Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (0 μέλη και 30 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
Και μια σφαίρα στο κεφάλι  :grin: αν τύχει να είμαι εκει :sunglasses:

Δεν αργεί να το πάρω απόφαση .........

Α. Και πώς νόμιζα ότι θα είσαι στη γωνιά σου και θα σιγοκλαις βάζοντας τη μάνα μπροστά?

*Χάααρε!
URL]]
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Α. Και πώς νόμιζα ότι θα είσαι στη γωνιά σου και θα σιγοκλαις βάζοντας τη μάνα μπροστά?

*Χάααρε! http://[URL unfurl="true"]www.cosmopolitan.gr/forum/images/smilies/unibrow.gif[/img[/URL]]
[/quote]σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ?  :think:
Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα  :-* :-* :-* :-* :-*
 

Επισκέπτης
σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ?  :think:
Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα  :-* :-* :-* :-* :-*

Ετσι ρε Μητσαρα σε παω!!!
Αποφασισα τι θα κανω με τις οικονομιες μου για να μην μου τις παρει ο Τσιπρας. Θα στα δωσω εσενα να μου τα φυλας :rockon: :rockon: :rockon:
 

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ?  :think:
Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα  :-* :-* :-* :-* :-*

Δε φοβάΞαι δλδ? Πωωωω αρρώστεια είσαιιιιιιιι

Τι επαθες μωρο μου? :-*

Τίποτα, δήλωσα παρουσία απλά για να με προσέξεις.  :cheesy:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ?  :think:
Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα  :-* :-* :-* :-* :-*

χαθηκε η πολυποθητη παρθενια? τσιμπησες καλο dna?  :pipa3:
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Ετσι ρε Μητσαρα σε παω!!!
Αποφασισα τι θα κανω με τις οικονομιες μου για να μην μου τις παρει ο Τσιπρας. Θα στα δωσω εσενα να μου τα φυλας :rockon: :rockon: :rockon:
το λες ειρωνικά αλλα θα σου απαντήσω ......

Ευθύνες αναλαμβάνω μόνο για τις πράξεις μου και τα υπάρχοντα μου
Δεν Γουστάρω ξένες ευθύνες στο κεφάλι μου
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom