Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλησπέρα, ένα τηλέφωνο σε παρακαλώ
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.
Καλησπέρα, ένα τηλέφωνο σε παρακαλώ
Ευχαριστω πολυ αλλα να ξερεις μπορει Α.Μ.Ε.Α. αλλα πληρως λειτουργικος σχεδον,<επικινδυνος>χαχαχα
καλησπερα μωρακι.θελω να σε γνωρισω...στειλε μου το τηλ σου
μαλιστακαλησπερα μωρακι.θελω να σε γνωρισω...στειλε μου το τηλ σου
Καλησπέρα Τασούλη μου.μαλιστα![]()
το τούτο σου κατι μου λεει ;)
Τζενη αγάπη μου δώσε μου μια το τηλ σου να σε γνωρίσω
καλησπερα δεσποινις Τζενη,
θα μπορουσα να εχω το τηλεφωνο σας για να κανονισουμε ραντεβου?
ευχαριστω!
Εχεις πμ αγάπηΚαλησπέρα αγάπη έχεις πμ.
Καλησπερα τζενη, θα μπορουσα να εχω το τηλεφωνο σου καθ'οτι ειμαι επαρχια και αρχες αυγουστου θα ανεβω αθηνα.κλώνοβιτς...?εσυ...?καλησπερα μωρακι.θελω να σε γνωρισω...στειλε μου το τηλ σου

Καλησπερα τζενη, θα μπορουσα να εχω το τηλεφωνο σου καθ'οτι ειμαι επαρχια και αρχες αυγουστου θα ανεβω αθηνα.
Καλημέρα αγάπη, θα μπορούσα να έχω το τηλέφωνό σου;
Φιλάκια ; )
μπερδευτηκες καλησπερα το πρωι 08.50Καλησπερα τζενη, θα μπορουσα να εχω το τηλεφωνο σου καθ'οτι ειμαι επαρχια και αρχες αυγουστου θα ανεβω αθηνα.
επισης κουκλιΚαλημέρα να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο.
