Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Εχεις πμ αγάπη
Απάντησα μωρό Καλημέρα.
Εχεις πμ αγάπη
επισης κουκλι![]()
φιλος με τα ωραρια της δουλειας εχω κανει την καλησπερα καλημερα κ τη καλημερα καλησπερα,,,οκμπερδευτηκες καλησπερα το πρωι 08.50![]()
αν ερθεις απο μακρυα φερε μυγδαλα
![]()
με ποιον μοιαζης εσυ
![]()
καλημερα ομορφη...τηλεφωνακι ?
περιμενω απαντηση σου σε πμ που σου εστειλα.ευχαριστω
kalimera kai halo mpanaki!
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.Μπορώ να έχω το τηλ. ;; Ευχαριστώ.
καλησπέρα, σου χω στειλει πμ για το τηλεφωνο σου.
ευχαριστω.
Καλη εβδομαδα Τζεναραααααααααα!!!Καλημέρα καλή εβδομάδα σε όλους.
Καλησπέρα αγάπη.Καλη εβδομαδα Τζεναραααααααααα!!!
Καλησπέρα μωρό ατελείωτοΚαλημέρα καλή εβδομάδα σε όλους.