Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλησπερα τζενακι.
Μπορώ να έχω το τηλ σου σε pm;;;;;;
Ευχαριστωωωωω
Καλημέρα μωρό μου εχεις πμ.
Καλησπερα τζενακι.
Μπορώ να έχω το τηλ σου σε pm;;;;;;
Ευχαριστωωωωω
γεια σου τζενακι ειμαι ο χρηστος και θελω πολυ να σε γνωρισω αν θες και εσυ στειλε μνμ ευχαριστω

Καλησπέρα. Θα ήθελα το τηλ.....
Μωρό καλημέρα στείλε τηλέφωνο στο pm μου.
Ευχαριστώ
Καλημέρα μωρό μου.καλημερα στην μεγαλυτερη καβλα της Αττικης !!!!!!
Καλημέρα Τζένη, επειδή δεν μπορώ να στείλω pm, μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις το τηλ. σου?
ευχαριστώ πολυ
Γεια σας,αν γινεται σε παρακαλω επειδη δεν μπορω να στειλω πμ.Ενα τηλ θα ηθελα.Αν φυσικα μπορεις να την παλεψεις με Α.Μ.Ε.Α.ευχαριστω πολυ