εγω προτεινω να κοιμιζει τη γρια ανασκελα να ροχαλιζει σα ροτβαιλερ Πιπέρι...
The Saint* Τιμημένος Εγγρ. 28 Ιουλ 2010 Μηνύματα 64.826 Κριτικές 93 Like 56.976 Πόντοι 40.655 9 Μαΐ 2012 #1.601 ektor lopez έγραψε: εγω προτεινω να κοιμιζει τη γρια ανασκελα να ροχαλιζει σα ροτβαιλερ Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πιπέρι...
ektor lopez έγραψε: εγω προτεινω να κοιμιζει τη γρια ανασκελα να ροχαλιζει σα ροτβαιλερ Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πιπέρι...
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 9 Μαΐ 2012 #1.602 axaxouxas έγραψε: Και μια σφαίρα στο κεφάλι αν τύχει να είμαι εκει Δεν αργεί να το πάρω απόφαση ......... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Α. Και πώς νόμιζα ότι θα είσαι στη γωνιά σου και θα σιγοκλαις βάζοντας τη μάνα μπροστά? *Χάααρε!
axaxouxas έγραψε: Και μια σφαίρα στο κεφάλι αν τύχει να είμαι εκει Δεν αργεί να το πάρω απόφαση ......... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Α. Και πώς νόμιζα ότι θα είσαι στη γωνιά σου και θα σιγοκλαις βάζοντας τη μάνα μπροστά? *Χάααρε!
L loytsos Μέλος Εγγρ. 28 Απρ 2009 Μηνύματα 9.444 Like 3 Πόντοι 66 9 Μαΐ 2012 #1.603 axaxouxas έγραψε: τραβά ΓΑΜΙΣΟΥ εκτωρακο :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... προτείνω μαριάννα ,την αγάπη του
axaxouxas έγραψε: τραβά ΓΑΜΙΣΟΥ εκτωρακο :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... προτείνω μαριάννα ,την αγάπη του
E ektor lopez Ενεργό Μέλος Εγγρ. 9 Αυγ 2008 Μηνύματα 36.183 Like 57 Πόντοι 366 9 Μαΐ 2012 #1.604 loytsos έγραψε: προτείνω μαριάννα ,την αγάπη του Κλικ για ολόκληρη προβολή... αλητη με καβλωνεις με νταλα ηλιο
loytsos έγραψε: προτείνω μαριάννα ,την αγάπη του Κλικ για ολόκληρη προβολή... αλητη με καβλωνεις με νταλα ηλιο
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 9 Μαΐ 2012 #1.605 Velvy έγραψε: Α. Και πώς νόμιζα ότι θα είσαι στη γωνιά σου και θα σιγοκλαις βάζοντας τη μάνα μπροστά? *Χάααρε! http://[URL unfurl="true"]www.cosmopolitan.gr/forum/images/smilies/unibrow.gif[/img[/URL]] [/quote]σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? :think: Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή...
Velvy έγραψε: Α. Και πώς νόμιζα ότι θα είσαι στη γωνιά σου και θα σιγοκλαις βάζοντας τη μάνα μπροστά? *Χάααρε! http://[URL unfurl="true"]www.cosmopolitan.gr/forum/images/smilies/unibrow.gif[/img[/URL]] [/quote]σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? :think: Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή...
Επισκέπτης 9 Μαΐ 2012 #1.606 Velvy έγραψε: *Χάααρε! http://[URL unfurl="true"]www.cosmopolitan.gr/forum/images/smilies/unibrow.gif[/img[/URL]] [/quote]Τι επαθες μωρο μου? :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή...
Velvy έγραψε: *Χάααρε! http://[URL unfurl="true"]www.cosmopolitan.gr/forum/images/smilies/unibrow.gif[/img[/URL]] [/quote]Τι επαθες μωρο μου? :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή...
Επισκέπτης 9 Μαΐ 2012 #1.607 axaxouxas έγραψε: σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ετσι ρε Μητσαρα σε παω!!! Αποφασισα τι θα κανω με τις οικονομιες μου για να μην μου τις παρει ο Τσιπρας. Θα στα δωσω εσενα να μου τα φυλας
axaxouxas έγραψε: σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ετσι ρε Μητσαρα σε παω!!! Αποφασισα τι θα κανω με τις οικονομιες μου για να μην μου τις παρει ο Τσιπρας. Θα στα δωσω εσενα να μου τα φυλας
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 9 Μαΐ 2012 #1.608 axaxouxas έγραψε: σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δε φοβάΞαι δλδ? Πωωωω αρρώστεια είσαιιιιιιιι xaros1982 έγραψε: Τι επαθες μωρο μου? :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τίποτα, δήλωσα παρουσία απλά για να με προσέξεις.
axaxouxas έγραψε: σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δε φοβάΞαι δλδ? Πωωωω αρρώστεια είσαιιιιιιιι xaros1982 έγραψε: Τι επαθες μωρο μου? :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τίποτα, δήλωσα παρουσία απλά για να με προσέξεις.
E ektor lopez Ενεργό Μέλος Εγγρ. 9 Αυγ 2008 Μηνύματα 36.183 Like 57 Πόντοι 366 9 Μαΐ 2012 #1.609 axaxouxas έγραψε: σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... χαθηκε η πολυποθητη παρθενια? τσιμπησες καλο dna?
axaxouxas έγραψε: σου μοιάζω για φοβηξιαρης έρωτα ? Μάθε λοιπον οτι δεν υπολογιζω πολλα πολλα γιατι δεν έχω να χάσω τίποτα :-* :-* :-* :-* :-* Κλικ για ολόκληρη προβολή... χαθηκε η πολυποθητη παρθενια? τσιμπησες καλο dna?
E ektor lopez Ενεργό Μέλος Εγγρ. 9 Αυγ 2008 Μηνύματα 36.183 Like 57 Πόντοι 366 9 Μαΐ 2012 #1.610 Velvy έγραψε: Δε φοβάΞαι δλδ? Πωωωω αρρώστεια είσαιιιιιιιι Κλικ για ολόκληρη προβολή... επι αυτου τα μαλα.
Velvy έγραψε: Δε φοβάΞαι δλδ? Πωωωω αρρώστεια είσαιιιιιιιι Κλικ για ολόκληρη προβολή... επι αυτου τα μαλα.
Επισκέπτης 9 Μαΐ 2012 #1.611 Velvy έγραψε: Τίποτα, δήλωσα παρουσία απλά για να με προσέξεις. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ειχες γραψει οτι το καλυτερο που μπορεις να κανεις για να σε προσεξει μια κοπελα ειναι να την αγνοεις. Αυτο κανω
Velvy έγραψε: Τίποτα, δήλωσα παρουσία απλά για να με προσέξεις. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ειχες γραψει οτι το καλυτερο που μπορεις να κανεις για να σε προσεξει μια κοπελα ειναι να την αγνοεις. Αυτο κανω
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 9 Μαΐ 2012 #1.612 Paralimnios έγραψε: Ετσι ρε Μητσαρα σε παω!!! Αποφασισα τι θα κανω με τις οικονομιες μου για να μην μου τις παρει ο Τσιπρας. Θα στα δωσω εσενα να μου τα φυλας Κλικ για ολόκληρη προβολή... το λες ειρωνικά αλλα θα σου απαντήσω ...... Ευθύνες αναλαμβάνω μόνο για τις πράξεις μου και τα υπάρχοντα μου Δεν Γουστάρω ξένες ευθύνες στο κεφάλι μου
Paralimnios έγραψε: Ετσι ρε Μητσαρα σε παω!!! Αποφασισα τι θα κανω με τις οικονομιες μου για να μην μου τις παρει ο Τσιπρας. Θα στα δωσω εσενα να μου τα φυλας Κλικ για ολόκληρη προβολή... το λες ειρωνικά αλλα θα σου απαντήσω ...... Ευθύνες αναλαμβάνω μόνο για τις πράξεις μου και τα υπάρχοντα μου Δεν Γουστάρω ξένες ευθύνες στο κεφάλι μου
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 9 Μαΐ 2012 #1.613 ektor lopez έγραψε: χαθηκε η πολυποθητη παρθενια? τσιμπησες καλο dna? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Το μάζευε με το κουταλάκι από τα μούτρα του.
ektor lopez έγραψε: χαθηκε η πολυποθητη παρθενια? τσιμπησες καλο dna? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Το μάζευε με το κουταλάκι από τα μούτρα του.
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 9 Μαΐ 2012 #1.614 xaros1982 έγραψε: Ειχες γραψει οτι το καλυτερο που μπορεις να κανεις για να σε προσεξει μια κοπελα ειναι να την αγνοεις. Αυτο κανω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μα κάτι μαλακίες που πάω και γράφω. *P
xaros1982 έγραψε: Ειχες γραψει οτι το καλυτερο που μπορεις να κανεις για να σε προσεξει μια κοπελα ειναι να την αγνοεις. Αυτο κανω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μα κάτι μαλακίες που πάω και γράφω. *P
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 9 Μαΐ 2012 #1.615 Velvy έγραψε: Το μάζευε με το κουταλάκι από τα μούτρα του. Κλικ για ολόκληρη προβολή... υποθέτω έτσι το μαζέυεις εσύ ? Έχεις εμπειρίες βλέπω..........
Velvy έγραψε: Το μάζευε με το κουταλάκι από τα μούτρα του. Κλικ για ολόκληρη προβολή... υποθέτω έτσι το μαζέυεις εσύ ? Έχεις εμπειρίες βλέπω..........
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 9 Μαΐ 2012 #1.616 axaxouxas έγραψε: υποθέτω έτσι το μαζέυεις εσύ ? Έχεις εμπειρίες βλέπω.......... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Tώρα και καλά μου την είπες? Για τράβα να δοκιμάσεις αν κόβουν ακόμα οι λάμες.
axaxouxas έγραψε: υποθέτω έτσι το μαζέυεις εσύ ? Έχεις εμπειρίες βλέπω.......... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Tώρα και καλά μου την είπες? Για τράβα να δοκιμάσεις αν κόβουν ακόμα οι λάμες.
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 9 Μαΐ 2012 #1.617 ektor lopez έγραψε: χαθηκε η πολυποθητη παρθενια? τσιμπησες καλο dna? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Γιατι δεν έρχεσαι να πάρεις μια γεύση απο κοντα και να γράψεις κριτική μετα ?
ektor lopez έγραψε: χαθηκε η πολυποθητη παρθενια? τσιμπησες καλο dna? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Γιατι δεν έρχεσαι να πάρεις μια γεύση απο κοντα και να γράψεις κριτική μετα ?
The Saint* Τιμημένος Εγγρ. 28 Ιουλ 2010 Μηνύματα 64.826 Κριτικές 93 Like 56.976 Πόντοι 40.655 9 Μαΐ 2012 #1.618 Velvy έγραψε: Μα κάτι μαλακίες που πάω και γράφω. *P Κλικ για ολόκληρη προβολή... scripta manent.
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 9 Μαΐ 2012 #1.619 axaxouxas έγραψε: Γιατι δεν έρχεσαι να πάρεις μια γεύση απο κοντα και να γράψεις κριτική μετα ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πού εκδίδεσαι μωρή?
axaxouxas έγραψε: Γιατι δεν έρχεσαι να πάρεις μια γεύση απο κοντα και να γράψεις κριτική μετα ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πού εκδίδεσαι μωρή?
Velvy_2 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 11 Ιουν 2010 Μηνύματα 17.679 Κριτικές 1 Like 5 Πόντοι 166 9 Μαΐ 2012 #1.620 The Saint! έγραψε: scripta manent. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ναι τα γαμημένα.