Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Καλημέρα μωροΣτην υγειά μας ρε παιδιά!!! Καλημέρα...
Καλημέρα μωροΣτην υγειά μας ρε παιδιά!!! Καλημέρα...
Καλημέρα γλυκούλιΚωλαρα σπεσιαλ![]()
Χαχχαχα μωρό μου είδεςTzEnaki δεν εχεις αναγκη εσυ να φας Θαλασσινα ,εισαι μονιμος μες την καβλα .....![]()
Καλησπέρα ματιά μουΚαλησπερα στην κορμαρα σου Τζεναρα!!![]()
θα μας κανεις να αμαρτησουμε ρε κοπελα μου!!
τρωμε τα θαλασσινα που ειναι αφροδισιακα,βλεπουμε κ τις καυλωτικες φωτο κ βαραμε κοκκινα!!
Που είσαι μωρο μου τι κάνεις?καλησπερα καυλο τζενη εγω εφαγα λαχανα σαλατουλα και καλαμαρια
Εγώ είμαι καλά καρδιά μού.δουλειες καυλο τζενη εσυ εισαι καλα
Εδώ ειμαστε καύλα μου και θαυμαζουμε την κορμάρα σου μέχρι να σε δω από κοντά!!!Πρέπει μάλλον να δώσω λίγη ζωντάνια εδώ!
Που είναι τα φανς μου τι έγινε? Είμαι της άποψης ότι τα θαλασσινά είναι για πολυ πολυ γ..... Η κάνω λάθος? Εγώ προσωπικά έφαγα πολύ ταραμά, καλαμαράκια, χταπόδι κτλ και είμαι....!
Θες να τρελαθώ και να πάρω τα βουνά;Αυτή μωρό είναι σταθερή αξία δεν χάνετε πότε φιλάκια πολλά πολλά.
Όχι μωρό μ χαχχαχαΕσυ εχεις βαλει σκοπο να μας στηλεις στο ψυχιατρο με την κωλαρα σου
Γειά σου καρδιά μούΓεια σου κωλαρα
Εγώ είμαι ποιό κοντά ελα σε μένα χαχαζΘες να τρελαθώ και να πάρω τα βουνά;
