apenanti koita
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 14
- Like
- 4
- Πόντοι
- 0
παντως μας καυλωσε απο νωρις σμρ
Καλημέρα μωρό μου εχεις πμ.καλημερα κουκλαρα μου εκτος το τηλ της αγγελιας υπαρχει κ αλλο
Τίποτα μωρόευχαριστω τζενη
Καλησπερα Αντώνη μου καλη χρονιά.Καλή Χρονιά Τζένη και ότι καλύτερο να προσφέρεις στους απανταχού φίλους σου!
μάτια μου παρε άλλη μία.Γεια σ Τζένη με την κολάρα σ![]()
![]()
σούπερ κολάρα η λατινα αχ αχ γιατί να είμαι γέροςμάτια μου παρε άλλη μία.

Μωρο μου εσύ υπερβολές....Ανασταινεις και νεκρούς με μασάζ και κωλαράκι
μάτια μου παρε άλλη μία.
Μωρο μου εσύ υπερβολές....
λες να κάνει τπτ κ σε μένα που είναι παππούς χε χεΑνασταινεις και νεκρούς με μασάζ και κωλαράκι
Καλημέρα μωρό εχεις πμ.Άντε να δούμε και εμείς εδώ να συμπληρώσουμε την 5άδα!!!
Τζένη,θέλω και εγώ μηνυματάκι καρδιά μου...
Καλημέρα μωρό εχεις πμ.