megajon1975
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33
- Like
- 83
- Πόντοι
- 0
Χαιρεται,ερωτηση αν και λιγο αδιακριτη,για 1 η 2 σεπτεβριου δεν εχω καμια ελπιδα για ραντεβου?ευχαριστω εκ των προτερων.
καλημερα ΤΖΕΝΗ καλα να περασεις .Καλημέρα αγάπες και καλη εβδομάδα από Τετάρτη και πάλι κοντά σας για λίγες μέρες γιατί σκέφτομαι να ξανά φύγω ακόμα λίγες μέρες.
τζεναρα με το πολύ trendy μαγιό ;) μια παρατήρηση μόνο άλλαξε τον τόπο διακοπών σου μην πας εκεί που έχει πολλά δέντρα ;)Καλημέρα αγάπες και καλη εβδομάδα από Τετάρτη και πάλι κοντά σας για λίγες μέρες γιατί σκέφτομαι να ξανά φύγω ακόμα λίγες μέρες.

χθες βραδυ ησουν Υπεροχη, ηταν όλα τελεια! καλο σου ταξιδι και καλη επιστροφη!!
Ευχαριστώ πολύ μωρό.καλημερα ΤΖΕΝΗ καλα να περασεις .
τζεναρα με το πολύ trendy μαγιό ;) μια παρατήρηση μόνο άλλαξε τον τόπο διακοπών σου μην πας εκεί που έχει πολλά δέντρα ;)![]()
![]()
![]()
![]()
Καλημέρα Τζενάκι, τελειο μαγιό σε κάνει ακόμη ποιό σεξουαλική!!!!!
Καλησπέρα Τζενάρα....Καλημέρα μωρό σου χαρίζω άλλη μία.
Καλημέρα αγάπες και καλη εβδομάδα από Τετάρτη και πάλι κοντά σας για λίγες μέρες γιατί σκέφτομαι να ξανά φύγω ακόμα λίγες μέρες.

Ετσι λαδωμένη να γλιστράει...Καλημέρα μωράκια μου.