Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (2 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
101
Κριτικές
5
Like
257
Πόντοι
21
Ξερεις αν εχει καλο κλιματισμο το καλοκαιρι; Οταν πηγα (που δεν ειχε ακομα τοση ζεστη) ηταν πολυ ζεστα μεσα.
Ωχ τώρα θα το δει ο Κωστακης και θα αρχίσει τα δικά του :headbang:
 

Ko3371

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2025
Μηνύματα
101
Κριτικές
5
Like
257
Πόντοι
21

Vag_rdelompou

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2025
Μηνύματα
40
Like
56
Πόντοι
0

Sia cross

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2025
Μηνύματα
84
Like
408
Πόντοι
20
Πάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
 

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
433
Like
1.201
Πόντοι
201
Πάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
Ρε έχει πέσει τελείως η φάση ,έχω να πάω καιρό αλλά και συναγωνιστές σταμάτησαν να πηγαίνουν μετά το μπλοκ του υπόγειου ! Καμμία δεν ξανά έχει έρθει από τότε ! Οπότε κανονίζουμε πια σε χοτελς και σπίτια με τις καλές τους είδους τους αφού δεν ξανά έρχονται εκεί
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Ξερεις αν εχει καλο κλιματισμο το καλοκαιρι; Οταν πηγα (που δεν ειχε ακομα τοση ζεστη) ηταν πολυ ζεστα μεσα.
Έχει απαντηθεί το ερώτημα σου τύπε και σου απάντησε ξανά και ο μύστης @matakias_megas :rockon:
Ωχ τώρα θα το δει ο Κωστακης και θα αρχίσει τα δικά του :headbang:
Διαφωνείς κάπου σε αυτό που γράφω τύπε :think:
Από τον Κωστακη το περίμενα, από τον ματάκια μας ήρθε η ατάκα :2funny:
Η επιβεβαίωση θες να πεις :rockon:
Ε στην πορεία θα το καταλάβεις. Είναι τρολ μεν αλλά το ίδιο πρόσωπο.
Από που αποδεικνύεται αυτό τύπε :think:
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.485
Like
4.032
Πόντοι
456
Πάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
πρεπει να ξεκινησει νεες εγγραφες μελων το συνδικατο των κρος,οσο πιο πολλες τοσο πιο δυνατες,καμια μονη
η νικολ που ειναι η προεδρος του συνδικατου τα εχει παρατησει και πηγε στην κομοτηνη να μαζεψει καπνα
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.485
Like
4.032
Πόντοι
456
Από που αποδεικνύεται αυτό τύπε :think:
επειδη τους καραμουζιαζουμε για τα φανταστικα σκηνικα που γραφουν και εδω και στην κινετα,τους χαλαμε την παιτσα και θελουν να πεταξουν λασπη στα γραφομενα μας,γιαυτο και εμεις τους χεζουμε οπου τους βρουμε και βλεπω οτι στην διαδικασια του χεσιματος του ιδρυματος εχει μπει δυναμικα και ο χρηστης φραπες
 

nkido101

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Απρ 2024
Μηνύματα
1.045
Like
17.563
Πόντοι
2.256
Είναι ασφαλές να πάει κάποιος με κοπέλα του για πλάκα να δώσει λίγο ματι και να φύγουν, η θα έχουν θέμα με τους στερημένους?
 

Nikosnorth

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2021
Μηνύματα
227
Like
1.267
Πόντοι
201
Είναι ασφαλές να πάει κάποιος με κοπέλα του για πλάκα να δώσει λίγο ματι και να φύγουν, η θα έχουν θέμα με τους στερημένους?
Όσες φορές έχω πάει εγώ με την δικιά μου πάντως δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ναι μεν μαζεύονται διάφοροι γύρω μας αλλά δεν έχει απλώσει χέρι κάνεις αν δεν δώσεις την άδεια. Οπότε όλα καλά.
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.485
Like
4.032
Πόντοι
456
Είναι ασφαλές να πάει κάποιος με κοπέλα του για πλάκα να δώσει λίγο ματι και να φύγουν, η θα έχουν θέμα με τους στερημένους?
αναλογα την κοπελα,εχει πουλακι η οχι?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Όσες φορές έχω πάει εγώ με την δικιά μου πάντως δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ναι μεν μαζεύονται διάφοροι γύρω μας αλλά δεν έχει απλώσει χέρι κάνεις αν δεν δώσεις την άδεια. Οπότε όλα καλά.
ελατε στο αθηναικον που οι θαμωνες ειναι ευγενεις και διακριτικοι
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
981
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
Πάντως επί της ουσίας τελευταία κανείς δεν γράφει για το αν πήγε στον χώρο και πως πέρασε. Να υποθέσω τα αγόρια του φόρουμ συμπαραστεκονται στη διαμαρτυρία των Κρος που τους φέρονται τόσο ταπεινωτικα εκεί και γι αυτό δεν πάνε ούτε αυτά; Ή μήπως δεν παίζει παιχνίδι πια;
Επισκεφτηκα τον χωρο το Σαββατο το απογευμα.
Συναντησα 2 croosdressers.
Και οι δυο βρισκονταν στον επανω οροφο.
Η μια καστανη αδυνατη, στην αρχη επαιζε με το κινητο της, αλλα στη συνεχεια τον εφαγε απο εναν γνωστο αδιστακτο κυνηγο του σινεμα.

Η δευτερη, παρουσιαστηκε
μετα απο 1,5 ωρα, στον επανω οροφο, στην κανπινα την τελευταια, ωριμη, με ξανθια περουκα στριγκακι και πορνοκαλσον ζαρτιερες, στημενη στα τεσσερα, να εχουμε οι περαστικοι οπτικη επαφη με την κωλοτρυπα της, ανοιγμενο το παραθυρακι και περιμενε και ψωλη απο εκει!

Πηγε ενας μυστης και την εβαλε απο το παραθυρακι, πεταχτηκε σαν σαυρα και τον αρπαξε!
Εχυσε σε " ο συναγωνιστης.
Μεταφερθηκε μετα στον υπογειο χωρο, στο δωματιο με την καρεκαλ,
στον επανω οροφο υπογειου, ξαπλωνενη και παρακολουθουσε την ταινια.
Αργοτερα ξανα στον επανω οροφο της κεντρικης αιθουσας.

Δεν ειδα καποιον να τις κανει παρατηρησεις οτι δεν επιτρεπεται.
Μουφα πληροφοριες βγαζουν και μοιραζουν.
 

soylakostas72

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2023
Μηνύματα
323
Like
301
Πόντοι
21
Όσες φορές έχω πάει εγώ με την δικιά μου πάντως δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ναι μεν μαζεύονται διάφοροι γύρω μας αλλά δεν έχει απλώσει χέρι κάνεις αν δεν δώσεις την άδεια. Οπότε όλα καλά.
Το σκεφτόμαστε και εμείς όταν έρθουμε Αθήνα.Αρκει να μην υπάρχουν ευτράπελα.
 

Kolobaras35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2025
Μηνύματα
433
Like
1.201
Πόντοι
201
Επισκεφτηκα τον χωρο το Σαββατο το απογευμα.
Συναντησα 2 croosdressers.
Και οι δυο βρισκονταν στον επανω οροφο.
Η μια καστανη αδυνατη, στην αρχη επαιζε με το κινητο της, αλλα στη συνεχεια τον εφαγε απο εναν γνωστο αδιστακτο κυνηγο του σινεμα.

Η δευτερη, παρουσιαστηκε
μετα απο 1,5 ωρα, στον επανω οροφο, στην κανπινα την τελευταια, ωριμη, με ξανθια περουκα στριγκακι και πορνοκαλσον ζαρτιερες, στημενη στα τεσσερα, να εχουμε οι περαστικοι οπτικη επαφη με την κωλοτρυπα της, ανοιγμενο το παραθυρακι και περιμενε και ψωλη απο εκει!

Πηγε ενας μυστης και την εβαλε απο το παραθυρακι, πεταχτηκε σαν σαυρα και τον αρπαξε!
Εχυσε σε " ο συναγωνιστης.
Μεταφερθηκε μετα στον υπογειο χωρο, στο δωματιο με την καρεκαλ,
στον επανω οροφο υπογειου, ξαπλωνενη και παρακολουθουσε την ταινια.
Αργοτερα ξανα στον επανω οροφο της κεντρικης αιθουσας.

Δεν ειδα καποιον να τις κανει παρατηρησεις οτι δεν επιτρεπεται.
Μουφα πληροφοριες βγαζουν και μοιραζουν.
Αν ήταν απόγευμα λογικό ,βράδυ με τους σεκιούριτι δεν αφήνουν καμμία εκτός υπογείου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom