Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (2 μέλη και 6 επισκέπτες)

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
433
Like
1.201
Πόντοι
201
Παραλία πάει ο κόσμος ιδιετερα οι περισσότεροι ηδονοβλεψίες, ακόμη και οι πουσταρδες, παραλία η σε καβατζες στα πάρκα και κήπους και πλατείες
Ακόμα και οι πουσταρδες, ωραίο λεξιλόγιο έχεις ρε λες κ δεν είναι άνθρωποι αυτοί ! Κάποιοι καλύτεροι κ από εσένα !

Το βράδυ δεν πάνε παραλία , στα σινεμά πάνε αρκεί να μην τους ξενερώνουν με τους κανόνες τους
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.137
Πόντοι
201
Ακόμα και οι πουσταρδες, ωραίο λεξιλόγιο έχεις ρε λες κ δεν είναι άνθρωποι αυτοί ! Κάποιοι καλύτεροι κ από εσένα !

Το βράδυ δεν πάνε παραλία , στα σινεμά πάνε αρκεί να μην τους ξενερώνουν με τους κανόνες τους
Άμα το θέλεις έτσι όλοι άνθρωποι είμαστε κοινωνικοί και κάποιοι ιδιαίτερα ποίο κοινωνικοί που τους αρέσει πολύ το κρέας με νεύρα
 

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
433
Like
1.201
Πόντοι
201
Σήμερα θα είναι το πουστρακι με τα εσώρουχα κ την ωραία κωλαρα πάνω ? Η τσάμπα θα πάμε πάλι ? Είχε πει για Παρασκευή βράδυ
19χρονο για ξεφτιλισμα ήταν !
Όπως την άλλη φορά
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.137
Πόντοι
201
Σήμερα θα είναι το πουστρακι με τα εσώρουχα κ την ωραία κωλαρα πάνω ? Η τσάμπα θα πάμε πάλι ? Είχε πει για Παρασκευή βράδυ
19χρονο για ξεφτιλισμα ήταν !
Όπως την άλλη φορά
Θα βρέχει μπανιέρες απόψε βάλτε αδιάβροχα και πάρτε ομπρέλα ☔ ☔ ☔
 

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
433
Like
1.201
Πόντοι
201

apostiz30

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
748
Κριτικές
17
Like
2.927
Πόντοι
2.026
Ίσως πάνε και κάποια ζευγάρια από εδώ που η γυναίκα υπάρχει μόνο στη φαντασία των μελών...
Καμια 20αρια χρονια θα εχει να μπει γυναικα εκει μεσα. Πολλοι λενε οτι γινονται σκηνικα αλλα μονο cross φαση ειναι. Περναω καθε μερα με το αυτοκινητο απο εκει βραδακι γυρνωντας απο την δουλεια και πολλες φορες καθονται και 5-6 ατομα απεξω μπας και μπει καμια. Δυστυχως μονο φαντασια τσοντας ειναι. Δεν σχολιαζω καν καποιες υποτιθεμενες "γυναικες" που σχολιαζουν εδω οτι εχουν παει γιατι τα θεωρω ψεμα. Αποψη μου καθαρα.
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
Όσες φορές έχω πάει εγώ με την δικιά μου πάντως δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ναι μεν μαζεύονται διάφοροι γύρω μας αλλά δεν έχει απλώσει χέρι κάνεις αν δεν δώσεις την άδεια. Οπότε όλα καλά.
φιλε ποτε το ψηνεις να ερθεις με την δικια σου?
 

Nikdimit

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2026
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
Πότε έχει περισσότερεο κόσμο το Σάββατο η την Κυριακή?
 

Alexis68

Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2025
Μηνύματα
18
Like
36
Πόντοι
0
Επίσκεψη την προηγούμενη Κυριακή.
Ζευγάρι 50+ στο υπόγειο.
Η γυναίκα νταρντανα βυζάρες κωλαρα.
Ο τύπος να γουστάρει να την βλέπει να πηδιεται.
Μάλλον στάθηκα πολύ τυχερός την έπεσα πρώτος και αρχίσαμε χάδια...κλπ
Το αιρ κοντισιον δεν δούλευε και είχαμε ιδρώσει.
Τους πρότεινα να πάμε στην αίθουσα πάνω με τις γκέι ταινίες που ήταν δροσερά. Δέχθηκαν με ευχαρίστηση
Εκεί έγινε ωραίο παιχνίδι με άλλους δύο φίλους ενώ ο άντρας της παρακολουθούσε. Ο ένας την πήρε από πίσω, ενώ εμένα καθιστός μου επερνε πίπα και ο τρίτος φίλος όρθιος δίπλα να τον γλύφει και αυτόν. Έχυσε ο πρώτος, μετά την πήρα και εγώ πισωκολλητα, τελικά έβγαλα καποτα και την έχυσα στα τεράστια βυζιά της. Όλοι χαρούμενοι και με ευγένεια. Ο άντρας της μου είπε ότι μετά θα την πάει στο dark room να την γαμησουν και άλλοι... γενικά είχε λίγο κόσμο δεν ξέρω την συνέχεια αφού έφυγα....
Εντάξει τέτοιο σκηνικό ένα στα 5 χρόνια.... γενικά βλέπω ότι το σινεμά είναι σε παρακμή αλλά ποτέ δεν ξέρεις..... γίνονται πάντως σκηνικά .
Το Σάββατο ίσως έχει κόσμο μετά την γιορτή στο Σύνταγμα των γκέι..
Ιδωμεν όσοι πιστοί προσέλθουν... εγώ θα περάσω μια βόλτα
 

Salath

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2023
Μηνύματα
15
Like
60
Πόντοι
0
Καλησπέρα!! Να μας πεις πότε θα πας για να σου κάνουμε παρέα!! Συνήθως τα βράδια εχει περισσότερο κόσμο οπότε αν πας πρώτη φορά, είναι καλό να πας κανενα μεσημεράκι που ειναι πιο χαλαρά για να δεις τι παίζει...!
Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή! Θα σας ενημερώσω όταν πάω :)
 

Nikosnorth

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2021
Μηνύματα
227
Like
1.267
Πόντοι
201

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
433
Like
1.201
Πόντοι
201
Επίσκεψη την προηγούμενη Κυριακή.
Ζευγάρι 50+ στο υπόγειο.
Η γυναίκα νταρντανα βυζάρες κωλαρα.
Ο τύπος να γουστάρει να την βλέπει να πηδιεται.
Μάλλον στάθηκα πολύ τυχερός την έπεσα πρώτος και αρχίσαμε χάδια...κλπ
Το αιρ κοντισιον δεν δούλευε και είχαμε ιδρώσει.
Τους πρότεινα να πάμε στην αίθουσα πάνω με τις γκέι ταινίες που ήταν δροσερά. Δέχθηκαν με ευχαρίστηση
Εκεί έγινε ωραίο παιχνίδι με άλλους δύο φίλους ενώ ο άντρας της παρακολουθούσε. Ο ένας την πήρε από πίσω, ενώ εμένα καθιστός μου επερνε πίπα και ο τρίτος φίλος όρθιος δίπλα να τον γλύφει και αυτόν. Έχυσε ο πρώτος, μετά την πήρα και εγώ πισωκολλητα, τελικά έβγαλα καποτα και την έχυσα στα τεράστια βυζιά της. Όλοι χαρούμενοι και με ευγένεια. Ο άντρας της μου είπε ότι μετά θα την πάει στο dark room να την γαμησουν και άλλοι... γενικά είχε λίγο κόσμο δεν ξέρω την συνέχεια αφού έφυγα....
Εντάξει τέτοιο σκηνικό ένα στα 5 χρόνια.... γενικά βλέπω ότι το σινεμά είναι σε παρακμή αλλά ποτέ δεν ξέρεις..... γίνονται πάντως σκηνικά .
Το Σάββατο ίσως έχει κόσμο μετά την γιορτή στο Σύνταγμα των γκέι..
Ιδωμεν όσοι πιστοί προσέλθουν... εγώ θα περάσω μια βόλτα
Αυριο λένε κάτι μουναρες να πάνε στο μαγαζί samis bar Μεταξουργείο αργά για να καυλαντισουν μετά το πράιντ οπότε θα πέσει πουτσα
 
Τελευταία τροποποίηση:

GEORGE PAPAD1981

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2026
Μηνύματα
14
Like
20
Πόντοι
0
IMG_0567.jpeg
Καλησπερα! Σκέφτομαι να παω στο 8 πρώτη φορά. Κάποιο tip?
Κωλαρα!
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.482
Like
4.022
Πόντοι
456
Τους πρότεινα να πάμε στην αίθουσα πάνω με τις γκέι ταινίες που ήταν δροσερά. Δέχθηκαν με ευχαρίστηση
ολοι ξερουν οτι οι γυναικες καυλωνουν με γκει τσοντες καλα εκανες και τους το προτεινες
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αυριο λένε κάτι μουναρες να πάνε στο μαγαζί samis bar Μεταξουργείο αργά για να καυλαντισουν μετά το πράιντ οπότε θα πέσει πουτσα
αεροσυνοδες?
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
981
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
Καθήσεις σε όλη την κουβέντα τους μπροστά κ άκουσες όλη την ιστορία φίλε ?
Οχι τυπε, γιατι ηταν στραβωμενος ο αφεντικος και σε εξαψη η νεαρη ταμιας, τρομαξα απο το βλεμμα του, εφυγα απο το οπτικο του πεδιο, για να μην αμολησει το σκυλο, φαω καμια αδεσποτη και με μπαναρουν απο το μαγαζι.
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.137
Πόντοι
201
Οχι τυπε, γιατι ηταν στραβωμενος ο αφεντικος και σε εξαψη η νεαρη ταμιας, τρομαξα απο το βλεμμα του, εφυγα απο το οπτικο του πεδιο, για να μην αμολησει το σκυλο, φαω καμια αδεσποτη και με μπαναρουν απο το μαγαζι.
Και άμα σε μπαναρουν , θα σου κάνουν κακκο, αυτοί θα χάσουν τα χρήματα που αφήνεις στο ταμείο για το εισιτήριο, και στα μηχανήματα εστίασης του ιδρύματος εγώ είχα να πατήσω από το μακρινό παρελθόν 2012 που είχε γενική είσοδος 7 ευρώ και δύο μόνιμες θέσεις εργασίας για βυζιτες που με 10 ευρώ δωράκι έδιναν πεοθιλασμο, και με λίγο παραπάνω και άλλα, τώρα δίνεις 12 ευρώ εισιτήριο και παίζεις Τζόκερ αν μπει ζευγάρι η κανένα πουστρακι να σε ρουφήξει, με το άνθος στο μυαλό σου αν θα βρεις έξω την μηχανή ή το αυτοκίνητο σού νορμάλ,με τους λαθροεισβολεις, και πρεζονες που βγενουμε παγανια εκεί γύρω, έχει χαλάσει το έργο εκεί μέσα σύντροφε, κάποτε ήταν καλά, όσο για τα αφεντικά τους δίνω τα καλύτερα στο θέμα της θεματικής ενότητας και με την ιδέα να υπάρχει εσωτερικός κανονισμός και ανθρωπος μέσα στο ίδρυμα της ώρες εχμης
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom