Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλό βράδυ μωράκια.....
Το τηλ λήγει σε 413 ναι ή όχι;Αδελφε,δεν ακουγεται σαν Τζενη αυτο.......![]()
![]()
![]()
Από μένα άκυρο η συγκεκριμένη.Έχω στείλει μήνυμα από χτες στο whatsapp, τη ρωτάω εαν μπορούμε να βρεθούμε επειδή είμαι από επαρχία και πρέπει να κανονίσω τις ώρες μου και απάντηση δεν έχω πάρει.Το έχει διαβάσει από χτες το μήνυμα και με γράφει επιδεικτικά.
Δεν πειράζει.Έχει και άλλες πολλές καλύτερες ο μπαξές να διαλέξουμε.Μαύρο
Πολύ σωστή σε βρίσκω. Φυσικά κι όταν η κοπέλα είναι σε ραντεβού και ασχολείται με το κινητό, μας ενοχλεί, έτσι;Καλησπέρα ματιά μου συγγνώμη αλλά όταν βλέπω ότι έχει περάσει αρκετή ώρα από τη στιγμή που μου στείλεις δεν απαντώ γιατί ειμαι πάρα πολύ προσεκτική, δεν ξέρω αν αυτό είναι λάθος μου αλλά πιστεύω ότι χάνοντας κερδίσεις. Χθες Όχι μόνο εσύ αλλά και αρκετοί με πήραν τηλέφωνο και μου έστειλαν μήνυμα και δυστυχώς δεν πήραν απάντηση γιατί είχα δουλειά και μάτια μου δεν σηκώνω τηλ όταν είμαι με πελάτες. Ζητώ συγγνώμη και πάλι αλλά θέλω να με καταλάβετε όλοι ότι αυτό για μένα είναι εχεμύθεια. Καλό μεσημέρι.
Καλησπέρα ματιά μου λογικά έτσι πρέπει να είναι εγώ προτιμώ να χάσω ένα ραντεβού παρά να φέρω κάποιον σε δύσκολη θέση.Πολύ σωστή σε βρίσκω. Φυσικά κι όταν η κοπέλα είναι σε ραντεβού και ασχολείται με το κινητό, μας ενοχλεί, έτσι;
ειναι λιγο προσεκτικη η τζενη αν ειναι πρωτη φορα αλλα σε λογικα πλαισια.. εγω παντως μια χαρα κανονισα μαζι της και την πρωτη φορα και την δευτερη ,,τωρα για τριτη μολις λασκαρω απο δουλειες![]()
Καλησπέρα αγάπη έχεις πμ.Καλησπέρα Τζένη έχεις πμ
αν δεν σου κανει κοπο,γραψε και μια κριτικη...ειναι λιγο προσεκτικη η τζενη αν ειναι πρωτη φορα αλλα σε λογικα πλαισια.. εγω παντως μια χαρα κανονισα μαζι της και την πρωτη φορα και την δευτερη ,,τωρα για τριτη μολις λασκαρω απο δουλειες![]()