Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
724
Κριτικές
1
Like
441
Πόντοι
26
Από μένα άκυρο η συγκεκριμένη.Έχω στείλει μήνυμα από χτες στο whatsapp, τη ρωτάω εαν μπορούμε να βρεθούμε επειδή είμαι από επαρχία και πρέπει να κανονίσω τις ώρες μου και απάντηση δεν έχω πάρει.Το έχει διαβάσει από χτες το μήνυμα και με γράφει επιδεικτικά.
Δεν πειράζει.Έχει και άλλες πολλές καλύτερες ο μπαξές να διαλέξουμε.Μαύρο
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
ναι,δεν αμφισβητω οτι μιλησες με Τζενη.......
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Εννοω οτι η κοπελα ειναι πολυ φιλικη με ολους
α)μηπως εγραψες τπτ προσβλητικο-υποτιμητικο?
β)μηπως της συνεβη κατι,διοτι απανταει γενικως παντα

 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
724
Κριτικές
1
Like
441
Πόντοι
26
"Τζένη καλησπέρα.Είμαι ο Βαγγέλης από ...Αν σε πάρω τηλ από βδομάδα μπορούμε να βρεθούμε για μια ώρα στο Bill;"

Αυτολεξή το παραπάνω.Σου μοιάζει για προσβλητικό ή υποτιμητικό το παραπάνω;
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Οχι φιλε,ουτε κατα διανοια
οποτε μαλλον το β.Αν εχεις προσεξει σημερα μπηκε και βγηκε σε dt
Εντελως φιλικα,ξαναδοκιμασε αλλη μια οταν ελθεις Αθηνα,θεωρω οτι το αξιζει :hi:
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
724
Κριτικές
1
Like
441
Πόντοι
26
Μπα δεν νομίζω να αξίζει τη στιγμή που βλέπω οτι εδώ βρίσκει το χρόνο για καλημέρες-καλησπέρες  μια χαρά.Το μήνυμα απότι λέει το whatsapp λέει οτι έχει διαβαστεί από χτες.Είχε όλο το χρόνο να απαντήσει.
Ξέρεις δεν είμαι από αυτούς που το κουράζουν , ούτε έχω μουνοδουλίαση εδώ και αρκετά χρόνια πλέον.
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Περι ορεξεως αδερφε,κολοκυθοπιτα
Καλο βολι
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Από μένα άκυρο η συγκεκριμένη.Έχω στείλει μήνυμα από χτες στο whatsapp, τη ρωτάω εαν μπορούμε να βρεθούμε επειδή είμαι από επαρχία και πρέπει να κανονίσω τις ώρες μου και απάντηση δεν έχω πάρει.Το έχει διαβάσει από χτες το μήνυμα και με γράφει επιδεικτικά.
Δεν πειράζει.Έχει και άλλες πολλές καλύτερες ο μπαξές να διαλέξουμε.Μαύρο

Καλησπέρα ματιά μου συγγνώμη αλλά όταν βλέπω ότι έχει περάσει αρκετή ώρα από τη στιγμή που μου στείλεις δεν απαντώ γιατί ειμαι πάρα πολύ προσεκτική, δεν ξέρω αν αυτό είναι λάθος μου αλλά πιστεύω ότι χάνοντας κερδίσεις. Χθες Όχι μόνο εσύ αλλά και αρκετοί με πήραν τηλέφωνο και μου έστειλαν μήνυμα και δυστυχώς δεν πήραν απάντηση γιατί είχα δουλειά και μάτια μου δεν σηκώνω τηλ όταν είμαι με πελάτες. Ζητώ συγγνώμη και πάλι αλλά θέλω να με καταλάβετε όλοι ότι αυτό για μένα είναι εχεμύθεια. Καλό μεσημέρι.
 

Διαγραμμένο μέλος 5147

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
98
Like
4.848
Πόντοι
22.915
Καλησπέρα ματιά μου συγγνώμη αλλά όταν βλέπω ότι έχει περάσει αρκετή ώρα από τη στιγμή που μου στείλεις δεν απαντώ γιατί ειμαι πάρα πολύ προσεκτική, δεν ξέρω αν αυτό είναι λάθος μου αλλά πιστεύω ότι χάνοντας κερδίσεις. Χθες Όχι μόνο εσύ αλλά και αρκετοί με πήραν τηλέφωνο και μου έστειλαν μήνυμα και δυστυχώς δεν πήραν απάντηση γιατί είχα δουλειά και μάτια μου δεν σηκώνω τηλ όταν είμαι με πελάτες. Ζητώ συγγνώμη και πάλι αλλά θέλω να με καταλάβετε όλοι ότι αυτό για μένα είναι εχεμύθεια. Καλό μεσημέρι.
Πολύ σωστή σε βρίσκω. Φυσικά κι όταν η κοπέλα είναι σε ραντεβού και ασχολείται με το κινητό, μας ενοχλεί, έτσι;
 

zigrift

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2012
Μηνύματα
242
Κριτικές
1
Like
20
Πόντοι
1
ειναι λιγο προσεκτικη η τζενη αν ειναι πρωτη φορα αλλα σε λογικα πλαισια.. εγω παντως μια χαρα κανονισα μαζι της και την πρωτη φορα και την δευτερη ,,τωρα για τριτη μολις λασκαρω απο δουλειες  :happy:
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Πολύ σωστή σε βρίσκω. Φυσικά κι όταν η κοπέλα είναι σε ραντεβού και ασχολείται με το κινητό, μας ενοχλεί, έτσι;
Καλησπέρα ματιά μου λογικά έτσι πρέπει να είναι εγώ προτιμώ να χάσω ένα ραντεβού παρά να φέρω κάποιον σε δύσκολη θέση.
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
ειναι λιγο προσεκτικη η τζενη αν ειναι πρωτη φορα αλλα σε λογικα πλαισια.. εγω παντως μια χαρα κανονισα μαζι της και την πρωτη φορα και την δευτερη ,,τωρα για τριτη μολις λασκαρω απο δουλειες  :happy:

Καλησπέρα ματιά μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
ειναι λιγο προσεκτικη η τζενη αν ειναι πρωτη φορα αλλα σε λογικα πλαισια.. εγω παντως μια χαρα κανονισα μαζι της και την πρωτη φορα και την δευτερη ,,τωρα για τριτη μολις λασκαρω απο δουλειες  :happy:
αν δεν σου κανει κοπο,γραψε και μια κριτικη...
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom