Δ
Διαγραμμένο μέλος 173019
Επισκέπτης
Καλημέρα και καλή χρονιά...
Έχω στείλει κι εγω pm...
Έχω στείλει κι εγω pm...
Καλησπέρα ματιά μου εχεις πμΚαλησπέρα και από μένα.
Περιμένω PM Τζένη.![]()
Καλησπέρα ματιά μου εχεις πμ.Γεια σου Τζενη θα μπορούσα σε παρακαλώ να είχω το τηλέφωνο σου ;
Έχεις πμ μωράκικαλημέρα όμορφη σου εχω στείλει pm
Γλυκούλι εχεις πμ.Καλημέρα και καλή χρονιά...
Έχω στείλει κι εγω pm...
Καλησπέρα Τζενάκι!!!είσαι άπαιχτη, θα τα ξαναπούμε σύντομα!!Καλησπέρα και καλη εβδομάδα σιγα σιγα θα απαντήσω σε ολα τα πμ, απλά κάντε λιγο υπομονή φιλακια πολλα και παντου σε όλους.
Καλησπέρα μάτια μου ευχαριστώ πολύ φιλάκια πολλά.Καλησπέρα Τζενάκι!!!είσαι άπαιχτη, θα τα ξαναπούμε σύντομα!!
Καλησπέρα ματιά μου εχεις πμ.Τζένη καλησπέρα , περιμενω και εγω pm .
Φιλιά!!
Καλημέρα μωρό μουΓεια σ Τζένη αστέρι τρελό..
Καλημέρα μάτια μου έχεις πμ.Αν γίνεται να έχω κι εγω το τηλεφωνάκι σου???Τζενάκιιι...![]()
Καλημέρα μάτια μου ακομα καρτέλα δεν εχω, αν θες όμως κανε ενα κόπο και διάβασε απο την αρχή και θα βρεις μερικές εδω στο φόρουμ.κριτικές που έχει η τζένη?
Λατινα μωρό Δομινικανή Δημοκρατία. Survivorεθνικότητα το κορίτσι?
Σ' ευχαριστώ Τζενάκι...Καλημέρα μάτια μου έχεις πμ.
Τιποτα Αγάπη μου.Σ' ευχαριστώ Τζενάκι...![]()