Nick911son
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 18
- Like
- 4
- Πόντοι
- 0
τζενακι απο που καταγεσαι?
esy απο που ;) μα καποιον μου θυμιζηςτζενακι απο που καταγεσαι?
esy απο που ;) μα καποιον μου θυμιζης
Μετά[/URL] από τόσο καιρό ακόμα να μάθεις τους κανόνες; Γράφουμε Ελληνικά.![]()


....νεος ειμαι...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
esy απο που ;) μα καποιον μου θυμιζης
https://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/Themes/bou-highclass/images/warnwarn.gif[/img[/URL]] [color=green]Μετά από τόσο καιρό ακόμα να μάθεις τους κανόνες; Γράφουμε Ελληνικά.[/color]
[/quote] δεν νομιζω να εγραψε τιποτα ξενα μια λεξη και εφαγε πρασινισμα :what:
τζενακι απο που καταγεσαι?
Δομινικανή Δημοκρατία είναι η χώρα και ο Άγιος Δομήνικος είναι η πρωτεύουσα, αλλά Αγάπη εδώ το ξέρουν σαν Άγιος Δομήνικος εκτός και αν είναι ναυτικός.Αγιος Δομινικος η Δομινικανη Δημοκρατια ειναι το σωστο;
Φίλε σε παρακαλώ άνοιξέ μου τα μάτια. Πού θα δω την αιτιολογία;δες την αιτιολογια.οποτε ακυρη η απορια σου.
Οπως και να λεγεται,βγαζει ωραια κοριτσια απο οτι βλεπω!!! Για περισοτερες λεπτομερειες;
Καλησπέρα Τζένη καυλοτούμπανο![]()
Καλησπέρα Τζένη καυλοτούμπανοΚαλό μεσημέρι καυλες μου......
