Ξερεις αν εχει καλο κλιματισμο το καλοκαιρι; Οταν πηγα (που δεν ειχε ακομα τοση ζεστη) ηταν πολυ ζεστα μεσα.Παραλία θα είναι καλύτερα πιστεύω
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τσοντοσινεμά 8 Downtown
- Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 21K
- Εμφανίσεις 4M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (2 μέλη και 12 επισκέπτες)
Ko3371
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 101
- Κριτικές
- 5
- Like
- 257
- Πόντοι
- 21
Ωχ τώρα θα το δει ο Κωστακης και θα αρχίσει τα δικά τουΞερεις αν εχει καλο κλιματισμο το καλοκαιρι; Οταν πηγα (που δεν ειχε ακομα τοση ζεστη) ηταν πολυ ζεστα μεσα.

ΦΡΑΠΕΣ 12
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Μαΐ 2026
- Μηνύματα
- 183
- Like
- 2.155
- Πόντοι
- 201
Βάλε μπουφάν όταν παςΞερεις αν εχει καλο κλιματισμο το καλοκαιρι; Οταν πηγα (που δεν ειχε ακομα τοση ζεστη) ηταν πολυ ζεστα μεσα.
matakias_megas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 1.485
- Like
- 4.032
- Πόντοι
- 456
να παρει και κωλοχαρτο γιατι θα του ερθει σιγουρα χεσιμο απτο κρυοΒάλε μπουφάν όταν πας
Kolobaras35
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 433
- Like
- 1.201
- Πόντοι
- 201
Ρε στα αρχιδια μας λέμε μπινε γεροΠάλι εσύ βρε θείο; Βλέπω δεν βάζεις μυαλό
Ko3371
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 101
- Κριτικές
- 5
- Like
- 257
- Πόντοι
- 21
Από τον Κωστακη το περίμενα, από τον ματάκια μας ήρθε η ατάκανα παρει και κωλοχαρτο γιατι θα του ερθει σιγουρα χεσιμο απτο κρυο

Vag_rdelompou
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 40
- Like
- 56
- Πόντοι
- 0
Λες και είναι το ίδιο πρόσωπο ε;Από τον Κωστακη το περίμενα, από τον ματάκια μας ήρθε η ατάκα![]()
Ko3371
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 101
- Κριτικές
- 5
- Like
- 257
- Πόντοι
- 21
Α δεν ξέρω, δεν έχω μελετήσει τόσο πολύ τα πρόσωπα του bou.Λες και είναι το ίδιο πρόσωπο ε;
Vag_rdelompou
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 40
- Like
- 56
- Πόντοι
- 0
Ε στην πορεία θα το καταλάβεις. Είναι τρολ μεν αλλά το ίδιο πρόσωπο.Α δεν ξέρω, δεν έχω μελετήσει τόσο πολύ τα πρόσωπα του bou.
Sia cross
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2025
- Μηνύματα
- 84
- Like
- 408
- Πόντοι
- 20
Πάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
Kolobaras35
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 433
- Like
- 1.201
- Πόντοι
- 201
Ρε έχει πέσει τελείως η φάση ,έχω να πάω καιρό αλλά και συναγωνιστές σταμάτησαν να πηγαίνουν μετά το μπλοκ του υπόγειου ! Καμμία δεν ξανά έχει έρθει από τότε ! Οπότε κανονίζουμε πια σε χοτελς και σπίτια με τις καλές τους είδους τους αφού δεν ξανά έρχονται εκείΠάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.166
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.693
- Πόντοι
- 11.915
Έχει απαντηθεί το ερώτημα σου τύπε και σου απάντησε ξανά και ο μύστης @matakias_megasΞερεις αν εχει καλο κλιματισμο το καλοκαιρι; Οταν πηγα (που δεν ειχε ακομα τοση ζεστη) ηταν πολυ ζεστα μεσα.

Διαφωνείς κάπου σε αυτό που γράφω τύπεΩχ τώρα θα το δει ο Κωστακης και θα αρχίσει τα δικά του![]()
Η επιβεβαίωση θες να πειςΑπό τον Κωστακη το περίμενα, από τον ματάκια μας ήρθε η ατάκα![]()

Από που αποδεικνύεται αυτό τύπεΕ στην πορεία θα το καταλάβεις. Είναι τρολ μεν αλλά το ίδιο πρόσωπο.
matakias_megas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 1.485
- Like
- 4.032
- Πόντοι
- 456
πρεπει να ξεκινησει νεες εγγραφες μελων το συνδικατο των κρος,οσο πιο πολλες τοσο πιο δυνατες,καμια μονηΠάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
η νικολ που ειναι η προεδρος του συνδικατου τα εχει παρατησει και πηγε στην κομοτηνη να μαζεψει καπνα
matakias_megas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 1.485
- Like
- 4.032
- Πόντοι
- 456
επειδη τους καραμουζιαζουμε για τα φανταστικα σκηνικα που γραφουν και εδω και στην κινετα,τους χαλαμε την παιτσα και θελουν να πεταξουν λασπη στα γραφομενα μας,γιαυτο και εμεις τους χεζουμε οπου τους βρουμε και βλεπω οτι στην διαδικασια του χεσιματος του ιδρυματος εχει μπει δυναμικα και ο χρηστης φραπεςΑπό που αποδεικνύεται αυτό τύπε![]()
Nikosnorth
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 227
- Like
- 1.267
- Πόντοι
- 201
Όσες φορές έχω πάει εγώ με την δικιά μου πάντως δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ναι μεν μαζεύονται διάφοροι γύρω μας αλλά δεν έχει απλώσει χέρι κάνεις αν δεν δώσεις την άδεια. Οπότε όλα καλά.Είναι ασφαλές να πάει κάποιος με κοπέλα του για πλάκα να δώσει λίγο ματι και να φύγουν, η θα έχουν θέμα με τους στερημένους?
matakias_megas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 1.485
- Like
- 4.032
- Πόντοι
- 456
αναλογα την κοπελα,εχει πουλακι η οχι?Είναι ασφαλές να πάει κάποιος με κοπέλα του για πλάκα να δώσει λίγο ματι και να φύγουν, η θα έχουν θέμα με τους στερημένους?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ελατε στο αθηναικον που οι θαμωνες ειναι ευγενεις και διακριτικοιΌσες φορές έχω πάει εγώ με την δικιά μου πάντως δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ναι μεν μαζεύονται διάφοροι γύρω μας αλλά δεν έχει απλώσει χέρι κάνεις αν δεν δώσεις την άδεια. Οπότε όλα καλά.
cocos30
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 981
- Κριτικές
- 17
- Like
- 2.348
- Πόντοι
- 3.415
Επισκεφτηκα τον χωρο το Σαββατο το απογευμα.Πάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
Συναντησα 2 croosdressers.
Και οι δυο βρισκονταν στον επανω οροφο.
Η μια καστανη αδυνατη, στην αρχη επαιζε με το κινητο της, αλλα στη συνεχεια τον εφαγε απο εναν γνωστο αδιστακτο κυνηγο του σινεμα.
Η δευτερη, παρουσιαστηκε
μετα απο 1,5 ωρα, στον επανω οροφο, στην κανπινα την τελευταια, ωριμη, με ξανθια περουκα στριγκακι και πορνοκαλσον ζαρτιερες, στημενη στα τεσσερα, να εχουμε οι περαστικοι οπτικη επαφη με την κωλοτρυπα της, ανοιγμενο το παραθυρακι και περιμενε και ψωλη απο εκει!
Πηγε ενας μυστης και την εβαλε απο το παραθυρακι, πεταχτηκε σαν σαυρα και τον αρπαξε!
Εχυσε σε " ο συναγωνιστης.
Μεταφερθηκε μετα στον υπογειο χωρο, στο δωματιο με την καρεκαλ,
στον επανω οροφο υπογειου, ξαπλωνενη και παρακολουθουσε την ταινια.
Αργοτερα ξανα στον επανω οροφο της κεντρικης αιθουσας.
Δεν ειδα καποιον να τις κανει παρατηρησεις οτι δεν επιτρεπεται.
Μουφα πληροφοριες βγαζουν και μοιραζουν.
soylakostas72
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2023
- Μηνύματα
- 323
- Like
- 301
- Πόντοι
- 21
Το σκεφτόμαστε και εμείς όταν έρθουμε Αθήνα.Αρκει να μην υπάρχουν ευτράπελα.Όσες φορές έχω πάει εγώ με την δικιά μου πάντως δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ναι μεν μαζεύονται διάφοροι γύρω μας αλλά δεν έχει απλώσει χέρι κάνεις αν δεν δώσεις την άδεια. Οπότε όλα καλά.
Kolobaras35
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 433
- Like
- 1.201
- Πόντοι
- 201
Αν ήταν απόγευμα λογικό ,βράδυ με τους σεκιούριτι δεν αφήνουν καμμία εκτός υπογείουΕπισκεφτηκα τον χωρο το Σαββατο το απογευμα.
Συναντησα 2 croosdressers.
Και οι δυο βρισκονταν στον επανω οροφο.
Η μια καστανη αδυνατη, στην αρχη επαιζε με το κινητο της, αλλα στη συνεχεια τον εφαγε απο εναν γνωστο αδιστακτο κυνηγο του σινεμα.
Η δευτερη, παρουσιαστηκε
μετα απο 1,5 ωρα, στον επανω οροφο, στην κανπινα την τελευταια, ωριμη, με ξανθια περουκα στριγκακι και πορνοκαλσον ζαρτιερες, στημενη στα τεσσερα, να εχουμε οι περαστικοι οπτικη επαφη με την κωλοτρυπα της, ανοιγμενο το παραθυρακι και περιμενε και ψωλη απο εκει!
Πηγε ενας μυστης και την εβαλε απο το παραθυρακι, πεταχτηκε σαν σαυρα και τον αρπαξε!
Εχυσε σε " ο συναγωνιστης.
Μεταφερθηκε μετα στον υπογειο χωρο, στο δωματιο με την καρεκαλ,
στον επανω οροφο υπογειου, ξαπλωνενη και παρακολουθουσε την ταινια.
Αργοτερα ξανα στον επανω οροφο της κεντρικης αιθουσας.
Δεν ειδα καποιον να τις κανει παρατηρησεις οτι δεν επιτρεπεται.
Μουφα πληροφοριες βγαζουν και μοιραζουν.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 58K
- Απαντήσεις
- 242
- Εμφανίσεις
- 81K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K
- Απαντήσεις
- 20
- Εμφανίσεις
- 8K