Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (2 μέλη και 7 επισκέπτες)

poutsoskabilos2018

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2018
Μηνύματα
165
Like
95
Πόντοι
1
Τύπε μήπως είσαι εσύ που στήνεις τον κώλο σου στην καμπίνα με ανοιχτή την πόρτα και ολόγυμνος και περιμένεις να τον αρπάξεις από κανα μπάρμπα???

χαχα ένας αυτός κι ένα γεροκρος με τα μπούτια απλωμένα στον καναπέ της καμπίνας
 

la_kolan

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2018
Μηνύματα
158
Like
164
Πόντοι
1
Τύπε μήπως είσαι εσύ που στήνεις τον κώλο σου στην καμπίνα με ανοιχτή την πόρτα και ολόγυμνος και περιμένεις να τον αρπάξεις από κανα μπάρμπα???


Καμμία σχεση.... Ουτε ολογυμνος ουτε ανοιχτη πορτα. Μονο στο παραθυρακι
 

Semis35

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2017
Μηνύματα
163
Κριτικές
1
Like
179
Πόντοι
1
Καμμία σχεση.... Ουτε ολογυμνος ουτε ανοιχτη πορτα. Μονο στο παραθυρακι

Αν κρίνω απο το αβαταρ πρεπει να εισαι ο τυπος με τα κολάν που σε παιρνουν στις καμπινες. Ε;;;; ;) ;) ;) ;) :pipa1: :kissass:
 

Dynamics

Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2009
Μηνύματα
1.584
Like
149
Πόντοι
16
:orchestra: :orchestra: :orchestra:
Τύπε μήπως είσαι εσύ που στήνεις τον κώλο σου στην καμπίνα με ανοιχτή την πόρτα και ολόγυμνος και περιμένεις να τον αρπάξεις από κανα μπάρμπα???
:orchestra: :orchestra: :orchestra: το εχει τεραστια αναγκη  :S :S
 

poutsoskabilos2018

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2018
Μηνύματα
165
Like
95
Πόντοι
1
Επεισόδια έξω από την οδό Καρόλου μεταξύ Ολυμπιακών και ΠΑΟΚτζήδων ... παει το adult για σήμερα για τα ζευγάρια!!
 

Mikros1924

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2016
Μηνύματα
139
Like
834
Πόντοι
81
ψαχνω γαμια για σημερα.. υπαρχει κανεις?
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Ε ναι τι αλλο, μην καει κανενας καδος;

Τύπε γιατί χαλιέσαι??πήγαινε στους παοκτζήδες με φανέλα γαύρου να δεις τι ωραίο γαμήσι θα φας  :fuck1: :fuck1: :fuck2: :fuck2:.Ανώτερο και από το τσοντάδικο  :happy: :happy: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 

giwrgos@

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2009
Μηνύματα
378
Like
61
Πόντοι
1
Τύπε γιατί χαλιέσαι??πήγαινε στους παοκτζήδες με φανέλα γαύρου να δεις τι ωραίο γαμήσι θα φας  :fuck1: :fuck1: :fuck2: :fuck2:.Ανώτερο και από το τσοντάδικο  :happy: :happy: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
μην πας με φανελα γαυρου γιατι θα τρεχουν να σωθουν οποτε παλι δεν θα φας γαμησι...
 

la_kolan

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2018
Μηνύματα
158
Like
164
Πόντοι
1
Τύπε γιατί χαλιέσαι??πήγαινε στους παοκτζήδες με φανέλα γαύρου να δεις τι ωραίο γαμήσι θα φας  :fuck1: :fuck1: :fuck2: :fuck2:.Ανώτερο και από το τσοντάδικο  :happy: :happy: :heavymetalbig: :heavymetalbig:

Δε χαλιεμαι τα αυτονοητα λεω. Αν γνωριζεις οτι οι παοκτζηδες ειναι καλυτεροι γαμιαδες δεν ενδιαφερομαι να το διαπιστωσω
 

Mikros1924

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2016
Μηνύματα
139
Like
834
Πόντοι
81
Παιδιά περασμα χθες βράδυ.. κατα τις 12.. πολυ χαλια κόσμος.. τσάμπα τα 12€.. κριμα.. Τελευταία φορα..
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Δε χαλιεμαι τα αυτονοητα λεω. Αν γνωριζεις οτι οι παοκτζηδες ειναι καλυτεροι γαμιαδες δεν ενδιαφερομαι να το διαπιστωσω

Κρίμα τύπε ήταν ευκαιρία τώρα που κατέβηκαν αθήνα να σου ρίξουν ένα καλό γαμήσι να χορτάσεις καβλί.Σίγουρα θα γάμησαν τους γαύρους,οπότε έχασες μια ευκαιρία.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Παιδιά περασμα χθες βράδυ.. κατα τις 12.. πολυ χαλια κόσμος.. τσάμπα τα 12€.. κριμα.. Τελευταία φορα..

Τύπε συνήθως τα σάββατα είναι απογοητευτικά για όσους ψάχνουν κανα ζευγάρι ή κανα κρος,οι παθητικοί καλά περνάτε όλες τις μέρες.Τι έγινε έψαχνες συγκεκριμένη πούτσα και δεν την βρήκες???
 

Gang12345

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2018
Μηνύματα
253
Like
45
Πόντοι
1
Τύπε συνήθως τα σάββατα είναι απογοητευτικά για όσους ψάχνουν κανα ζευγάρι ή κανα κρος,οι παθητικοί καλά περνάτε όλες τις μέρες.Τι έγινε έψαχνες συγκεκριμένη πούτσα και δεν την βρήκες???

Κανεις δεν περναει καλα. Ουτε οι στρειτ ουτε οι γκει ουτε οι παθητικοι ουτε οι ενεργητικοι. Οσο επιτρεπουν να μπαινουν οι 50αρηδες και πανω τοσο απογοητευτικά θα είναι. Τα εχουμε ξαναπει αυτά. Δεν ξερω αν συμφωνεις.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom