Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλημέρα αγάπες.
ωραια τα αξεσουάρ σου αλλά μήπως θα έπρεπε να βάλεις και κάτι άλλο που σου ζητήθηκε ; Μια απλή φωτό είναι ..Ευτυχισμένη με τα αξεσουάρ μου. Καλο απόγευμα.
ωραια τα αξεσουάρ σου αλλά μήπως θα έπρεπε να βάλεις και κάτι άλλο που σου ζητήθηκε ; Μια απλή φωτό είναι ..
Χαχαχχαχα α Ναι έχεις δίκιο. Αύριο μωρό μου.Εγώ πάντως φωτό με το νέο κούρεμα ζήτησα , οχι toys .. πίσω μέρος κεφαλιού ...
καυλωτικό βράδυ ειναι αυτο μωρακι μου......πολύ ωραιο το καινουργιο λουκ.....Καλό βράδυ μωράκια μου.
Καλησπέρα έχεις πμ.Ομορφιά πως μπορώ να σε βρώ?ενα τηλ?
Τζεναρα εισαι απαιχτη!![]()
Γειά σου Τζεναρα πύραυλε!Καλημέρα καλή Κυριακή.

Αχ τι φώτο είναι αυτές τζεναρα μου
Θα μπορούσα να έχω το τηλ σου;