Zimpampoue89
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 512
- Like
- 1.615
- Πόντοι
- 206
Τζενακι δώσε μια ημερομηνία για Λάρισα να ετοιμαζόμαστε η αργεί η σειρά μας ?
Σε ποιο σημείο της Ελλάδας είσαι;Καλημέρα κόσμε!!!
Ξυπνήστε καλέ !!!
Τσικνοπέμπτη σήμερα...
Καλά τσικνίσματα!!!
Καλά να περάσετε!!!
Κρήτη ήταν πριν λίγο καιρό για σίγουρα όμως δεν ξέρωΣε ποιο σημείο της Ελλάδας είσαι;
Καλημέρα καλό Σαββατοκυριακο σύντομα θα βγάλω πρόγραμμα.Τζεναρα τώρα που φεύγεις από Κρήτη θα μας πεις τον επόμενο μέρος που θα πας ;;;
Όχι καρδιά μου.Τζενακι δώσε μια ημερομηνία για Λάρισα να ετοιμαζόμαστε η αργεί η σειρά μας ?
Αθήνα.Σε ποιο σημείο της Ελλάδας είσαι;
Αθήνα.Που βρίσκεσαι Τζένη?
Καλημέρα, λοιπόν από ότι θυμάμαι στα μηνύματα που σου έχω απαντήσει σου έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν ενδιαφέρομαι για ραντεβού μαζί σου σ'έχω μπλοκάρει απο παντού γιατί δεν μου αρέσει η εμμονή σου και επιμένεις συνέχεια, αν έχεις την καλοσύνη σταματά το εδώ για να μην ανεβάσω screen shot.Καλημέρα τζεναρα στην Αθήνα θα συνεχίσεις τα ραντεβού;Για να ξέρουμε!!
Τι να σου πω; Ειλικρινά ντρέπομαι για εσένα,με μπλοκαρες από παντού και το γράφεις δημόσια και με αυτό τι θέλεις να δείξεις ότι είσαι μεγάλη γκόμενα και ότι είσαι μεγάλη μαγκησα και με απειλεις ότι θα μου κάνεις screen shot ,τι να σου πω,τι να σου πω, ειλικρινά ντρέπομαι για εσένα!! Καλή συνέχεια να έχεις!!Καλημέρα, λοιπόν από ότι θυμάμαι στα μηνύματα που σου έχω απαντήσει σου έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν ενδιαφέρομαι για ραντεβού μαζί σου σ'έχω μπλοκάρει απο παντού γιατί δεν μου αρέσει η εμμονή σου και επιμένεις συνέχεια, αν έχεις την καλοσύνη σταματά το εδώ για να μην ανεβάσω screen shot.
Τόσο ξεφτίλα είσαι!!Καλημέρα, λοιπόν από ότι θυμάμαι στα μηνύματα που σου έχω απαντήσει σου έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν ενδιαφέρομαι για ραντεβού μαζί σου σ'έχω μπλοκάρει απο παντού γιατί δεν μου αρέσει η εμμονή σου και επιμένεις συνέχεια, αν έχεις την καλοσύνη σταματά το εδώ για να μην ανεβάσω screen shot.
Εμένα θα με προσβάλλει αυτός που μπορεί και όχι αυτός που θέλει, οπότε μάζεψε τα βότσαλα σου και σε άλλη παραλία.Τι να σου πω; Ειλικρινά ντρέπομαι για εσένα,με μπλοκαρες από παντού και το γράφεις δημόσια και με αυτό τι θέλεις να δείξεις ότι είσαι μεγάλη γκόμενα και ότι είσαι μεγάλη μαγκησα και με απειλεις ότι θα μου κάνεις screen shot ,τι να σου πω,τι να σου πω, ειλικρινά ντρέπομαι για εσένα!! Καλή συνέχεια να έχεις!!
Με το ζόρι θα μας γαμησεις άλλο τούτοΤι να σου πω; Ειλικρινά ντρέπομαι για εσένα,με μπλοκαρες από παντού και το γράφεις δημόσια και με αυτό τι θέλεις να δείξεις ότι είσαι μεγάλη γκόμενα και ότι είσαι μεγάλη μαγκησα και με απειλεις ότι θα μου κάνεις screen shot ,τι να σου πω,τι να σου πω, ειλικρινά ντρέπομαι για εσένα!! Καλή συνέχεια να έχεις!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τόσο ξεφτίλα είσαι!!
Άντε και γαμησου και στα αρχιδια μου αν με μπλοκάρεις!!Εμένα θα με προσβάλλει αυτός που μπορεί και όχι αυτός που θέλει, οπότε μάζεψε τα βότσαλα σου και σε άλλη παραλία.
Εδώ με ξέρουν καλά, μια δεκαετία έχω στο σαίτ φυσικά και εκεί που θέλω κάνω ραντεβού και δικαίωμα μου είναι από τι στιγμή που έχεις τόση εμμονή συνέχεια και δεν στέλνεις μήνυμα μόνο σε μένα και το ξέρεις λογικό είναι να μην θέλω να κάνω ραντεβού μαζί σου και κάτι τελευταίο δεν σε απείλησα σε προειδοποίησα αν και να σου πω κάτι πόσος που με ενδιαφέρει η γνώμη σου και σταμάτα εδώ γιατί θα φας μπλοκ.
Ρε άντε και γαμησου σου λένε!!Με το ζόρι θα μας γαμησεις άλλο τούτο
Θα πάω μωρό μου γλυκό αλλά όχι μαζί σου εξάλλου εγώ δεν σε γαμαω. Καλό μεσημέρι να έχεις.Άντε και γαμησου και στα αρχιδια μου αν με μπλοκάρεις!!
Σου πάνε πολύ τα θαλλασι εσώρουχα είσαι τρέλα φιλιά από ΛάρισαΚαλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι.
Ματιά μου Αθήνα είμαι αλλά δεν δουλεύω θα μιλήσουμε αν είναι από εβδομάδα.Καλησπέρα όμορφη Λατίνα..Καλό τριήμερο και χρόνια Πολλά.. Που μας βρίσκεσαι αυτή τη περίοδο? Θα σε δούμε καθόλου στην Αθήνα?