Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Πρέπει μάλλον να δώσω λίγη ζωντάνια εδώ!
Που είναι τα φανς μου τι έγινε? Είμαι της άποψης ότι τα θαλασσινά είναι για πολυ πολυ γ..... Η κάνω λάθος? Εγώ προσωπικά έφαγα πολύ ταραμά, καλαμαράκια, χταπόδι κτλ και είμαι....!
 

Συνημμένα

  • received_1590664214381873.jpeg
    received_1590664214381873.jpeg
    46,1 KB · Εμφανίσεις: 39

taper

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Φεβ 2008
Μηνύματα
299
Κριτικές
30
Like
980
Πόντοι
6.740
TzEnaki δεν εχεις αναγκη εσυ να φας Θαλασσινα ,εισαι μονιμος μες την καβλα ..... :wanker:
 

babis84

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Δεκ 2017
Μηνύματα
623
Κριτικές
27
Like
1.940
Πόντοι
1.076
Καλησπερα στην κορμαρα σου Τζεναρα!! :rose: :rose:
θα μας κανεις να αμαρτησουμε ρε κοπελα μου!!
τρωμε τα θαλασσινα που ειναι αφροδισιακα,βλεπουμε κ τις καυλωτικες φωτο κ βαραμε κοκκινα!!
 
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.552
Κριτικές
64
Like
5.576
Πόντοι
8.376
καλησπερα  καυλο  τζενη εγω εφαγα  λαχανα  σαλατουλα  και καλαμαρια 
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Καλησπερα στην κορμαρα σου Τζεναρα!! :rose: :rose:
θα μας κανεις να αμαρτησουμε ρε κοπελα μου!!
τρωμε τα θαλασσινα που ειναι αφροδισιακα,βλεπουμε κ τις καυλωτικες φωτο κ βαραμε κοκκινα!!
Καλησπέρα ματιά μου
 

niksik

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2010
Μηνύματα
238
Κριτικές
1
Like
121
Πόντοι
1
Πρέπει μάλλον να δώσω λίγη ζωντάνια εδώ!
Που είναι τα φανς μου τι έγινε? Είμαι της άποψης ότι τα θαλασσινά είναι για πολυ πολυ γ..... Η κάνω λάθος? Εγώ προσωπικά έφαγα πολύ ταραμά, καλαμαράκια, χταπόδι κτλ και είμαι....!
Εδώ ειμαστε καύλα μου και θαυμαζουμε την κορμάρα σου μέχρι να σε δω από κοντά!!!
 

dimitrios7

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2017
Μηνύματα
220
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
21
Εσυ εχεις βαλει σκοπο να μας στηλεις στο ψυχιατρο με την κωλαρα σου
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom