Παιδιά εγώ δεν τρελάθηκα με την κοπέλα, όμορφη ναι μεν και γνώστης του μασάζ αλλά είχε ενα παγωμένο βλέμμα το οποίο με σκάλωσε αρκετά μπορώ να πω. Έγινε μια εκτόνωση καθώς δυσκολευόμουν λόγω της ψυχρης ατμόσφαιρας, και στα 50 λεπτά μου τόνισε ότι πλησιάσαμε τη μία ώρα ρωτώντας με τι θα κάνουμε. Μου είπε βέβαια ότι έχει αλλο ραντεβού μετά αλλά το θέμα είναι ότι εγώ δε μπορώ να το γνωρίζω στα σίγουρα αυτό. Προσωπικά σε μήνυμα που είχαμε ανταλλάξει μου είχε πει ότι σε αυτά τα χρήματα μπορεί να αγγίξουμε και τη μιάμιση ώρα (κάτι που επαληθεύεται από την πρώτη κριτική της κοπέλας στο νήμα) το οποίο δεν τηρήθηκε και ετσι νιώθω σαν να κλαίω τα λεφτά μου κατά ένα τρόπο. Επομένως, δε λέω πως δεν αξίζει γιατί γούστα είναι αυτά απλά δε τη θεωρώ και Vfm...αυτά!
ΥΓ: Όπως υπάρχουν καλές κριτικές, υπάρχουν και οι κακές..εγώ απλά παραθέτω την εμπειρία μου και τι ακριβως με χάλασε σε αυτήν, χωρίς να έχω σκοπό να υποβαθμίσω την κοπέλα...