλησπέρα σε ολους και πολλά φιλιά.

καλώς το το έγκλημαΚαλησπέρα σε ολους και πολλά φιλιά.

καλησπερα κουκλαρα!!![]()
και οχι μονο πολυ δυναμη το κοριτσι!!καλώς το το έγκλημα![]()
καλώς το το έγκλημα![]()
μια χαρα αστερι μου συντομα θα γυρισω και θα τα πουμε απο κοντα!!!Καλησπέρα Αντρέα μου τι κανεις?