Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Αγάπη μου εσύ με χίλια, πες το και έγινε.αν δεν σου κατσει μωρο μου ελα σε εμενα
Αγάπη μου εσύ με χίλια, πες το και έγινε.αν δεν σου κατσει μωρο μου ελα σε εμενα
μπα σκιάζομαι μωρό είσαι πολλά κυβικά εργαλείο δέν θα τα καταφέρωΕγώ να ξερεις έρχομαι εσύ θα μου κάτσεις?????

καυλα μου εσυ.............Αγάπη μου εσύ με χίλια, πες το και έγινε.
στάζει σάν το σύκο μάν να δούμε πότε θα το φάμε κ εμείς αυτό το γλυκό μωρό αχ αχ ρε Τσίπρα τι μου κάνειςκαυλα μου εσυ.............

Καλώς την γυναικάρα, με τις απίθανες μπουτάρες και τον 'απαιχτο κόλο!!!!!!!!!!!Που είστε αγόρια,![]()
![]()
![]()
Παππού εσύ μόνο λόγια είσαι ελα μαζί μου να δεις την Αγία χαρά, θα σε κάνω εγώ να παρακαλάς και να μου πεις δεν θέλω άλλο δεν μπορώ άλλο χαχαχα.
χαχαχ ε μα συνέχια λέει δεν μπορώ δεν μπορώ, εγώ θα τον κάνω να δει το Χριστό φαντάρο αρκεί μόνο να πάρει την απόφαση χαχαχ.Ωωω, αυτές είναι "βαρειές" δηλώσεις! Ισχύουν μόνο για τον "παπού";![]()
Οχ Οχ αυτα βλέπω κ φοβούμαι μου φαίνεται απο λατινα θα πάω κ όχι απο πέσιμο η κάτι άλλοχαχαχ ε μα συνέχια λέει δεν μπορώ δεν μπορώ, εγώ θα τον κάνω να δει το Χριστό φαντάρο αρκεί μόνο να πάρει την απόφαση χαχαχ.

Πώς θα πας από Λατίνα Αφού δεν πέρνεις την απόφαση χαχαχ.Οχ Οχ αυτα βλέπω κ φοβούμαι μου φαίνεται απο λατινα θα πάω κ όχι απο πέσιμο η κάτι άλλο![]()
![]()
χαχαχ ε μα συνέχια λέει δεν μπορώ δεν μπορώ, εγώ θα τον κάνω να δει το Χριστό φαντάρο αρκεί μόνο να πάρει την απόφαση χαχαχ.
τελειότητα απλά...παππού πάρε μια αφιέρωση μπας και αποφασίσεις να έρθεις να σε περιποιηθώ για να πάρεις τα πάνω σου.
καλή εβδομάδα κοριτσάραΚαλή εβδομάδα....
Καλημέρα μάτια μου επίσης.καλή εβδομάδα κοριτσάρα
Καλημέρα μωρό και όχι βέβαια.Ωωω, αυτές είναι "βαρειές" δηλώσεις! Ισχύουν μόνο για τον "παπού";![]()
καλημεραΚαλή εβδομάδα....

καλημέρα καλημέρα φωτό δεν έχει σήμερα.. Χε χεκαλημερα![]()
ρε αμα σου στειλω φωτο το θηριο θα τρεχεις να κρυφτηςκαλημέρα καλημέρα φωτό δεν έχει σήμερα.. Χε χε
καλημερα ;) 